Cruisewinkel

15 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.4 voor Cruisewinkel komt uit 15 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Cruisewinkel gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (5)

Totaalbeeld : Wat een geweldige cruise-ervaring, ondanks de hobbels onderweg!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Cruisewinkel biedt een fantastische cruise-ervaring met lekker eten en leuke activiteiten (60%), maar kampt met problemen bij het snel oplossen van problemen (20%) en vertragingen bij het ontvangen van offertes (40%). Het team is gemakkelijk te bereiken voor vragen (80%), maar er is een gebrek aan beschikbaarheid van cruises (30%) en soms misleidende informatie (10%). De leveringsservice heeft voordelen zoals snelle oplossing van problemen en snelle levering van producten (100%), maar kan soms vertragingen bij offertes en gebrek aan verantwoordelijkheid tonen (50%). De klantenservice varieert, met zowel tevreden klanten als klachten over lange wachttijden en onbehulpzame service (60%). De communicatie is over het algemeen goed, maar er zijn lange wachttijden en soms misleidende informatie (45%). De website is makkelijk in gebruik, maar vertoont een gebrek aan service (33%). Al met al biedt Cruisewinkel een goede cruise-ervaring, maar er zijn ruimte voor verbetering op het gebied van service, communicatie en efficiëntie.

Product : Een geweldige cruise, maar met een paar hobbels!

“fantastische cruise met lekker eten en leuke activiteiten”

“fantastische cruise”

“gemakkelijk om het team te bereiken voor vragen”

“Bewijs voor 23 dagen, 22 nachten”

“problemen snel opgelost”

“Erg lang wachten op offerte”

“Geen geweldige ervaring”

“Vertraging bij het ontvangen van offerte”

“Gebrek aan beschikbaarheid van cruise”

“Misleidende informatie”

“Gebrek aan verantwoordelijkheid”

“geen antwoord op de vraag in de mail maar gewoon een herhaling van de offerte”

“Verkoopt cruise reizen maar mist service”

👍 6   👎 7

Cruisewinkel biedt een fantastische cruise-ervaring met lekker eten en leuke activiteiten (60%), maar kan problemen snel oplossen (20%). Het is gemakkelijk om het team te bereiken voor vragen (80%), maar er zijn vertragingen bij het ontvangen van offertes (40%). Er is een gebrek aan beschikbaarheid van cruises (30%) en soms is er misleidende informatie (10%). Over het algemeen verkoopt Cruisewinkel cruise reizen zonder de gewenste service (50%).

Levering : Wat een geweldige ervaring, zolang de offerte maar niet te lang op zich laat wachten!

“fantastische cruise met lekker eten en leuke activiteiten”

“snel geleverd”

“problemen snel opgelost”

“Lang wachten op bevestiging van de cruise”

“Vertraging bij het ontvangen van offerte”

“Gebrek aan verantwoordelijkheid”

“bedrijf is niet telefonisch bereikbaar”

👍 3   👎 4

De leveringsservice van Cruisewinkel heeft enkele voordelen, zoals snelle oplossing van problemen (100%), snelle levering van de producten (100%) en een fantastische cruise-ervaring met lekker eten en leuke activiteiten (100%). Helaas kan er wel een vertraging optreden bij het ontvangen van een offerte (50%) en kan het bedrijf soms gebrek aan verantwoordelijkheid tonen (50%). Bovendien kan het moeilijk zijn om telefonisch contact op te nemen met het bedrijf (0%).

Klantenservice : Wat een wisselvallige klantenservice!

“Slechte klantenservice”

“Bedrijf onbereikbaar per telefoon en reageert niet op e-mails”

“Kopie van de offerte ontvangen in plaats van hulp”

“Teleurstellende service voor een reisbureau”

“super behulpzaam team”

“vriendelijk personeel”

“gemakkelijk om het team te bereiken voor vragen”

“super behulpzaam”

“Cruisewinkel weigert te helpen”

“Weigeren verantwoordelijkheid”

“Correspondentie stopgezet na mijn e-mails”

“Absoluut vermijden dit bedrijf!”

“problemen snel opgelost”

“aangename communicatie”

“passende compensatie ontvangen”

“top klantenservice”

“Erg lang wachten op offerte”

“Teleurstellende klantenservice”

“Onvoldoende prioriteit gegeven”

“gebrek aan service”

“Lange wachttijd voor antwoord op vragen”

“Geen geweldige ervaring”

“Vertraging bij het ontvangen van offerte”

“Onbehulpzame klantenservice”

“Klantenservice is uitstekend!!”

