0% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-05-01
Goede service en helderheid
Mensen schrijven alleen reviews als er iets te zeuren is. Ik schrijf daarom een review waarin ik ...Lees verder
Deb B

Relevantste negatieve review

  2024-05-13
Slechte klantenservice, onbekw
Ongeveer een half jaar klant, niks anders dan problemen. Het begon met dat ze blijkbaar de verkee...Lees verder
Maria

Review met meeste stemmen

  2024-05-07
Mijn ervaring
Ziggo is zo kkr slecht, trage internet kansloze hulp die ze bieden, internet is in de nacht heel ...Lees verder
Alec Martens

Reviews (117)

  (7)

 (0)

  (13)

  (10)

  (87)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechte klantenservice, onbekwame monteurs, klant mag stikken

    Ongeveer een half jaar klant, niks anders dan problemen. Het begon met dat ze blijkbaar de verkeerde kabels hadden opgestuurd waardoor mijn verbinding erg slecht was. Meerdere keren de klantenservice aan de telefoon gehad en extra kabels opgestuurd gekregen, maar dat waren dezelfde verkeerde kabels. Uiteindelijk is er een monteur langsgeweest die alles had "gefixt". Helaas bleef ik toch problemen houden, mijn internet blees "bevriezen" en kort wegvallen, dit was goed op speedtests te zien. na 8 uur de klantenservice bellen gaat niet meer, dus ik probeerde een DM via Twitter. volgens hen was er niks aan de hand en werkte alles prima. Toch wilde bij mij niks werken. Volgende dag de klantenservice gebeld, die zeggen "oh jeetje, dat ziet er idd niet goed uit, je snr-waarden zijn te hoog". Toch maar weer een afspraak inplannen met een monteur, wat een gezeur zeg. Moest meer dan een week wachten op de afspraak, gepland voor vandaag (13-5-2024) tussen 12:00 - 18:00. Om 11:00 gaat de deurbel al, hij is een uur te vroeg. Hij trekt de kabel uit het kastje, snijdt er een stukje van af en propt het er weer in. "Zo dat was het dan, de kabel zat er niet goed op aangesloten. Even je modem laten opstarten en dan is alles prima". En weg was ie. Geen testen gedaan, niks. Ik denk dat hij haast had. Vervolgens start ik mijn PC op en... Wat een verrassing. Typische ziggo kwaliteit, het probleem is niet opgelost! Ik heb meteen de klantenservice gebeld om te vragen of ze hem terug kunnen sturen. "Nee wij kunnen geen contact opnemen met de monteurs, we kunnen wel een nieuwe afspraak inplannen". Nu mag ik dus nog een hele week wachten, tot 21-5-2024................... daar heb je veel aan. Toch nog eventjes de klantenservice gebeld, kreeg een andere dame aan de telefoon. Die keek naar mijn verbinding en zag dat er inderdaad niks verbeterd was. Zij kon ineens wel de monteur een berichtje sturen? Terwijl de andere mevrouw van de klantenservice zei dat dit niet kon......... Ze heeft hem verzocht terug te gaan naar mij, maar hij is niet komen opdagen. Kort samengevat: sinds ik klant ben alleen maar ellende, nooit goed werkend internet gehad, weken wachten op afspraken en vervolgens onbekwame monteurs krijgen die niks oplossen...... wat moet je hiermee?


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Super service van Ziggo

    Ik begrijp de negatieve reviews niet om eerlijk te zijn. Vandaag door verhuizing een nieuw abbonement afgesloten op mijn nieuwe adres. Heb diverse mooie kortingen gekregen i.p.v. dat ze mijn huidige contract hebben overgezet zonder enige voordelen. Daarnaast was ik eigenlijk vergeten dat ik een opzegtermijn van 1 maand had, dit was geen probleem zeiden ze en mijn contract wordt binnen 5 dagen opgezegd. Erg snel en super vriendelijk geholpen door de klantenservice. Zit al jaren bij Ziggo maar had vandaag zo'n bijzonder positieve ervaring dat ik voor het eerst een review achter moest laten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Goede service en helderheid

    Mensen schrijven alleen reviews als er iets te zeuren is. Ik schrijf daarom een review waarin ik mijn compliment uitspreek. Bij kpn wordt mij al weken een aansluiting beloofd op mijn nieuwe adres. Veel vage berichten. Net contact gehad met ziggo en dat was een verademing. Duidelijkheid en geen poes pas. Zelfs advies een goedkoper abonnement te nemen. Niet lang wachten en goede service


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Klantenservice zonder chatbot

    Door over te stappen op zakelijk internet heb ik dubbele internet snelheid voor een lagere prijs dus top. En bij de klantenservice chat krijg je metéén een echt persoon te spreken, zonder lang wachten, een standaard antwoord of een chatbot. Heel fijn dat dat nog kan.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nooit problemen met Ziggo

