Foreo

22 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.4 voor Foreo komt uit 22 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Foreo gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (8)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het website van Foreo heeft een transparant dierproefvrij beleid dat sommige klanten op prijs stellen (50%), maar anderen voelen zich misleid (50%). Helaas wordt de klantenservice door sommige klanten als slecht ervaren vanwege het gebrek aan menselijk contact (50%), met alleen geautomatiseerde antwoorden van robots (50%).

“Niet eerlijk over dierproefvrij beleid”

“slechte klantenservice, alleen antwoorden van robots”

👍 0   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Lien Thys - 6 maart 2024

  • Niet eerlijk over dierproefvrij beleid
  • Voel me bedrogen

Nicoline Graadt Van Roggen - 1 juni 2022Trustpilot 🔗

  • slechte klantenservice, alleen antwoorden van robots