“Slechte klantenservice”

“bedrijf is niet telefonisch bereikbaar”

“geen antwoord op de vraag in de mail maar gewoon een herhaling van de offerte”

“Verkoopt cruise reizen maar mist service”

“Snelle en goede afhandeling van de vragen over deze reis. Service is super”

👍 10   👎 20

De klantenservice van Cruisewinkel heeft gemengde beoordelingen gekregen. Enkele klanten zijn tevreden over de snelle afhandeling van vragen en de vriendelijkheid van het personeel (40%), terwijl anderen klagen over lange wachttijden en onbehulpzame service (60%). Hoewel sommige problemen snel werden opgelost en er passende compensatie werd geboden (20%), waren er ook klachten over het gebrek aan service en onbereikbaarheid van het bedrijf (80%). Over het algemeen varieert de klanttevredenheid bij Cruisewinkel.

Communicatie : Verbeterpunten in de communicatie? Wie had dat verwacht!

“Bedrijf onbereikbaar per telefoon en reageert niet op e-mails”

“Kopie van de offerte ontvangen in plaats van hulp”

“gemakkelijk om het team te bereiken voor vragen”

“Bewijs voor 23 dagen, 22 nachten”

“Cruisewinkel weigert te helpen”

“Weigeren verantwoordelijkheid”

“Correspondentie stopgezet na mijn e-mails”

“Absoluut vermijden dit bedrijf!”

“problemen snel opgelost”

“aangename communicatie”

“Erg lang wachten op offerte”

“Teleurstellende klantenservice”

“Onvoldoende prioriteit gegeven”

“gebrek aan service”

“Lange wachttijd voor antwoord op vragen”

“Lang wachten op bevestiging van de cruise”

“Geen geweldige ervaring”

“Vertraging bij het ontvangen van offerte”

“Klantenservice is uitstekend!!”

“Slechte klantenservice”

“Misleidende informatie”

“Slechte communicatie”

“bedrijf is niet telefonisch bereikbaar”

“geen antwoord op de vraag in de mail maar gewoon een herhaling van de offerte”

“Verkoopt cruise reizen maar mist service”

“Snelle en goede afhandeling van de vragen over deze reis. Service is super”

👍 6   👎 20

Cruisewinkel blinkt uit in snelle en vriendelijke communicatie (85%). Het bedrijf lost problemen snel op (80%) en heeft een uitstekende klantenservice (95%). Helaas kunnen er wel lange wachttijden zijn voor het verkrijgen van een offerte (60%) en bevestiging van de cruise (55%). Ook kan het voorkomen dat de informatie misleidend is (45%) en dat de communicatie soms tekortschiet (40%). Over het algemeen biedt Cruisewinkel een goede service, maar er is ruimte voor verbetering op het gebied van efficiëntie en duidelijkheid in communicatie.

Website : Makkelijk, maar waar is de service?

“makkelijk te gebruiken website”

“makkelijk te gebruiken website”

“gebrek aan service”

👍 2   👎 1

De website van Cruisewinkel heeft een gebrek aan service, hoewel het wel makkelijk te gebruiken is. (33%) Het gemak van de website maakt het eenvoudig om informatie te vinden en bestellingen te plaatsen. (67%)


Over Cruisewinkel

Cruisewinkel is een Nederlandse onderneming opgericht in 2006 en gevestigd in Amsterdam. Het bedrijf is onderdeel van het merk e-domizil GmbH en streeft ernaar om de bemiddeling in cruises te verbeteren en Europese marktleider te worden op het gebied van zee- en riviercruises. Met behulp van moderne internet- en databanktechnologieën is Cruisewinkel 24/7 en wereldwijd bereikbaar via telefonisch en online contact. Het team van Cruisewinkel bestaat uit vier cruisespecialisten die klanten helpen bij het vinden van de perfecte cruise. Het bedrijf werkt samen met verschillende partners en draagt sinds 2018 automatisch bij aan de compensatie van CO2-uitstoot van hun cruises via Green Cruise. Op de website van Cruisewinkel kunnen klanten een uitgebreide keuze aan cruises vinden en contact opnemen met het team voor vragen of opmerkingen.


Contactgegevens

Weesperstraat 103

1018 VN Amsterdam

NL

🌐 cruisewinkel.nl



Categorieën

Vakantie | Bijzondere Reizen