Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Flyer heeft zowel positieve als negatieve aspecten. De mogelijkheid tot terugkeer bij grote drukwerkbestellingen in de toekomst is een pluspunt (25%), maar de trage verwerking van betalingen (20%) en lang wachten op bestellingen (15%) kunnen voor klanten frustrerend zijn. Slechte klantenservice (10%) en niet ontvangen bestellingen (5%) dragen bij aan een negatieve ervaring. Aan de andere kant zijn er ook positieve aspecten, zoals snelle oplossingen bij gescheurde dozen met enveloppen (30%) en top service en goede kwaliteit (5%).