Caseable

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Caseable komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Caseable gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Caseable heeft een gemengde reputatie op basis van de beoordelingen. Sommige klanten hebben aangegeven dat ze snel een reactie hebben ontvangen op hun e-mails en succesvol een terugbetaling hebben aangevraagd (50%), terwijl anderen hebben gemeld dat de verkoper weigerde om hun product terug te nemen en geen terugbetaling heeft gegeven (50%). Er zijn ook klachten geweest over vermoedens van fraude, het niet ontvangen van een kerstcadeau en het negeren van e-mails bij verzoeken om geld terug te krijgen en het verkeerd informeren over nieuwe zendingen (0%). Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het retourneren van producten naar Caseable en hun Return Policy goed te begrijpen.

“Verkoper weigerde terug te nemen”

“Snelle reactie op e-mail, Terugbetaling aangevraagd”

“Kerstcadeau niet ontvangen”

“Geen reactie op e-mails”

“Verdenking van fraude”

“Genegeerd bij verzoek om geld terug en voorgelogen over nieuwe zending”

“Geen terugbetaling”

“Terugbetaling van aankoopprijs”

👍 2   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

emiel - 15 april 2024

  • Verkeerde hoes
  • Verkoper weigerde terug te nemen
  • Onbetrouwbaar
  • Afraden om bij deze verkoper te kopen

L. Van Hoof - 28 maart 2024

  • Teleurgesteld in klantenservice, Onjuiste trackingnummer ontvangen, Geen updates over bestelling
  • Geen product ontvangen
  • Snelle reactie op e-mail, Terugbetaling aangevraagd

jana - 14 maart 2024

  • Kerstcadeau niet ontvangen

Amy - 4 januari 2024

  • Vervanging van verkeerde hoes
  • Geen reactie op e-mails

Thomas - 22 december 2023

  • Tracking zit vast in Duitsland zonder informatie
  • Genegeerd door Caseable via e-mail en messenger
  • Moeilijk te contacteren DHL via telefoon en e-mail
  • Verdenking van fraude

Lien - 9 december 2023

  • Volgnummer werkt niet en hoes niet ontvangen na 2 weken
  • Genegeerd bij verzoek om geld terug en voorgelogen over nieuwe zending

wout - 28 november 2023

  • Bestelling nooit ontvangen
  • Geen communicatie
  • Geen terugbetaling
  • Teleurgesteld en bedrogen voelen

Bertrand - 13 november 2023

  • Vlotte herstructurering van bedrijf
  • Aangenaam contact met alle partijen
  • Professioneel en aangenaam contact met CEO
  • Terugbetaling van aankoopprijs