    Nooit problemen met Ziggo. Laatst kregen we een nieuwe modem en moest er iets aangepast in de meterkast. Binnen een dag een afspraak. Monteur precies op tijd en die heeft alles netjes aangesloten. Wifi werkt zoals altijd weer perfect.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnementskosten lopen door na opzeggingOp 22 April mijn abonnement opgezegd…

    Op 22 April mijn abonnement opgezegd bij Ziggo, na jaren klant te zijn geweest. Krijg ik vandaag een bericht dat de factuur voor Juni wordt afgeschreven over een paar dagen. Contact met medewerker gehad, kan niks aan gedaan worden want rekening staat al klaar, en dat terwijl ik ook nog een deel van mei moet terugkrijgen. Dat laatste snap ik nog wel maar de kosten voor Juni is niet te begrijpen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aan de deur contract aangesmeerd

    Ik werd aan de deur aangesproken door een jonge jongen, die begon over glasvezel. Die is sinds kort in Leiden aangelegd. Begon een vaag verhaal over glasvezel, en uiteindelijk heb ik een contract bij Ziggo getekend. Want dat kwam goedkoper uit dan KPN. Na al gebrekkige communicatie vanuit Ziggo nadat ik heb getekend, kon ik de nodige aansluiting niet vinden. Op foto’s, bij de instructie, zag het er anders uit dan wat ik had. De aangeraden oplossing: een monteur laten komen. 6 dagen zonder wifi als gevolg. Wel door mijn eigen schuld. Want ik keek pas naar de nieuwe modem en de instructies toen het KPN abonnement was gestopt. Ik ging er vanuit dat er voor de nieuwe aansluiting, de glasvezel naar de meterkast zou moeten gaan; dat de aansluiting die ik nodig heb verbonden is aan de nieuwe glasvezel kabel. Want daar had de jongen het over. Wat blijkt? Monteur komt, en die ziet al gewoon in de meterkast een verouderde aansluiting. Makkelijk gefixt. Maar: ‘Ziggo heeft helemaal geen glasvezel.’ Dus ik heb twee kritiekpunten, nog voordat ik echte ervaring heb gehad met het netwerk zelf: 1. Ik ben misleid bij de verkoop (aan de deur, er is gelogen over glasvezel); en 2. Ik had de aansluiting al! Waarom niet een pagina op de website met verouderde aansluitingen, van hoe die er uit zien!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo OPLICHTERS!

    Ziggo OPLICHTERS! Alszijnde geen klant van Ziggo wel herhaaldelijk facturen of installatiepakketten verkregen!!! Wij zijn al dagelijks bezig om HUN probleem op te lossen en zij maken ervan dat het ons probleem is!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vriendelijke medewerkers die met je meedenken.

    Je wordt altijd vriendelijk geholpen door de medewerkers en ze denken met je mee. Als het mogelijk is, krijg je zelfs korting of een gratis pakket. Ik ben al meer dan 10 jaar supertevreden met Ziggo. Ga zo door!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bas regelt het wel effe!!

    Mijn vaste telefoon doorschakelen naar mijn mobieltje is nog nooit gelukt tot Bas uit Roermond mij geholpen heeft. Alles werkt perfect. Dankjewel.goede ervaringen met Ziggo.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Al vanaf 2009 klant en steeds bellen om…

    Al vanaf 2009 klant en steeds bellen om je abonnement te veranderen, vaak verhogen. En nu wil ik overstappen naar een andere provider heb ik ineens op mijn privé adres een zakelijk abonnement en krijg ik een afrekening van ruim € 1750,00, vanwege een contractbreuk. Wat een oplichterij................. En niet de fout willen herstellen. Heb niet eens een KVK op mijn privé adres.....hoe dan?


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Heel slecht bedrijf ombeschoft en…

    Heel slecht bedrijf ombeschoft en stalke je de hele dag door gestoord bedrijf!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Belachelijk onbeschofte marketingtelefoontjes

    Belachelijk onbeschofte marketingtelefoontjes van Ziggo zakelijk. Ik sta ingeschreven in zowel zakelijk als prive bel me niet register. Wordt toch gebeld. Moet wachten tot de telefoniste zelf is uitgekletst met een collega zodat hij mij te woord kan staan. Ik geef aan dat ik geen interesse heb. Gaat toch door met een heel verhaal ophouden. Ik geef aan dat ik naar KPN ga als ik glasvezel wil, telefoniste gaat een heel onzin verhaal ophouden over hoe slecht de glasvezel kabel van kpn is. Ik geef aan dat ik geen interesse heb om meer te horen en hij wordt onbeschoft en gaat door. Ik zeg dat hij niet zo'n onbeleefde toon moet aanslaan en niet zo door moet blijven drammen en vraag beleefd of hij me wil uitschrijven bij Ziggo zodat ze geen contact meer opnemen. Hij hangt gewoon op zonder iets te zeggen. ALS jullie dan al mensen lastig vallen met marketingtelefoontjes, zorg er dan voor dat je medewerkers normaal en beleefd communiceren en niet over je heen walsen. Zo verzieken jullie je eigen merknaam en merkbeleving. Voor mij nooit meer Ziggo.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wifi is niet echt stabiel Ze halen…

