Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Emmiol heeft een slechte communicatie (75%), maar een top online shop (25%). De klantendienst reageert onbevredigend op vragen en e-mails (80%), met nutteloze antwoorden (70%) en soms zelfs geen reactie (60%). Klachten worden niet goed afgehandeld en er is geen respons op retourverzoeken (85%). Het is noodzakelijk om eerst te mailen voordat er actie wordt ondernomen (90%). Kleding valt kort en wijd en ook groot uit (75%). Over het algemeen is de communicatie van Emmiol gebrekkig en inconsistent, maar de webshop zelf heeft goede producten en service.