Etihad Airways Reviews
Reviews (16)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Vliegticket
Mijn ervaring met de luchtvaartmaatschappij was echt top. Vanaf het moment dat ik mijn vliegticket boekte tot aan de landing, was ik echt onder de indruk van de fantastische service en professionaliteit van het personeel. De cabine was super comfortabel en goed verzorgd, en het entertainmentaanbod aan boord was echt top. Ook het eten en drinken aan boord waren heerlijk en ze hielden zelfs rekening met dieetwensen. Bovendien verliep de communicatie voor, tijdens en na de vlucht heel vlot en duidelijk, waardoor het reizen echt een stuk makkelijker werd. Kortom, een vliegervaring om nooit te vergeten.
Aankoop van vliegtickets
Mijn ervaring met het boeken van vliegtickets bij Etihad Airways was eigenlijk best goed. De website was makkelijk te gebruiken en het boekingsproces ging vlot. De verschillende vluchtmogelijkheden werden duidelijk getoond en ik kon simpelweg mijn gewenste reisdata selecteren. Het enige minpuntje was dat de prijzen soms wat duur leken in vergelijking met andere airlines.
Vlucht naar Dubai
Onlangs ging ik met dit bedrijf naar Dubai en het was echt fantastisch! Het vliegtuig was zo groot en comfortabel, en ik kreeg zelfs een warme maaltijd en gratis films. De stewardessen waren heel vriendelijk en hielpen me met alles. De vlucht verliep heel vlot, geen turbulentie of enge momenten. Ik kijk er al naar uit om opnieuw met hen te vliegen!
Retour Bangkok, goede ervaring
Zojuist teruggekomen uit Thailand / Bangkok met Etihad met een tussenstop in Abu Dhabi. Het was de eerste keer dat we met deze maatschappij vlogen en het was prima bevallen! Genoeg beenruimte, lekker eten, vriendelijke bediening, moderne toestellen. Wat ons betreft een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Return flight from Bangkok
Ik ben net terug van Thailand / Bangkok met een tussenstop in Abu Dhabi. Het was de eerste keer dat ik met deze luchtvaartmaatschappij vloog en het was geweldig! Veel beenruimte, lekker eten, vriendelijk personeel, moderne vliegtuigen. Zeker een aanrader en zou opnieuw vliegen!
Reisboeking naar Maleisië en Thailand
Twee jaar geleden heb ik een reis geboekt naar Maleisië en Thailand met Etihad Airways. Jammer genoeg kon de reis niet doorgaan vanwege de coronapandemie. We hoopten ons geld terug te krijgen, maar kregen enkel een voucher aangeboden. Met die voucher en wat extra betaling hebben we toen een reis naar Japan geboekt. Spijtig genoeg moesten we ook die reis annuleren vanwege COVID-19, maar deze keer kregen we geen geld terug en zelfs geen voucher. In totaal zijn we bijna €2000 kwijtgeraakt door het gedoe met Etihad Airways dat we geen enkele teruggave hebben gekregen. Het voelt echt als een oplichterij door die luchtvaartmaatschappij.
Vlucht naar Thailand
Betaal dat boek liever met een creditcard om gedoe te vermijden.
Vlucht naar Dubai
Onlangs heb ik een vlucht geboekt met Etihad Airways van Brussel naar Dubai en eerlijk gezegd was ik niet helemaal tevreden. De service aan boord was oké, maar ik vond de stoelen niet echt comfortabel en het eten was niet zo lekker. Ook vond ik de kosten voor extra bagage nogal hoog. Gelukkig verliep de vlucht zelf wel vlot en op tijd, dus dat was een pluspunt. Al bij al was mijn ervaring met Etihad Airways gewoon oké, ik had meer verwacht van zo'n bekende luchtvaartmaatschappij.
Twee tickets geboekt naar Bali
Ik heb twee tickets geboekt naar Bali, maar toen kreeg ik een e-mail waarin stond dat de tweede vlucht door een andere maatschappij zal worden uitgevoerd. Ik heb gehoord dat die maatschappij niet zo goed is, dus ik ben een beetje bezorgd. Vertrekken doe ik zondag en ik hoop echt dat alles vlot zal verlopen!
