HomeWizard

10 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor HomeWizard komt uit 10 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor HomeWizard gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van HomeWizard is over het algemeen effectief en informatief, met handige updates over gasverbruik en energieverbruik die bewustwording stimuleren (75%). De klantenservice biedt snelle oplossingen voor problemen (80%), maar de lange levertijd (45%) en verwarrende verzendinformatie (60%) zijn nadelen. Het gebrek aan antwoord op contactpogingen (30%) en vertragingen in verzending (40%) zijn ook minpunten. Gelukkig helpt de HomeWizard bij het beperken van discussies over te lang douchen (70%).

“Geweldige service met snelle oplossingen voor problemen”

“Lange levertijd”

“Interessante informatie over gasverbruik”

“Bewustwording van energieverbruik”

“lang wachten op bestelling”

“geen antwoord op contactpogingen”

“verwarrende verzendinformatie”

“vertraging in verzending”

“Geen discussies meer over te lang douchen”

👍 4   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

E. De Groote - 23 februari 2024

  • Geweldige service met snelle oplossingen voor problemen
  • Makkelijk aan te sluiten Wi-Fi P1 Meter met duidelijke app

R. Collard - 9 februari 2024

  • Lange levertijd

Jana Descamps - 3 februari 2024

  • Makkelijke installatie van slimme meters
  • Duidelijke handleiding
  • Interessante informatie over gasverbruik
  • Bewustwording van energieverbruik

A. Raes - 22 januari 2024

  • lang wachten op bestelling
  • geen antwoord op contactpogingen
  • verwarrende verzendinformatie

mohammed - 12 januari 2024

  • trage verzending
  • slechte klantenservice
  • vertraging in verzending
  • abonnement nodig voor alle functies

Martin N. - 20 december 2023Trustpilot 🔗

  • Geen discussies meer over te lang douchen
  • Zeer eenvoudige installatie van electra, gas en watermeter