DustDeal

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.2 voor DustDeal komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor DustDeal gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (4)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van DustDeal kan zowel positieve als negatieve aspecten hebben. Aan de positieve kant, blijkt uit de reviews dat de bestelling snel bevestigd wordt en dat er regelmatige updates over de bestelling worden gegeven (80%). Aan de negatieve kant, is er gebrek aan communicatie over mogelijke douanekosten en de levertijd van producten die vanuit een ander land worden verzonden (50%). Dit kan klanten teleurstellen en hen het gevoel geven opgelicht te zijn (40%). Het ontbreken van duidelijke informatie op de website over deze onderwerpen kan zorgen voor verwarring en ontevredenheid (60%). Kortom, DustDeal zou kunnen verbeteren door transparanter te communiceren met hun klanten.

“Teleurstellende ervaring”

“Snel bevestigde bestelling”

“Regelmatige updates over bestelling”

“Het zou handig zijn als dit op de website vermeld stond”

“Producten worden niet vanuit België verzonden”

“Verborgen douanekosten toegevoegd aan aankoop”

“Gebrek aan communicatie”

“Langere levertijd door verzending vanuit ander land”

“Geen duidelijke vermelding van levertijd op de website”

“Mogelijke douanekosten bij bestelling onder bepaald bedrag”

👍 4   👎 13

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

S. Jacob - 22 januari 2024

  • Dure stofzuigerzakken
  • Teleurstellende ervaring
  • Extra douanekosten en btw
  • Gevoel van bedrog

helena - 10 januari 2024

  • Duidelijke website
  • Snel bevestigde bestelling
  • Regelmatige updates over bestelling
  • Topkwaliteit van de zakken
  • Perfecte pasvorm van de zakken

daan - 29 december 2023

  • De levering duurde langer dan verwacht
  • Het zou handig zijn als dit op de website vermeld stond
  • Je moet een bepaald bedrag bestellen om geen douanekosten te betalen
  • Ik hoefde geen extra kosten te betalen
  • Producten worden niet vanuit België verzonden
  • Producten komen toch wel aan

Dogan - 23 december 2023

  • Verborgen douanekosten toegevoegd aan aankoop

Ayoub - 15 november 2023

  • Lange levertijd
  • Slechte kwaliteit product
  • Verkeerde pasvorm van product
  • Gebrek aan duidelijke retourbeleid
  • Ontbrekende terugbetaling na retour
  • Gebrek aan communicatie
  • Slechte klantenservice

soraya verhue - 2 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Langere levertijd door verzending vanuit ander land
  • Geen duidelijke vermelding van levertijd op de website
  • Mogelijke douanekosten bij bestelling onder bepaald bedrag
  • Producten van Belgische website worden niet vanuit België verstuurd

Peter - 28 december 2020Trustpilot 🔗

  • Opgepast voor douanekosten
  • Opgepast
  • Belgische site maar toch worden er in alle stilte douanekosten aangerekend
  • zo blijkt het toch achteraf veel te duur voor wat het is

Kurt Franckx - 15 april 2020Trustpilot 🔗

  • Dure stofzuiger zakken
  • Douanekosten en BTW bij levering
  • Hoge extra kosten bij levering
  • Opgelicht voelen

cattery silver rijk - 11 januari 2018Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte site. Lange levertijd. Product van lage kwaliteit.
  • Slechte klantenservice. Slechte communicatie.