DKV Reviews
Reviews (21)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Hospitalisatieverzekering
Ik heb wat slechte dingen gelezen over mijn verzekering, maar tot nu toe heb ik met DKV nog geen problemen gehad. Ze beantwoorden altijd mijn vragen en betalen snel mijn kosten terug. Laatst diende ik een claim in en de volgende dag was het al geregeld. Ik snap niet waarom er zoveel negatieve reviews zijn, maar ik vind DKV echt top.
Geduld met wachten op antwoord
Het kan soms even duren aan de telefoon voordat je iemand aan de lijn krijgt, maar eens je iemand te pakken hebt, wordt elk probleem heel correct en vriendelijk opgelost. Dat is echt wel fijn.
Aanvraag verzekering online
Het aanvragen van een verzekering online is heel eenvoudig. Alles wordt keurig afgehandeld en terugbetaald zoals beloofd. Ik heb nog nooit problemen gehad en ben erg tevreden over de service.
Moeilijk dossier
Na al onze inspanningen om alle nodige gegevens te bezorgen, is ons dossier nog steeds niet compleet. Het lijkt haast onmogelijk om iemand te vinden die ons kan vertellen wat er precies ontbreekt. Telkens krijgen we dezelfde afwijzing met de melding 'onvoldoende informatie op de factuur'. Zelfs via myDKV blijft dit probleem zich herhalen. Is er eigenlijk wel iemand beschikbaar om ons hierbij te helpen? De verzekeringsmakelaar wordt ook niet goed op de hoogte gehouden vanwege de 'privacywetgeving'. Dit is allemaal onaanvaardbaar, zeker voor een verzekering die niet bepaald goedkoop is.
Medicard niet ontvangen
Waarom sturen jullie mijn medicard niet op?! Ik heb al zo vaak gebeld en gemaild, maar jullie reageren niet! Ik betaal hier toch voor! En ik heb die medicard echt nodig als ik ergens blijf slapen. Doe er iets aan, bende prutsers!
Attest van verzekering
Ik wou een attest van verzekering krijgen en heb echt al meerdere keren geprobeerd contact op te nemen met de klantendienst. Na twee weken kon ik nog steeds niemand bereiken en kreeg ik ook geen antwoord via de fb chat. Echt super slecht!
Aankoop van een verzekering voor orthodontie
Ik heb dus een verzekering afgesloten bij DKV voor orthodontie, maar toen bleek dat mijn zoon hier helemaal niet onder viel, was ik echt teleurgesteld. Ik nam contact op met DKV voor opheldering, maar werd onbeschoft behandeld en voelde me niet gerespecteerd. Ik heb een klachtenbrief gestuurd en zou niemand aanraden om daar een verzekering af te sluiten.
Verwarrende communicatie en gebrek aan dienstverlening.
Ik was echt teleurgesteld hoe jullie mijn polis hebben opgevolgd. De communicatie was verwarrend en ik voelde me vaak in de steek gelaten door jullie. Als klant verwacht ge toch op zijn minst een beetje dienstverlening en betrokkenheid, maar die miste ik compleet bij jullie. Na mijn ervaring bij jullie te vergelijken met die van een andere verzekeraar, besefte ik dat ik beter elders had gekozen.
Aankoop van een product
Ik was echt teleurgesteld toen ik geen antwoord vond op mijn vraag in de Faq's. Dus besloot ik om mijn vraag in te dienen via het online formulier, maar ik heb nooit een antwoord ontvangen. Na 25 minuten wachten aan de telefoon kreeg ik nog steeds geen duidelijk antwoord. Uiteindelijk werd ik doorverwezen en toen was mijn geduld op. Het aansluiten van het product verliep vlot, maar het opzeggen van het (vervelende) contract was echt een worsteling.
Aanmaningskosten en slechte klantvriendelijkheid
Ik was echt verrast toen ik plotseling een herinneringskost van 20€ moest betalen voor een factuur van maar 5€, waarvan ik niet eens wist dat die nog openstond. Alsof dat nog niet genoeg was, werd mijn Medicard ook nog eens meteen geschorst, zonder enige waarschuwing vooraf. De klantenservice van dit bedrijf laat echt te wensen over en ik voel me echt bedrogen.
Tandplan voor kinderen
Het gebruik van MyDKV voor eenvoudige dossiers gaat nog wel, maar als er meer communicatie nodig is, loopt het vast door een gebrek aan uitleg en bereikbaarheid. Bellen is een must, maar kost ook veel tijd.
Mijn recente aankoop van een verzekering via mijn werkgever
Wat een miserie met de klantendienst van de verzekering die ik via mijn werkgever heb. Ze willen gewoon niks terugbetalen en leggen hun beleid niet fatsoenlijk uit. Ik heb echt mijn best gedaan om hen te bellen, maar ik geraakte er gewoon niet door. Zelfs op mijn e-mails wordt niet gereageerd. Dit is echt de slechtste verzekering ooit. Als dit blijft duren, ga ik gewoon terug naar mijn vorige verzekeraar. Ik ben al maanden bezig om alles in orde te krijgen, maar precies alsof ze helemaal geen respect hebben voor hun klanten.
Aankoop van autoverzekering
Mijn ervaring met het afsluiten van een autoverzekering was echt vreselijk. Ze leken alles tot in de puntjes te controleren, maar uiteindelijk kreeg ik geen enkele vergoeding toen ik een claim indiende na een ongeluk. Na maanden van onzekerheid, besloten ze dat ik geen recht had op een vergoeding, maar moest ik wel blijven betalen. Ik voelde me behandeld alsof ik loog en werd erg ontmoedigd. Ik zal hier nooit meer een verzekering afsluiten.
Maaktee me heeeel erg boos
Wat een gedoe zeg, ik word echt boos van deze site! Het is bijna onmogelijk om hen te bereiken en ze maken het zo klantonvriendelijk en ingewikkeld. Ik ben er helemaal klaar mee!
Review met meeste stemmen
Je bent er nog minder dan een
Lees verder