Feenstra

129 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor Feenstra komt uit 129 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Feenstra gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Feenstra heeft zowel voor- als nadelen. Positief is dat het systeem na installatie schoon was en dat er geen actie nodig was van de klant (50%). Echter, er is gebrek aan duidelijkheid over de garantie en de klantenservice na onderhoud laat te wensen over (50%). Over het algemeen zijn er gemengde gevoelens over het retourbeleid van Feenstra.

“Broddelwerk met de installatie”

“niets hoeven te doen systeem was schoon”

“Geen duidelijkheid over garantie”

“slechte klantenservice na onderhoud”

👍 1   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Majory Brech - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Goed laten plaatsen van de ventilatiebox
  • Snelle service van de elektricien
  • Slechte communicatie van Feenstra
  • Broddelwerk met de installatie

Anja Kessels - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • niet bekend met het nieuwe ventilatiesysteem
  • klungelig
  • wel aardige medewerker
  • niets hoeven te doen systeem was schoon

Ben Velzeboer - 25 april 2024Trustpilot 🔗

  • Beleid aanpassingen zonder waarschuwing
  • Lang wachten voor afwijzing
  • Geen hulp bij noodsituatie
  • Onprofessioneel gedrag
  • Teleurstellende communicatie
  • Onbeleefd en onverschillig
  • Hoge prijzen voor service
  • Geen duidelijkheid over garantie

Peter - 15 maart 2024Trustpilot 🔗

  • werking wtw unit na onderhoud
  • slechte klantenservice na onderhoud