Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Garden of Life heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Positieve punten zijn de snelle reactietijd van de klantenservice (80%), het feit dat sommige klanten echt een verschil in hun gezondheid hebben gevoeld sinds ze begonnen zijn met de producten (60%) en dat ze heel blij zijn met de resultaten (70%). Aan de andere kant zijn er klachten over teleurstellende service (40%), onvoldoende oplossingen geboden door de klantendienst (50%) en het feit dat het vertrouwen in de klantenservice is aangetast (30%). Loyalty beloningen worden ook genoemd als iets dat verbeterd kan worden (50%).