Air Malta

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Air Malta komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Air Malta gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (9)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Air Malta heeft enkele nadelen, zoals het feit dat extra moet worden betaald voor ingecheckte bagage (10%), trage terugbetalingen (30%), en het niet terugkrijgen van geld na annulering vanwege Covid-19 (20%). Klanten klagen dat ze nog steeds wachten op geld terug (15%), en dat er voortdurende excuses en beloftes worden gemaakt zonder resultaat (25%). Aan de positieve kant hebben er geen klachten over het proces van een geannuleerde vlucht (0%) en hebben klanten geen geld terug gekregen gemeld (0%).

“Extra betalen voor ingecheckte bagage”

“Geen geld terug na annulering vanwege Covid-19”

“Voortdurende excuses en beloftes zonder resultaat”

“Geannuleerde vlucht in 2020”

“Nog steeds wachten op geld terug”

“Trage terugbetalingen”

“Geld niet terug ontvangen”

“geen terugbetaling van geannuleerde vlucht”

👍 0   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

aaron - 23 februari 2024

  • Tickets geboekt via Skyscanner
  • Inchecken verliep vlot
  • Geen entertainment of USB-poorten
  • Snacks en drankjes te koop tijdens de vlucht
  • Extra betalen voor ingecheckte bagage
  • Upgrade naar Business Class op terugweg
  • Vriendelijk personeel op de grond en in de lucht
  • Prijs was zeer redelijk

Yilmaz - 19 januari 2024

  • Geen geld terug na annulering vanwege Covid-19
  • Veel moeite om contact op te nemen met het bedrijf
  • Voortdurende excuses en beloftes zonder resultaat

Milan Desmet - 15 december 2023

  • Geannuleerde vlucht in 2020
  • Nog steeds wachten op geld terug
  • Beloften en e-mails van klantendienst
  • Trage terugbetalingen

Tamila - 1 november 2023Trustpilot 🔗

  • Geld niet terug ontvangen
  • Slechte klantenservice
  • Onbereikbaarheid
  • Slechte ervaring

Marie Therese De Graef - 28 juni 2022Trustpilot 🔗

  • geen terugbetaling van geannuleerde vlucht