Bikeinn

130 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Bikeinn komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Bikeinn gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Bikeinn lijkt problematisch te zijn volgens verschillende reviews. Positieve punten zijn dat retourzendingen snel worden verwerkt en dat annuleringen gemakkelijk zijn met snelle terugbetalingen (50%). Echter, negatieve aspecten zijn onder andere hoge kosten voor retouren, moeilijkheden bij het retourneren van producten en langdurige wachttijden voor terugbetalingen (50%). Het lijkt erop dat er verbeteringen nodig zijn in de retourprocedure van Bikeinn om aan de verwachtingen van klanten te voldoen.

“Geen service, handelt niet volgens NL consumenten recht”

“Past niet op meerdere fietsen”

“Hoge transportkosten voor retourzending”

“Moeilijk doen over retourzending”

“Langdurig retourproces”

“Hoge kosten voor retouren”

“Onmogelijk retourneren”

“Uiteindelijk de bestelling geannuleerd, wel netjes na enkele dagen het geld teruggestort gekregen”

“Goederen worden vanuit Spanje verstuurd, retourzending en administratie correct afgehandeld”

“Niet wat wordt beloofd. Aftersales is waardeloos.”

👍 8   👎 28

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Pieter - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Geen service, handelt niet volgens NL consumenten recht

Edwin Van der Klaauw - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Past niet op meerdere fietsen
  • Hoge transportkosten voor retourzending
  • Trage levertijd van 2 maanden
  • Moeilijk doen over retourzending

M. van den Meerendonk - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Langdurig retourproces
  • Hoge kosten voor retouren
  • Onmogelijk retourneren
  • Gebrek aan duidelijke communicatie

Piet de Boon - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • Bestelling geannuleerd na ruim 1 maand wachten
  • Ruim 1 maand geleden een bestelling gedaan
  • Aanvankelijk stond er dat het product klaar was voor verzending, daarna dat het vertraagd was. Deze cyclus herhaalt zich nog 2 keer (klaar-vertraagd)
  • Blijkbaar klopt er iets niet in de logistiek
  • Uiteindelijk de bestelling geannuleerd, wel netjes na enkele dagen het geld teruggestort gekregen

Brave Rebuild - 3 april 2024Trustpilot 🔗

  • Betrouwbare webshop met prima assortiment
  • Overzichtelijke website met ruime keuze aan artikelen
  • Duidelijke beschrijving en goede feedback van klanten
  • Goederen worden vanuit Spanje verstuurd, retourzending en administratie correct afgehandeld

Walter - 3 april 2024Trustpilot 🔗

  • Niet wat wordt beloofd. Aftersales is waardeloos.
  • Geen reactie op klachten.
  • Onmogelijk om een foto te maken van iets dat er niet is.

Gamer - 18 februari 2024Trustpilot 🔗

  • bestelling toch ontvangen na refund aanvraag
  • laatste moment melding ophaalpunt
  • zelf moeten bellen voor duidelijkheid over refund

Jeanke - 18 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Niet betrouwbaar
  • Pakje lokaliseren heeft tijd nodig
  • Geld terugstorten vergt geduld

Richard ingen - 5 februari 2024Trustpilot 🔗

  • defect bij levering
  • retour sturen kost geld
  • betalen met creditcard of PayPal
  • duits sprekende klantenservice

Elwin den Adel - 22 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Geen oplossing na reactie op Trustpilot
  • Terugbetaling ontbreekt voor 1 item
  • Standaard antwoorden in emails
  • Mogelijke verwerkingsfout bij ontbrekend item
  • Geen problemen bij eerdere bestellingen en retouren
  • Dure Black Friday sale
  • Alleen standaard reactie na contact opnemen na review

Hans Hillebrink - 4 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Geen geld terug
  • Verkeerde bestelling geplaatst van 80 euro vervolgens 8 euro betaald om de bestelling terug te sturen.
  • Misschien is het handiger...i maken.
  • Inmiddels mijn geld ontvangen. Top

Hanneke Hulzinga-Render - 2 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie!

Dré - 4 december 2023Trustpilot 🔗

  • Lang wachten op levering
  • Moeilijk bereikbare klantendienst
  • Onduidelijke communicatie over levering
  • Geen terugbetaling ontvangen na lange wachttijd

Arie Moleman - 7 november 2023Trustpilot 🔗

  • Onbetrouwbaar
  • Doen niet wat ze beloven
  • Niet goed geld terug
  • Geld niet ontvangen na retour
  • Makkelijke reactie

C. De Coninck - 17 oktober 2023

  • Veel keuze en duidelijke beschrijvingen
  • Supersnelle retourzending
  • Korte wachttijden ondanks buitenlandse verzending

Paul - 1 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Verkeerd en kapot product, lang proces geld terug en extra verzendkosten bij juist product
  • Hindernissen en onwerkbaar retourproces

Heer DE BUCK - 25 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte dienst na verkoop
  • Communicatieproblemen bij retournering
  • Hoge prijs voor retourlabel
  • Weigering van pakket bij ophaalpunt

Willem Vrijhoef - 9 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Heel veel keuze
  • Makkelijk annuleren en snelle terugbetaling

Maxime - 9 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Lange levertijd en gebrek aan communicatie over voorraadstatus
  • Onjuiste informatie over beschikbaarheid van producten
  • Slechte klantenservice en problematische retourprocedure

Klant - 29 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Moeilijkheden bij het opsturen van het product voor garantie
  • Twijfelachtige communicatie over garantievoorwaarden
  • Langdurig proces om het product gerepareerd te krijgen
  • Onbevredigende klantenservice ervaring

Marc - 11 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Lange wachttijden en verkeerde artikelen
  • Tijdrovende retourprocedure voor verkeerd artikel
  • Verkeerd artikel geleverd
  • Onjuiste productinformatie
  • Moeilijk om correcte bestelling te krijgen

Jan Ruigrok - 21 december 2022Trustpilot 🔗

  • retourneren bestelling onmogelijk.