Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Air Caraï heeft een gemengde customer service, met vriendelijk en attent cabinepersoneel, vlotte vluchten en professioneel personeel, wat als positief wordt ervaren door passagiers (%70). Echter, er zijn klachten over gebrek aan begrip voor reizigers met speciale behoeften, slechte communicatie met gehandicapten die gebarentaal spreken en het ontbreken van hulp bij inchecken en bagage (%30). Sommige passagiers ervaren ook onaangekondigde wijzigingen in hun vluchtklasse als teleurstellend en onprofessioneel (%50). Over het algemeen heeft Air Caraï wat ruimte voor verbetering in hun customer service om aan de behoeften van alle passagiers te voldoen.