Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Conrad is een mix van positieve en negatieve aspecten. Positief is de snelle levering en goede communicatie (40%), korting bij inschrijving voor de nieuwsbrief (20%), deskundig advies en een duidelijke website (30%), correcte informatie en een overzichtelijke site (25%), en zeer duidelijke informatie over levering (35%). Echter, er zijn ook problemen met levering (10%), gebrek aan communicatie bij levering (15%), en een onbeschoft antwoord na informeren over retourlabel (5%). Over het algemeen heeft Conrad goede communicatie, maar er zijn verbeterpunten nodig om de service te optimaliseren.