iELM

39 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.4 voor iELM komt uit 39 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor iELM gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (31)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van iELM wordt door veel klanten bekritiseerd vanwege de slechte klantenservice, hoge retourkosten en problemen met retourprocedure, zoals het ontbreken van bevestiging van retour of geld terug. Sommige klanten hebben zelfs aangegeven dat ze een foutief item hebben ontvangen en problemen hadden met foutieve naamopdruk op kinderjassen. Echter, sommige klanten vinden het wel makkelijk om de producten schoon te maken. In het algemeen lijken veel klanten ontevreden te zijn over de retourbeleid van iELM. (20%)

“Klantenservice reageert niet”

“Slechte klantenservice”

“Houden zich niet aan de wet”

“Slechte retour procedure.”

“Verkeerd item ontvangen”

“Hoge retourkosten”

“Absurd slechte service, geen bevestiging van retournering of geld terug”

“Onbekend retouradres voor kleding”

“Kinderjassen te klein en foutieve naamopdruk”

“Slechte klantenservice”

👍 1   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Marlon Schimmel - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Klantenservice reageert niet

lise - 22 november 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice

Marieke - 17 november 2023Trustpilot 🔗

  • Houden zich niet aan de wet

Hermina Poelstra-Hengst - 2 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte retour procedure.

Natasja De Vries - Duivis - 24 april 2023Trustpilot 🔗

  • Lange levertijd
  • Verkeerd item ontvangen
  • Hoge retourkosten

Anneke Smid - 24 november 2022Trustpilot 🔗

  • Tevreden met pakken en kwaliteit, leuke prints
  • Absurd slechte service, geen bevestiging van retournering of geld terug

Vera - 3 november 2022Trustpilot 🔗

  • Bestelling vrij snel geleverd
  • Mooie pakken
  • NUL respons op contact
  • Onbekend retouradres voor kleding

Ed Huisman - 21 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Kinderjassen te klein en foutieve naamopdruk
  • Klantenservice niet bereikbaar
  • Bestelling nooit meer plaatsen

Marjolijn - 20 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Trage verzending
  • Slechte klantenservice
  • Jas heeft vreemde pasvorm
  • Mouwen te kort