Haarboetiek

135 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.4 voor Haarboetiek komt uit 135 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Haarboetiek gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Haarboetiek heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is de efficiënte opvolging van bestellingen en het feit dat geopende producten kunnen worden teruggestuurd en eventueel worden onderzocht en terugbetaald door de fabrikant. Daarnaast wordt goede klantenservice geboden. Aan de negatieve kant zijn de hoge retourkosten en het feit dat sommige klanten ervaren hebben dat zij niet het juiste artikel konden terugsturen, wat kan leiden tot ontevredenheid bij de klant. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Haarboetiek gemengde reacties op te roepen bij klanten, met ongeveer 60% tevredenheid en 40% ontevredenheid.

“Efficiënte opvolging van bestellingen en retourbeleid”

“Onbetrouwbaar”

“Beschuldiging van geopende flacons zonder bewijs”

“Onbetrouwbaarheid van het bedrijf”

“Goede service”

“slechte winkel”

“niet het juiste artikel ontvangen”

“niet kunnen terugsturen”

“Gebruikt artikel met vlekken en geen mesje meegeleverd”

“Product niet zoals beschreven”

👍 4   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Declercq - 15 december 2023

  • Snelle reactie op e-mails en goede klantenservice
  • Vlotte levering van vervangend product na verlies tijdens verzending
  • Efficiënte opvolging van bestellingen en retourbeleid

Joanneke - 4 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Onbetrouwbaar
  • Beschuldiging van geopende flacons zonder bewijs
  • Gebrek aan reactie op e-mails
  • Onbetrouwbaarheid van het bedrijf

Ashley van Gaever - 28 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Goede service

Gre - 14 april 2021Trustpilot 🔗

  • slechte winkel
  • niet het juiste artikel ontvangen
  • niet kunnen terugsturen
  • geld kwijt

Liliane Maas - 21 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Gebruikt artikel met vlekken en geen mesje meegeleverd

Astrid - 21 mei 2019

  • Product niet zoals beschreven
  • Hoge retourkosten
  • Onbehulpzame klantenservice
  • Onjuiste informatie op website

A. - 19 mei 2019Trustpilot 🔗

  • Snelle levering en prima prijzen
  • Shampoo niet sulfaatvrij zoals vermeld
  • Klantenservice schuift de schuld af
  • Verkeerd artikel ontvangen
  • Onjuiste productinformatie
  • Nooit meer deze webwinkel

Erna van marum - 6 mei 2019Trustpilot 🔗

  • Geopende producten worden niet teruggenomen, fabrikant kan onderzoeken en terugbetalen
  • Fout product ontvangen dat niet naar behoren werkt en huidirritatie veroorzaakt, retourproces verliep niet vlekkeloos

Emmy Tuinfort - 4 mei 2019Trustpilot 🔗

  • Goede klantenservice

Ingrid Kox - 2 mei 2019Trustpilot 🔗

  • Vlotte levering
  • Slechte aftersales

Willem Huigen - 4 april 2019Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Defect product
  • Oude verpakking
  • Terug gestuurd op eigen kosten