Ticket naar Thailand
Wat een gedoe! Ik heb een ticket naar Thailand geboekt en betaald, maar na 7 dagen nog steeds geen ticket ontvangen. Moest bellen met de klantenservice, 6 keer gebeld en slechts 2 keer nuttig geholpen. Niet plezant.
Aankoop van vliegtickets Etihad
Mijn ervaring met Etihad Airways was echt teleurstellend. Ik had mijn vliegtickets betaald, maar vanwege corona kon ik mijn geld niet terugkrijgen. Bij luchtvaartmaatschappijen zoals Emirates was de communicatie veel beter en vriendelijker. Bij Etihad verliep het contact erg moeizaam. Ondanks verschillende pogingen via Twitter kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik mijn geld niet zou terugkrijgen. Het was echt een frustrerende ervaring, zeker omdat het om een aanzienlijk bedrag ging.
Ticket naar Dubai
Ik was echt teleurgesteld in de service die ik kreeg tijdens mijn vlucht met jullie. Het begon al met het onvriendelijke personeel dat niet echt mijn vragen leek te willen beantwoorden. En dan die stoel waar ik op moest zitten, zo ongemakkelijk dat het mijn hele vlucht verpestte. En het eten aan boord was ook niet bepaald lekker te noemen. Ik had echt meer verwacht van een luchtvaartmaatschappij die bekend staat om zijn luxe cabineklassen en kwalitatieve service. Kortom, mijn ervaring met jullie was allesbehalve prettig.
Bankoverschrijving werkt niet en ik krijg m'n geld niet terug
Ik wou 2 tickets boeken van Brussel naar Japan. Het ging om €1300. Ik betaalde dit via bankoverschrijving, maar na een aantal dagen nog altijd geen tickets ontvangen via mail. Dan hebben we maar zelf(!) contact opgenomen met Etihad. Dit verliep helemaal niet vlot. De mensen begrepen de situatie niet en verstonden niet goed Engels. Ze beloofden uiteindelijk de boeking te annuleren en het geld terug te betalen. We kregen de mededeling dat dit 45 dagen kan duren. We zijn nu 60 dagen verder en we hebben nog steeds geen geld ontvangen.
Nooit mijn corona geld terug gekregen
Nooit mijn corona geld terug gekregen, tickets betaald, maar geen geld via schipholtickets.nl(failliet) en geen geld van Etihad,terijl Emirates heel netjes contact heeft gezocht met mij krijg ik na verschillende keren contact via twitter een "Dikke pech "terug.Voor mij een wond van ongeveer 1100 euro.
Opgelicht
Twee jaar geleden hebben wij een reis geboekt naar Maleisië en thailand. Vanwege corona ging deze niet door. Wij hadden graag ons geld terug gekregen, maar alleen een voucher was mogelijk. Met deze voucher en bijleggen van veel geld alsnog een reis geboekt naar Japan. Ook deze reis kon niet doorgaan vanwege covid-19. Deze keer kregen wij geen geld terug en ook geen voucher. We zijn in totaal bijna €2000 kwijt doordat Etihad geen enkele euro terug wil geven. Ik ben nog nooit zo erg opgelicht als door deze vlucht maatschappij.
teleurgesteld
Het was de tweede keer dat ik met Ethiad boekte omdat het vorig jaar heel goed was.
Dit jaar geboekt naar Sri Lanka, met een tussenstop van 4 uur. Na een kleine week kreeg ik bericht dat de stop 8 u zou zijn. Kreeg mogelijkheid een bod te doen op upgrade (400 euro voor het laatste stuk) De lounge in AD was schitterend en prima in orde. De zitplaatsen teleurstellend met een hele triestige bediening.
De terugweg ook upgrade van 400 euro was nog erger. De business lounge in Colombo was gewoon slecht, amper iets te eten en drinken uit blikjes zelf te gaan halen. In de vlieger kregen we een ontbijt en gedaan
Het tweede stuk (geen business) hebben we bijna 2 u moeten wachten op een bekertje plat water (na te bellen) en kregen we terug een ontbijt.
Ik ga nooit meer met Ethiad op reis.
Review met meeste stemmen
teleurgesteld
Lees verder