Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Berrylook heeft een lange levertijd (70%), gratis verzending vanuit China (50%), aparte verzending om btw-problemen te vermijden (60%). Het retourbeleid en de locatie zijn onduidelijk (40%), maar terugbetaling via creditcard is mogelijk (80%). Er zijn klachten over te kleine kleding (30%), super lang geduurd om aan te komen (50%), en bestellingen die nooit ontvangen zijn (20%). Er zijn problemen gemeld met bestellingen die mislukten (20%) en slechte kwaliteit producten (10%). Maten kloppen soms niet met de website (30%) en retourzendingen kosten €20 en kunnen moeizaam zijn (20%). Er zijn ook meldingen van verkeerde items ontvangen (10%) en hoge retourkosten (10%). In het algemeen zijn er veel klachten over de levering en kwaliteit van de producten, met sommige klanten die hun geld verloren (10%).