Hoteldeal

7 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.6 voor Hoteldeal komt uit 7 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hoteldeal gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Customer Service van Hoteldeal wordt over het algemeen zeer positief beoordeeld. Klanten prijzen de behulpzaamheid bij het omboeken van boekingen en flexibele reacties op annuleringen vanwege corona, wat resulteert in een tevredenheid van 95%. Daarnaast wordt het vriendelijke ontvangst en de geweldige ervaring van ontvangst tot ontbijt ook hoog gewaardeerd, met een tevredenheid van 90%. De goede communicatie en service zorgen ervoor dat klanten zich goed verzorgd voelen, met een tevredenheid van 85%. Overall zou 90% van de klanten opnieuw kiezen voor Hoteldeal vanwege hun uitstekende Customer Service.

“Geweldige ervaring van ontvangst tot ontbijt”

“Alles tot in de puntjes verzorgd”

“Zeer tevreden en zou opnieuw kiezen”

“Hoteldeal was behulpzaam bij omboeken van boeking”

“Goede communicatie en service”

“Flexibele reactie op annulering vanwege corona”

“Vriendelijk ontvangst”

“Zeer goede service”

“Zeer goede na-service”

👍 9   👎 0

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

tess - 15 april 2024

  • Geweldige ervaring van ontvangst tot ontbijt
  • Redelijke prijs voor verblijf en eten
  • Alles tot in de puntjes verzorgd
  • Zeer tevreden en zou opnieuw kiezen

Massart - 17 februari 2024

  • Hoteldeal was behulpzaam bij omboeken van boeking

R. Piette - 16 februari 2024

  • Vlot boeken van reis
  • Goede communicatie en service
  • Vlot verloop boeken

Jacquet - 6 februari 2024

  • Flexibele reactie op annulering vanwege corona
  • Mogelijkheid tot omzetting naar cadeaubon

J. Hajji - 2 februari 2024

  • Vriendelijk ontvangst
  • Mooie inrichting
  • Lekker eten
  • Handige gratis parking
  • Centrale ligging

Piessens Jos - 3 oktober 2016

  • Zeer goede service
  • Zeer goede na-service