Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Ideal Of Sweden heeft enkele positieve en negatieve aspecten. Een snelle reactie na het plaatsen van een bestelling wordt gewaardeerd (70%), maar er zijn problemen met de leveringsopvolging in België (50%). Klanten zijn tevreden over de goede kwaliteit en praktische magneetsluiting van de producten (80%), maar er zijn klachten over de slechte kwaliteit van sommige producten (40%). Helaas zijn er ook klachten over het gebrek aan reactie van de klantenservice (40%) en problemen met retourverzoeken en levering (30%). Er is ruimte voor verbetering in de communicatie en klantenservice van Ideal Of Sweden.