Air Caraï

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Air Caraï komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Air Caraï gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Air Caraï heeft een gemengde customer service, met vriendelijk en attent cabinepersoneel, vlotte vluchten en professioneel personeel, wat als positief wordt ervaren door passagiers (%70). Echter, er zijn klachten over gebrek aan begrip voor reizigers met speciale behoeften, slechte communicatie met gehandicapten die gebarentaal spreken en het ontbreken van hulp bij inchecken en bagage (%30). Sommige passagiers ervaren ook onaangekondigde wijzigingen in hun vluchtklasse als teleurstellend en onprofessioneel (%50). Over het algemeen heeft Air Caraï wat ruimte voor verbetering in hun customer service om aan de behoeften van alle passagiers te voldoen.

“valse beloften bij flexibele voorwaarden ticket”

“Vlotte vluchten”

“Attent en vriendelijk cabinepersoneel”

“Stoelen op de exit rij geboekt”

“Kennis van het Frans werd als onvoldoende beschouwd”

“Teleurstellende ervaring”

“Vriendelijk personeel”

“gebrek aan hulp voor gehandicapte vrouw en kinderen die gebarentaal spreken”

“vervelende ervaring met klantenservice”

“Oplichters omdat ze weigeren om terug te betalen”

👍 4   👎 29

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Emile - 23 april 2024

  • valse beloften bij flexibele voorwaarden ticket

Tibo Verheyen - 22 april 2024

  • Vlotte vluchten
  • Attent en vriendelijk cabinepersoneel
  • Gunstige prijs-kwaliteitverhouding
  • Mogelijkheid tot verbetering voor criticasters

Pierre - 1 april 2024

  • Stoelen op de exit rij geboekt
  • Kennis van het Frans werd als onvoldoende beschouwd
  • 3 uur vertraging
  • Teleurstellende ervaring

Linde Dubois - 29 maart 2024

  • Vriendelijk personeel
  • Lekker eten
  • Vertraging bij vertrek

victor - 6 maart 2024

  • slechte communicatie
  • gebrek aan hulp voor gehandicapte vrouw en kinderen die gebarentaal spreken
  • niet kunnen inchecken grote bagage als gevolg van staking, files en ongevallen in Parijs
  • moest nieuwe tickets kopen voor 700€
  • vervelende ervaring met klantenservice
  • gebrek aan communicatie

C. Van Hecke - 29 februari 2024

  • Reservatie voor hondenhok kostte me 310 euro
  • Oplichters omdat ze weigeren om terug te betalen

S. Dupont - 18 februari 2024

  • Reservering met fout in namen kinderen
  • Hoge kosten voor opnieuw afdrukken tickets
  • Systeemfout met namen op reserveringen
  • Klacht afgewezen ondanks systeemfout

Massart - 13 januari 2024

  • Vol retardé
  • Mauvais service

Rayan Charlier - 7 januari 2024

  • Gebrek aan begrip voor reizigers met speciale behoeften
  • Geen oplossing geboden
  • Teleurstellend

Simon - 1 januari 2024

  • Heel slechte klantenservice
  • Geen terugbetaling ontvangen
  • Onmogelijk om duo-plaatsen te reserveren
  • Geen communicatie over veranderingen in vluchtplannen

De Wilde - 27 december 2023

  • Vliegtuig bleek een low-cost vliegtuig te zijn
  • Comfortabele stoelen waren minder dan verwacht
  • Teleurgesteld over comfort van low-cost vliegtuig
  • Claim van reisbureau over dezelfde service was onjuist

Sofie - 24 december 2023Trustpilot 🔗

  • Stoelen op exit rij
  • Verplichting om te helpen en Engels te begrijpen
  • Gedwongen om van stoelen te veranderen vanwege taalproblemen
  • Onvriendelijke behandeling op luchthaven
  • Oneerlijke behandeling in vergelijking met andere passagiers
  • Onmogelijkheid om stoelen met extra beenruimte te krijgen
  • 3 uur vertraging

Evrard - 12 december 2023

  • Zonder vooraankondiging gewijzigd
  • Plots naar economy verplaatst zonder waarschuwing na betaling voor business class
  • Bedrogen en teleurgesteld door plotselinge verandering zonder akkoord
  • Liever economy geboekt en geld bespaard als ik het had geweten

Martin - 7 december 2023

  • Vlucht verliep vlot en personeel was vriendelijk en professioneel
  • Comfortabele zetels en voldoende ruimte voor de benen
  • Lekker eten aan boord met genoeg keuze

Florian Jacques - 27 november 2023

  • handelt echt schandalig
  • geven verkeerde informatie en liegen
  • weigeren terugbetaling
  • klachten worden genegeerd
  • vliegend bedrog

Kaya - 26 november 2023

  • Vlucht in Premium klasse
  • Duurde echt super lang om aan boord te gaan en het was echt een chaos
  • Stoelen waren echt super ongemakkelijk en er was bijna geen ruimte
  • Personeel was ook niet zo vriendelijk
  • Eten was maar zo-zo
  • Air France en Corsair waren veel beter

Merridith Merr - 1 september 2023Trustpilot 🔗

  • Business class wijziging zonder vooraankondiging
  • Ik betaalde €1900 voor een enkele reis business class
  • Zonder vooraankondiging hebben ze mij naar economy verplaatst

peter nat - 17 april 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie met gehandicapte vrouw en kinderen die gebarentaal spreken
  • Niet kunnen helpen bij inchecken van grote bagage
  • Geen hulp ontvangen bij niet aanwezig zijn voor vertrek van vrouw en kinderen
  • Hoge kosten voor aankoop van nieuwe tickets