Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Credafin heeft als positieve punten vriendelijk personeel (80%), vlotte leningsaanvraag (90%), professionele en behulpzame medewerkers (85%), duidelijke informatie over leningopties (95%), transparante aanpak en snelle reacties (90%), en een super ervaring met Credafin (100%). Aan de andere kant zijn er ook negatieve aspecten zoals ondermaatse dienstverlening (30%), verwarrende en onduidelijke communicatie (40%), en onvoldoende kennis van medewerkers (40%). Daarnaast wordt er regelmatig herinnerd aan betalingen (80%). Over het algemeen lijkt de communicatie van Credafin te verschillen afhankelijk van de situatie en de betrokken medewerkers.