Cleanfoods

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.4 voor Cleanfoods komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Cleanfoods gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (8)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Cleanfoods heeft enkele voor- en nadelen. Het is moeilijk om een bestelling te annuleren, wat door 67% van de klanten als een probleem wordt ervaren. Daarentegen zijn er klachten over producten die verlopen zijn, wat voor 33% van de klanten een nadeel is.

“Het product was enkele maanden over de houdbaarheidsdatum.”

“Onmogelijk om bestelling te annuleren”

“moeilijk annuleringsbeleid”

👍 0   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Fontaine - 15 december 2023

  • Het product was enkele maanden over de houdbaarheidsdatum.
  • Teleurstellend en niet oké.
  • Verse en kwalitatieve producten verwacht.
  • Processen verbeteren voor de toekomst.

loïc - 28 november 2023

  • Dubbele afschrijving van mijn rekening na mislukte betaling
  • Onmogelijk om bestelling te annuleren
  • Supersnelle levering, zelfs wanneer beweerd wordt dat het druk is
  • Oplichting en misleiding door het bedrijf

Anne-Marie Pulinckx - 2 september 2022Trustpilot 🔗

  • bestelling dubbel aangerekend
  • onjuiste informatie over bestelling
  • slechte klantenservice
  • moeilijk annuleringsbeleid