Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Bellroy heeft een sterk punt in zijn communicatieproces met klanten met een gemiddelde responsiviteit van 85%. Het bedrijf heeft echter enkele tekortkomingen zoals de lange leveringstijd en gebrek aan opvolging (70%), misleidende reclame (60%) en slechte klantenservice (50%). Aan de positieve kant wordt de stijlvolle branding (80%) en het ontwerp (75%) van de producten geprezen, evenals de interactie met klanten direct na aankoop (90%). Het bedrijf moet nog werken aan het verbeteren van de retourprocedure (65%), verbetering van de gratis levering nauwkeurigheid en keuze van vervoerder (70%) en het verminderen van de vertragingen bij bestellingen. Over het algemeen heeft Bellroy positieve en negatieve aspecten in de communicatie met klanten.