Farmaline

184 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Farmaline komt uit 184 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Farmaline gevonden hebben:

ErvaringenSite (64)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Farmaline krijgt zowel positieve als negatieve beoordelingen. Aan de positieve kant staat dat sommige klanten het retourbeleid echt top vinden en dat ze beschadigde artikelen zonder gedoe kunnen vervangen. Aan de andere kant klagen klanten over de slechte klantenservice en problemen met retourbeleid, zoals het niet kunnen retourneren van producten na opening. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Farmaline gemengde reacties op te roepen bij klanten, met een lichte nadruk op de negatieve kant vanwege de moeilijkheden en ontevredenheid die sommige klanten ervaren (35%).

“Klantenservice waardeloos”

“Slechte klantenservice”

“Geld kwijt aan iets wat ik niet heb besteld”

“alles is perfect”

“Schade aan quinoazakje”

“Beschadigde luchtkussenzakjes”

“retourbeleid is echt top”

“Top service en correcte klantendienst”

“Maagklachten”

“Klachten verdwenen na stoppen met product”

👍 6   👎 21

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Kim - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Klantenservice waardeloos

Do - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice

Gonda Vandenbussche - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte klantenservice
  • Krijg een heel ander product toegestuurd dan ik had besteld
  • Geen reactie op e-mails en telefoontjes
  • Geld kwijt aan iets wat ik niet heb besteld

Marc Duliere - 11 april 2024Trustpilot 🔗

  • alles is perfect

Rene Campforts - 27 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Bestelling goed ontvangen
  • Schade aan quinoazakje
  • Beschadigde luchtkussenzakjes

Estelle Mathieu - 28 januari 2024

  • snel geleverd en goed verpakt
  • klantendienst via e-mail was heel fijn
  • retourbeleid is echt top

Laura - 26 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Top service en correcte klantendienst

S. Bertrand - 23 januari 2024

  • Negatieve reviews niet weergegeven
  • Vervelende ervaring met nieuwe formule
  • Maagklachten
  • Review niet geplaatst door Farmaline
  • Klachten verdwenen na stoppen met product

Isabelle Annelies - 17 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Degelijk pakket
  • Zorg besteed aan verpakkingsmateriaal
  • Prettig contact met klantenservice
  • Snelle en professionele reactie via e-mail
  • Uitmuntend retourbeleid

Gino Vroman - 30 december 2023Trustpilot 🔗

  • Bericht ontvangen over voorraad, maar bestelling werd aangepast
  • Producten werden uit order geschrapt en terugbetaald
  • Onnodige tijdverspilling en ontevredenheid

A. Gilles - 23 november 2023

  • snel geleverd
  • beschadigd artikel vervangen zonder gedoe

Ward - 17 februari 2023

  • Slechte klantenservice!
  • Compensatie van minder dan 3% bij vernielde bestelling van bijna 200 euro
  • Niet betrouwbaar en risicovol
  • Onvoldoende compensatie en respectloze reactie bij beschadigde bestelling

John Vandeput - 22 oktober 2021

  • Pakket niet geleverd
  • Weigert terugbetaling

Tommy - 29 juni 2021

  • 14 dagen wachten op bestelling in voorraad
  • gevraagd om bestelling te annuleren
  • onmogelijk om te annuleren, bestelling weigeren bij levering

Tereza Mazalova - 28 juni 2021

  • Lange levertijd
  • Onprofessionele service
  • Medewerkers schrijven valse informatie
  • Ik wacht al meer dan een maand op mijn geld terug

Wuytens - 22 juni 2021

  • Automatische leiding naar grootste verpakking bij medicijnbestelling
  • Misleidende informatie over ruilen van medicijnen

Valerie Debruyne - 12 mei 2021

  • Geen professioneel bedrijf, geen duidelijk antwoord
  • Lang wachten op bestelling, moeilijk retourbeleid
  • Hoge prijzen, geen geld terug voor ontvangst
  • Onvriendelijk en ineffectief klantenservice

ans boyens - 25 maart 2021

  • Geven de foute informatie
  • Verkeerde beloftes over leveringstermijn
  • Onmogelijk om product terug te sturen na openen
  • Klanten verliezen geld
  • Onbetrouwbare verkooppraktijken

Anthony Van Buyten - 30 december 2020

  • Lange levertermijn
  • Slechte klantenservice
  • Onvolledige levering
  • Trage reactietijd

danny de clercq - 16 februari 2020

  • slechte klantenservice
  • problemen met retourbeleid
  • gebrek aan communicatie

Natalie - 29 januari 2019

  • inhoud verpakking gebroken
  • geen enkele reactie op contact