    Wifi is niet echt stabiel Ze halen reviews weg helaas


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kreeg mini next aangeboden

    Kreeg mini next aangeboden. Zelf installeren kun je vergeten. Te ingewikkeld. Stond nergens vermeld dat je binnen 14 dagen kastje moest aansluiten. Plots op tv in de kamer alleen Nederland 1,2 en 3. Ziggo gebeld en ben zeer vriendelijk geholpen. Kreeg als digibeet monteur voor installatie aangeboden. 6 mei plaatst uiterst vriendelijke monteur next mini. Streamingsdiensten niet gesynchroniseerd. Kleindochter heeft alle codes weer ingevoerd. Smart tv boven, met ziggo kaart, werkte niet meer. Monteur heeft deze op gratis kijken gezet. ( voor hoe lang?) 3e tv in slaapkamer geeft dikwijls aan: geen service. Dan maar netflixen. Nu komt de mentale klap: moet 15 euri betalen voor 15 minuten extra en wordt automatisch afgeboekt. Eerste reactie is wegwezen bij Ziggo! Alleen zit ik totaal gevangen in hun web. Telefoons, WiFi, Vodafone en gratis Ziggo go en gratis Showtime!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Service Ziggo onder de maat

    Ben vele jaren abonnee bij ziggo. Heb van Ziggo 2 Mediabox Next Mini ontvangen. Nu beginnen de problemen. Problemen met de TV. Regelmatig valt het beeld weg of staat stil. Bij overschakeling naar ander kanaal werkt het weer. Dus geen zekerheid van beeld. Heb kontakt gehad met de klantenservice; Geen oplossing. Wel een reactie dat het aan mij zou liggen. Ook negatief gereageert op review van ziggo: Geen reactie. Moet een behoorlijke prijs betalen. Maar Ziggo is niet mijn keus meer. Resultaat minder dan 1 ster. mvg Gerrit


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ziggo sluit zomaar wifi en tv af na…

    Ziggo sluit zomaar wifi en tv af na overstap naar kpn glasvezel met het argument dat een rekening niet betaald is. Ga je eigen administratie op orde brengen!!! Meer kan je niet verwachten van een organisatie die dat clubje uit 020 sponsert, daar is t ook een zooitje


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Een schande voor de volledige samenleving!

    Een “klantenservice” kennen ze overduidelijk niet en om het extreem aardig te zeggen; is deze teringhut een schande voor de samenleving! Niemand bij de “klantenservice” kent de definitie van het woord en in plaats van een gesprek krijg ik vervreemde discussies en de opmerking dat het ding aan de telefoon al zeven jaar lang zo in de functie is. Het wordt tijd dat dat ding sowieso op staande voet ontslagen wordt en daarnaast het hele “klantenservice” gedeelte opgeschud wordt! Nieuw management, mensen die wel de definitie van een “klantenservice” kennen en gewoon mensen in dienst krijgen die capabel zijn hun werk uit te voeren. Het is verschrikkelijk dat er zoveel geld weggepleurt wordt binnen dit bedrijf aan de gehele “klantenservice”! Stoppen met geld te gooien naar dit soort onzin, begin aan het opbouwen van een klantenservice dat levensvatbaar is.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wij hebben afgelopen week bezoek gehad…

    Wij hebben afgelopen week bezoek gehad van een ziggo verkoper aan de deur in Dinxperlo. Op zich niets mis mee maar het tijd stip viel mij al in het verkeerde keelgat om 22:00. Mijn vriendin deed open en gaf aan geen interesse te hebben. En toen begon het, hij bleef maar doorgaan en wist niet van ophouden. Op een gegeven moment ben ík ernaartoe gelopen en heb ik gevraagd wat ie niet begrijpt aan het word geen interesse en dat ie heel snel moest gaan omdat ik het zat was om tien uur in de avond terwijl er kinderen liggen te slapen. Later hoorde ik veel klachten in de buurt over deze beste man en ook van mijn schoonouders. Ik hoop hiermee dat ziggo zijn personeel beter gaat opleiden en duidelijk maakt dat je om 22:00 uur niet meer aan een deur gaat staan leuren.


Anderen bekeken ook