IDrive

20 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.8 voor IDrive komt uit 20 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor IDrive gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. IDrive's klantenservice levert super behulpzame ondersteuning (90%), met snel en goed antwoord op vragen en uitgebreide uitleg over de stoffen (100%). Het opzetten van de service is super gemakkelijk (100%), maar er kan overfacturering optreden bij het overschrijden van de limiet (50%). Gelukkig wordt er na een klacht een snelle terugbetaling gedaan (100%), wat zorgt voor een transparante afhandeling van de abonnementen (100%).

“Grote opslagruimte en automatische back-up van mappen”

“Super behulpzame klantenservice”

“Betrouwbare online opslagdienst”

“Overfacturering bij overschrijden limiet”

“Snelle terugbetaling na klacht”

“Efficiënt en effectief studeren”

“Uitgebreide uitleg over de stoffen”

“Snel en goed antwoord op vragen”

“Klantenservice was geweldig”

“Inloggen vereist in Synology en iDrive voor logs”

👍 9   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

gilles - 28 maart 2024

  • Grote opslagruimte en automatische back-up van mappen
  • Super behulpzame klantenservice
  • Mogelijke incompatibiliteit met Mac Time Machine Backups

marie - 16 februari 2024

  • Gemakkelijk op te zetten
  • Duidelijke abonnementsverwerking
  • Waarde voor je geld
  • Betrouwbare online opslagdienst

S. Carlier - 18 januari 2024

  • Overfacturering bij overschrijden limiet
  • Snelle terugbetaling na klacht

emilie - 15 januari 2024

  • Efficiënt en effectief studeren

Whitey - 14 november 2023Trustpilot 🔗

  • Uitgebreide uitleg over de stoffen
  • Snel en goed antwoord op vragen

Parmentier - 23 oktober 2023

  • Klantenservice was geweldig
  • Te duur voor persoonlijk gebruik

A.M. van Dijk - 25 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Gemakkelijk in te stellen via de iDrive-app
  • Hyperbackup niet beschikbaar zonder G2-abonnement
  • Inloggen vereist in Synology en iDrive voor logs

Alexander de Haas - 15 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Gemakkelijk op te zetten
  • Transparante afhandeling van de abonnement
  • Veel meer waar voor je geld