Gshopper

40 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor Gshopper komt uit 40 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Gshopper gevonden hebben:

ErvaringenSite (21)
TrustPilot (19)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Gshopper heeft zowel voor- als nadelen. Positief is dat ze vervanging aanbieden voor defecte producten (25%), maar helaas is er een gebrek aan follow-up van de leverancier (20%) en weigeren ze annulering en terugbetaling (30%). Daarnaast voldoen ze niet aan de EU-wetgeving voor garantie (15%) en zijn er klachten over de slechte kwaliteit van bepaalde items (10%).

“Vervanging van het defecte apparaat”

“Weigering van annulering en teruggave”

“Slechte kwaliteit jurk”

“Gebrek aan follow-up van leverancier.”

“Geen garantie volgens EU-wetgeving!”

👍 1   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

noémie - 18 januari 2024

  • Snelle en effectieve oplossing van het probleem
  • Vervanging van het defecte apparaat
  • Weigering om het apparaat in eerste instantie te repareren of vervangen
  • Dankbaar voor goede service na contact via Trustpilot

Dennis Vermeer - 16 december 2023Trustpilot 🔗

  • Weigering van annulering en teruggave
  • Onvolledige orderbevestiging en communicatie
  • Problemen met terugbetaling en ordernummer
  • Twijfelachtige praktijken en gebrek aan service

mathis - 15 december 2023

  • Slechte kwaliteit jurk

R L - 26 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Geen contact met GSHOPPER na meerdere verzoeken voor RMA ondersteuning.
  • Defect apparaat na slechts 1 jaar gebruik.
  • Langdurige communicatie met verkoper zonder duidelijke oplossing.
  • Gebrek aan follow-up van leverancier.

Ruud van Strijp - 23 december 2022Trustpilot 🔗

  • Geen garantie volgens EU-wetgeving!