compensair

14 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.8 voor compensair komt uit 14 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor compensair gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (4)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Compensair scoort hoog met goede communicatie en snelle terugbetaling na vertragingen, maar er is wel ruimte voor verbetering met een gebrek aan onderzoek naar klachten en lange wachttijden voor compensatie (75%) . Efficiënte communicatie via WhatsApp wordt gewaardeerd, maar sommige klanten ervaren problemen bij het verkrijgen van compensatie van de luchtvaartmaatschappijen (50%) . Over het algemeen wordt de klantenservice van Compensair als behulpzaam en snel beschouwd, maar er is ruimte voor verbetering op het gebied van effectiviteit en communicatie (60%) .

“Snelle service”

“Claim compensatie vlucht”

“Snelle terugbetaling na vertraagde vlucht”

“Goede communicatie over stand van zaken”

“Vlucht geannuleerd door KLM”

“Slechte verklaring voor annulering”

“Gebrek aan onderzoek naar klacht”

“De vertraging van 12 uur was echt balen”

“Ik kreeg geen hulp bij het bellen van de luchtvaartmaatschappij”

“Compensatie werd uiteindelijk na 9 maanden ontvangen”

👍 11   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Van Hecke - 30 maart 2024

  • Annulering vlucht
  • Snelle service
  • Transparante communicatie
  • Snelle betaling

Michiels - 23 maart 2024

  • Claim compensatie vlucht

hugo - 2 maart 2024

  • Snelle terugbetaling na vertraagde vlucht
  • Goede communicatie over stand van zaken

GD - 9 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Vlucht geannuleerd door KLM
  • Slechte verklaring voor annulering
  • Gebrek aan onderzoek naar klacht
  • Onjuiste informatie verstrekt

S. Lecocq - 5 februari 2024

  • De vertraging van 12 uur was echt balen
  • Ik kreeg geen hulp bij het bellen van de luchtvaartmaatschappij
  • Compensatie werd uiteindelijk na 9 maanden ontvangen
  • De luchtvaartmaatschappij bood geen compensatie
  • De andere partij was snel met het regelen van compensatie

Hamza Vermeersch - 8 december 2023

  • Verward voelen
  • Probleem serieus genomen
  • Geld teruggekregen
  • Vertrouwen hersteld

Maite De keersmaecker - 5 december 2023Trustpilot 🔗

  • Zeer behulpzaam

Océane Verbeke - 28 november 2023

  • Vlucht geannuleerd
  • Onvoldoende onderzoek naar klacht

Sara Yilmaz - 8 november 2023

  • Klantenservice was uitstekend
  • Snelheid van de levering was verrassend
  • Prijs-kwaliteitverhouding echt de moeite waard
  • Duidelijke communicatie over het proces

elias - 7 november 2023

  • gemakkelijke communicatie via WhatsApp

Jordi Suurmond - 26 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Snel en prettige communicatie
  • Maximale compensatie ontvangen