Drogisterij.net

145 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9 voor Drogisterij.net komt uit 145 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Drogisterij.net gevonden hebben:

ErvaringenSite (25)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Drogisterij.net heeft zowel positieve als negatieve punten. Aan de positieve kant, van de ontvangen reviews, is dat er wordt aangegeven dat terugbetalingen snel worden verwerkt, wat voor veel tevredenheid zorgt (60%). Echter, aan de negatieve kant, zijn er klachten over het moeten betalen van retourkosten, het niet ontvangen van bestellingen, en gebrek aan reactie op klachten (40%). Er zijn ook klachten over onmogelijkheid tot telefonisch contact en verlies van geld (20%). Over het algemeen lijkt de Return Policy van Drogisterij.net gemengde reacties op te roepen bij klanten.

“Je komt nooit meer van hun nieuwsbrief af”

“Vooraf betalen en geen producten ontvangen”

“Gebrek aan reactie op meldingen en klachten”

“Bestelling niet ontvangen”

“Ik heb mijn geld teruggekregen”

“Snelle terugbetaling”

“Onmogelijk telefonisch contact en verlies van geld”

“Snel terugbetaald na retourzending”

“Ik moet zelf de kosten betalen voor retour”

“Frauduleuze praktijken”

👍 3   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

VDW - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Je komt nooit meer van hun nieuwsbrief af

Clément Coppens - 26 april 2024

  • Vooraf betalen en geen producten ontvangen
  • Gebrek aan reactie op meldingen en klachten

Mohamed - 24 maart 2024

  • Bestelling niet ontvangen

Afina - 23 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Ik heb mijn geld teruggekregen
  • Snelle terugbetaling

R.H. Fakkel - 21 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie en geen reactie op berichten en klachten
  • Vooruitbetaald en nog geen spullen ontvangen na meer dan een maand
  • Onmogelijk telefonisch contact en verlies van geld

Ada Dreijer-Leevendig - 16 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Snel terugbetaald na retourzending

Maxime Leon - 12 augustus 2021

  • Verkeerde product geleverd
  • Ik moet zelf de kosten betalen voor retour
  • Slechte klantenservice

Y. - 5 mei 2020

  • Slechte klantenservice en communicatie
  • Frauduleuze praktijken