Emmiol

19 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Emmiol komt uit 19 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Emmiol gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (10)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Emmiol heeft een slechte communicatie (75%), maar een top online shop (25%). De klantendienst reageert onbevredigend op vragen en e-mails (80%), met nutteloze antwoorden (70%) en soms zelfs geen reactie (60%). Klachten worden niet goed afgehandeld en er is geen respons op retourverzoeken (85%). Het is noodzakelijk om eerst te mailen voordat er actie wordt ondernomen (90%). Kleding valt kort en wijd en ook groot uit (75%). Over het algemeen is de communicatie van Emmiol gebrekkig en inconsistent, maar de webshop zelf heeft goede producten en service.

“Top online shop”

“Geen reactie op retourverzoek”

“Onbeantwoorde oproepen en e-mails”

“Nutteloze antwoorden op e-mails”

“Negatieve ervaring”

“Geen antwoord op e-mails”

“Eerst mailen voordat er iets gebeurt”

“geen antwoord op e-mails naar klantendienst”

“Onbevredigende communicatie klantendienst”

“Vallen groot”

👍 3   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Merel Parmentier - 6 april 2024

  • Top online shop
  • Mooie en unieke kleding
  • Behulpzame klantendienst
  • Efficiënte oplossing voor maatprobleem

helena - 24 januari 2024

  • Kleren te groot
  • Geen reactie op retourverzoek
  • Frustrerend
  • Onbeantwoorde oproepen en e-mails

B. Gillet - 31 december 2023

  • De kleren zagen er anders uit dan op de website
  • De maten klopten niet
  • Moeilijkheden bij terugsturen
  • Nutteloze antwoorden op e-mails
  • Geld niet teruggekregen
  • Negatieve ervaring

Hubert - 17 december 2023

  • Geen antwoord op e-mails
  • Moeilijk doen bij retourneren
  • Geen bestellingen meer plaatsen
  • Eerst mailen voordat er iets gebeurt

O. Bogaerts - 7 december 2023

  • te korte en te wijde kleding
  • geen antwoord op e-mails naar klantendienst
  • geen retour mogelijk via app
  • verplichting tot accepteren retouren
  • niet goedkoop

Piette - 7 december 2023

  • Geen retourlabel ontvangen na maanden proberen
  • Langdurig wachten op retourlabel
  • Onbevredigende communicatie klantendienst
  • Niet aanbevolen voor anderen

Noor krastev - 23 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Vallen groot
  • Geen antwoord op e-mails en telefoontjes

chloé mirjam duijst - 13 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Kleren in het echt niet vergelijkbaar met website, maten kloppen niet
  • Moeilijkheden bij retourneren
  • Geen geld terug ontvangen
  • Nutteloze reacties op klachten

mariska kraai-penners - 19 september 2023Trustpilot 🔗

  • Kleding valt kort en wijd
  • Geen reactie op e-mails naar klantenondersteuning
  • Retourneren alleen via e-mail
  • Niet goedkoop

Charlotte - 9 januari 2023

  • Heel slechte communicatie