Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Jazeera Airways heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Enerzijds bieden ze refunds aan na een geschil met de creditcardmaatschappij (33%), maar anderzijds kunnen passagiers geen inchecken zonder PCR-test in sommige gevallen (50%). De bagageafhandeling wordt als rampzalig beschouwd met vertragingen en slechte communicatie (20%). De hoge kosten voor handbagage zonder voorafgaande kennisgeving zijn ook een nadeel voor sommige reizigers (25%). Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Jazeera Airways verbetering nodig te hebben om aan de verwachtingen van alle passagiers te voldoen.