Ipsos iSay

132 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor Ipsos iSay komt uit 132 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ipsos iSay gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het Return Policy van Ipsos iSay heeft zijn voor- en nadelen. De beloning aan het einde maakt het de moeite waard, maar er kan moeilijkheid optreden bij het inwisselen van cadeaubonnen. Het beloningssysteem wordt als waardeloos beschouwd, maar het is makkelijk in te wisselen. Ook is er een goede mogelijkheid om het lidmaatschap stop te zetten. Echter, er zijn gevallen waarin ingeleverde punten niet goed worden geaccepteerd door partners zoals Bol.com, wat kan resulteren in problemen zoals ongeldigheid of onbruikbare saldi. Hoewel in sommige gevallen het probleem uiteindelijk kan worden opgelost, kan het toch voor frustratie zorgen. Over het geheel genomen kan het Return Policy van Ipsos iSay dus zowel positieve als negatieve ervaringen opleveren voor gebruikers. (40%)

“Moeilijkheden bij het inwisselen van cadeaubon”

“Beloningssysteem is waardeloos”

“Makkelijk in te wisselen”

“Beloning aan het einde maakt het de moeite waard”

“Niet geaccepteerd bij Bol.com”

“Ingeleverde punten vragen bij Bol.com over geldigheid van de kaart”

“Kon ik het alsnog inleveren”

“Goede mogelijkheid om lidmaatschap stop te zetten”

👍 4   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Pien - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Moeilijkheden bij het inwisselen van cadeaubon

Wijnand de Lange - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Beloningssysteem is waardeloos

Ferdi Saalmink - 16 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Makkelijk in te wisselen

emile - 1 februari 2024

  • Leuk om enquêtes in te vullen en punten te verdienen
  • Waardering voor mijn mening en hulp aan bedrijven
  • Enquêtes soms lang en saai
  • Beloning aan het einde maakt het de moeite waard

Emmy - 15 november 2023Trustpilot 🔗

  • Moeilijk om voucher te krijgen
  • Niet geaccepteerd bij Bol.com

Danilo Verplancke - 22 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Ingeleverde punten vragen bij Bol.com over geldigheid van de kaart

heer van de Riet - 13 december 2022Trustpilot 🔗

  • Kan niks opvragen bij gogift
  • Na de reactie van Iosos is alles duidelijk
  • Kon ik het alsnog inleveren

Andre - 23 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Gemakkelijke manier om punten af te voeren
  • Goede mogelijkheid om lidmaatschap stop te zetten