Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Compensair scoort hoog met goede communicatie en snelle terugbetaling na vertragingen, maar er is wel ruimte voor verbetering met een gebrek aan onderzoek naar klachten en lange wachttijden voor compensatie (75%) . Efficiënte communicatie via WhatsApp wordt gewaardeerd, maar sommige klanten ervaren problemen bij het verkrijgen van compensatie van de luchtvaartmaatschappijen (50%) . Over het algemeen wordt de klantenservice van Compensair als behulpzaam en snel beschouwd, maar er is ruimte voor verbetering op het gebied van effectiviteit en communicatie (60%) .