Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Caseable heeft een gemengde reputatie op basis van de beoordelingen. Sommige klanten hebben aangegeven dat ze snel een reactie hebben ontvangen op hun e-mails en succesvol een terugbetaling hebben aangevraagd (50%), terwijl anderen hebben gemeld dat de verkoper weigerde om hun product terug te nemen en geen terugbetaling heeft gegeven (50%). Er zijn ook klachten geweest over vermoedens van fraude, het niet ontvangen van een kerstcadeau en het negeren van e-mails bij verzoeken om geld terug te krijgen en het verkeerd informeren over nieuwe zendingen (0%). Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het retourneren van producten naar Caseable en hun Return Policy goed te begrijpen.