Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Fun-en-feest ontvangt gemengde beoordelingen. Hoewel sommige klanten positieve ervaringen hebben met de retourafhandeling en het gemak van een verzendlabel ontvangen (25%), zijn er ook klachten over lange wachttijden op terugbetaling (15%), problemen met het terugkrijgen van verzendkosten (10%), en gebrek aan duidelijke informatie over het retourproces (10%). Sommige klanten hebben zelfs nog steeds geen geld terug ontvangen (15%) en ervaren slechte communicatie en langzame afhandeling van retouren (15%). Er is wel de mogelijkheid tot terugbetaling bij faillissement (5%) en sommige klanten hebben positieve ervaringen met de terugbetaling voor beschadigde producten (5%). Over het algemeen lijkt het terugbeleid van Fun-en-feest verbetering nodig te hebben om aan de verwachtingen van alle klanten te voldoen.