Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Duinrell heeft een groot attractief zwembad met vriendelijk personeel en veel gave glijbanen en attracties (80%). Het park probeert mee te denken en het naar de zin te maken (70%). De communicatie over beschikbare dranken in de pub is ongemakkelijk (40%) en de superstore heeft een klein, beperkt assortiment en kan geen boodschappen bezorgen voor aankomst (50%). De parkeerplaatsen zijn smal en er is veel viezigheid in de natuur (30%). Overal moet je je pas laten zien en er is onvriendelijke beveiliging bij de ingang (20%), wat zorgt voor een onveilig gevoel. Hoewel het park probeert mee te denken, zijn er regelmatig klachten over ontbrekende keukenspullen en viezigheid (50%). Het melden van personeelskwesties aan HRM of directie is mogelijk, maar kan beter gecommuniceerd worden (60%). Al met al kan de communicatie van Duinrell verbeterd worden, vooral wat betreft duidelijkheid en klantenservice.