BareMinerals

24 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor BareMinerals komt uit 24 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor BareMinerals gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (13)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van BareMinerals laat te wensen over, met gebrek aan duidelijkheid over retourzendingen, trackinginformatie en loyaliteitsprogramma's. Klanten klagen over lange wachttijden, verkeerde producten, slechte telefonische bereikbaarheid en onnauwkeurige beloften. Het bedrijf scoort slechts **30%** in klanttevredenheid op basis van deze reviews. Het is aan te raden om elders te bestellen, zoals bij Ulta of Sephora, voor een betere ervaring met snellere en transparantere communicatie.

“moeilijk te vinden trackinginformatie”

“niet accuraat trackinginformatie”

“Teleurstellende veranderingen bij het merk”

“Gebrek aan duidelijkheid van klantenservice”

“De verkoopster heeft me stiekem ingeschreven voor hun loyaliteitsprogramma”

“Ik blijf e-mails ontvangen over mijn beloningsstatus”

“Hun belofte om me uit te schrijven zijn leugens”

“Verkeerd product ontvangen”

“Slechte telefonische bereikbaarheid”

“Lang wachten op correcte levering”

👍 1   👎 23

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

H. Leclercq - 18 november 2023

  • lang wachten op bestelling
  • moeilijk te vinden trackinginformatie
  • niet accuraat trackinginformatie
  • geen reactie klantendienst
  • moeilijke retournering

Lecocq - 12 november 2023

  • Teleurstellende veranderingen bij het merk
  • Onzichtbare recente aankopen in geschiedenis
  • Gebrek aan duidelijkheid van klantenservice
  • Verlies van beloningspunten en oponthoud bij gebruik

Delvaux - 11 november 2023

  • De verkoopster heeft me stiekem ingeschreven voor hun loyaliteitsprogramma
  • Ik blijf e-mails ontvangen over mijn beloningsstatus
  • Hun belofte om me uit te schrijven zijn leugens
  • De vreselijke ervaring met hun klantenservice zal ik nooit klant bij hen worden

Zoé - 6 november 2023

  • Verkeerd product ontvangen
  • Slechte telefonische bereikbaarheid
  • Lang wachten op correcte levering
  • Teleurgesteld in lange wachttijd

Lukas - 1 november 2023

  • Terugbetaling duurt lang na retourneren product
  • Geen terugbetaling door accountsluiting

Andrea Shek - 14 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Kan het product mogelijk nooit ontvangen
  • Verkeerd product ontvangen in december
  • Problemen met communicatie en systeemupgrades
  • Vertraagde uitvoering van de bestelling

Jo Hall - 24 december 2022Trustpilot 🔗

  • UK-winkels uitverkocht
  • lang wachten door koeriersstakingen
  • geen alternatieve koerier aangeboden
  • aandringen op volledige terugbetaling

Dillon - 23 december 2022Trustpilot 🔗

  • Lange levertijd
  • Moeilijke trackinginformatie
  • Traag/ongeveer juiste trackinginformatie
  • Niet-reagerende klantenservice
  • Misleidend retourbeleid
  • Kunnen beter bij Ulta of Sephora bestellen

Denise Lewis Peacher - 15 december 2022Trustpilot 🔗

  • Online agent met gebroken accent en onbehulpzaam
  • Systeem is down, vereist om terug te bellen in 2 dagen
  • Moeilijkheid bij het controleren van het saldo van de cadeaubon
  • Onbehulpzame agent bij het verstrekken van het kaartnummer

Vanessa Perriman - 10 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Foundation laat huid glanzend met witte stukjes achter, verspilling van geld, niet aanbevolen

Melissa Thompson - 29 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Verwijder mij uit beloningen en e-mail
  • Aangemeld voor beloningsprogramma zonder toestemming
  • Aanhoudende e-mails ondanks verwijderingsverzoeken
  • Kan niet uitschrijven voor e-mails