Avis

12 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Avis komt uit 12 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Avis gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Avis krijgt gemengde beoordelingen. Een groot voordeel is dat klanten niet worden belast met extra kosten bij annulering (50%). Echter, er zijn klachten over de langzame terugbetalingen en onduidelijke betalingsprocedures (40%). Het bedrijf zou kunnen verbeteren door transparanter te zijn over de terugbetalingsprocessen en sneller te reageren op verzoeken. (10%)

“Niet ontvangen terugbetaling na 4 maanden”

“Nooit terugbetalen”

“Niet kunnen annuleren zonder extra kosten”

“onduidelijke afhandeling betaling”

👍 0   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

S. Toussaint - 17 maart 2024

  • Extra borg betalen
  • Niet ontvangen terugbetaling na 4 maanden
  • Onbeschikbaar telefoonnummer voor klantendienst vanuit buitenland
  • Moeilijk contact opnemen met klantendienst

Maxime Diallo - 28 december 2023

  • Nooit terugbetalen

nina - 16 december 2023

  • Website gaf foutmelding bij wijzigen reservering
  • Geen reactie op telefoontjes naar klantendienst
  • Onverwachte kosten bij afhalen van de auto
  • Niet kunnen annuleren zonder extra kosten

Geert Geubbelmans - 12 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • vuile, beschadigde auto ontvangen
  • te hoge prijs betaald
  • geen reactie op vragen
  • onduidelijke afhandeling betaling