Choice Hotels

21 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor Choice Hotels komt uit 21 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Choice Hotels gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Choice Hotels heeft verschillende aspecten. Aan de ene kant is er de mogelijkheid om gratis te logeren met gespaarde punten, wat voor sommige klanten een voordeel kan zijn (50%). Aan de andere kant zijn er verschillende klachten over het niet terugbetalen van geld, slechte klantenservice en een gebrek aan respons van het management op klachten (50%). Het ontbreken van een duidelijk en consistent beleid voor terugbetalingen kan voor klanten problematisch zijn en leiden tot ontevredenheid en frustratie.

“Verschrikkelijke klantenservice - we moesten eerder vertrekken vanwege een totale stroomstoring in het hotel en zouden een terugbetaling krijgen voor 2 nachten.”

“Nu weigert het hotel om ons terug te betalen, reageert het management niet op onze berichten en is de klantenservice van Choice Hotels compleet waardeloos.”

“Meer dan 20 busjes gestolen in 5 jaar tijd”

“Te late levering van kaart”

“Geen terugbetaling mogelijk”

“Mogelijkheid om gratis te logeren met gespaarde punten”

👍 1   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

margaux - 16 maart 2024

  • Afschuwelijke klantenservice
  • Verschrikkelijke klantenservice - we moesten eerder vertrekken vanwege een totale stroomstoring in het hotel en zouden een terugbetaling krijgen voor 2 nachten.
  • Nu weigert het hotel om ons terug te betalen, reageert het management niet op onze berichten en is de klantenservice van Choice Hotels compleet waardeloos.

N. Vermeersch - 8 februari 2024

  • Slechte kamers en klantenservice
  • Gestolen busje van veronderstelde veilige parkeerplaats
  • Meer dan 20 busjes gestolen in 5 jaar tijd

Lefebvre - 18 december 2023

  • Misleidende advertentie
  • Niet ontvangen beloofd krediet
  • Late bevestigingsmail
  • Te late levering van kaart

Karin - 24 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Onbeschofte klantenservice
  • Geen terugbetaling mogelijk
  • Gebrek aan communicatie tussen hotel en keten
  • Slechte compensatie met enkel punten

Leo van Kints - 12 oktober 2011Trustpilot 🔗

  • Eenvoudig in gebruik
  • Verdienen punten bij elke overnachting
  • Gemakkelijk motel kiezen en boeken
  • Informatie over motels, ligging en prijs
  • Mogelijkheid om gratis te logeren met gespaarde punten
  • Comfortabele kamer met ontbijt voor redelijke prijs