8% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-05-13
Snel en accuraat antwoord
Snel en accuraat antwoord , goed geholpen ! Lees verder
michelle

Relevantste negatieve review

  2024-05-06
Fever behandelt zijn klanten a
Ik moest van Fever zelf contact opnemen met customer_satisfaction*feverup.com zodat ze konden uit...Lees verder
Chiara

Review met meeste stemmen

  2023-01-18
Expositie tutanchamon
Expositie tutanchamon: ondertussen al 2 maanden over en weer gemail met de klantendienst en waars...Lees verder
Stephanie

Reviews (130)

  (77)

 (12)

  (4)

  (2)

  (35)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ontzettend bijzonder om de muziek van…

    Ontzettend bijzonder om de muziek van Beyoncé op zo’n speciale manier te ervaren! We dronken van te voren een drankje op het terras van Nhow in Rotterdam met prachtig uitzicht. De teleurstelling was best groot toen we de soort kantoorruimte inliepen, maar toen het licht uit ging, je de Erasmusbrug op de achtergrond zag en de prachtige muziek begon was de ruimte vergeten. Onthoud wel: de kaarsen zijn nep :-) Maar desalniettemin mooi! Wij zaten achterin en dat vond ik prima, maar natuurlijk zie je de kaarsen en sfeer vooraan beter.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Uitstekende klantenservice

    Na een dubbele boeking te hebben gedaan (gemist van datum) een mail gestuurd naar fever met de vraag om de 4 tickets voor de Artifact exhibition Titanic te Brussel te annuleren en mijn geld terug te storten..na een 15-tal minuten al een mail terug gekregen met de mededeling dat de tickets geannuleerd waren en het geld teruggestort...en idd s'anderdaags stond het geld al op mijn rekening!Een welgemeende dank aan fever voor de klantvriendelijkheid en de snelle afhandeling


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van tickets

    Het kopen van de tickets ging echt super vlot en zonder gedoe. Er waren geen extra kosten verbonden waar je altijd voor moet oppassen. Ik had per ongeluk het verkeerde tijdstip gekozen, maar gelukkig was dit snel opgelost via de livechat functie in de app. Binnen 2 minuten was alles geregeld en had ik het juiste tijdslot te pakken. Geweldige service en heel handig om direct hulp te krijgen via de app. Ik kijk er al naar uit om nog veel meer concerten hier te boeken!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Goede klantenservice

    We keken enorm uit naar ons Candlelight concert. Voor het concert gingen we veel hoesten en snotteren, toch maar even een testje doen. Corona! Helaas werden we steeds zieker, dus we konden absoluut niet naar het concert. Ons probleem voorgelegd en Fever was zo goed ons een coupon te geven om een andere keer aan te kunnen sluiten. Heel attent was dat hoeven ze niet te doen. We boeken snel een ander concert en kijken daar enorm naar uit!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Snel en accuraat antwoord

    Snel en accuraat antwoord , goed geholpen !


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Fever behandelt zijn klanten als criminelen

    Ik moest van Fever zelf contact opnemen met customer_satisfaction*feverup.com zodat ze konden uitzoeken wat er mis gegaan was met onze reservering. Na een maand en ettelijke reminders heb ik nog steeds geen antwoord! Waarom geef je dat mailadres dan op? Bestaat het überhaupt wel of is het iets fake?? Echt ongelooflijk hoe zij met klanten omgaan! Je wordt gewoon genegeerd, er wordt niet naar oplossingen gezocht, je staat gewoon in de kou en wordt als een crimineel behandeld. Intussen is mijn zoontje nog steeds verdrietig over de gemiste expo. Hoe moeilijk kan het zijn om een ticket te verzetten of te vergoeden? Wat verlies je daar als firma in godsnaam mee als je mensen blij kan maken en kan helpen??


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Candlelight Zandvoort tickets

    Onlangs had ik kaartjes gekocht voor een evenement bij Fever, maar helaas is het geannuleerd vanwege het slechte weer. Gelukkig werd ik snel en duidelijk op de hoogte gebracht van de annulering en verliep de afhandeling van de geannuleerde kaartjes zonder problemen. Ondanks de teleurstelling ben ik erg tevreden over de klantenservice en de efficiënte afhandeling. In de toekomst zal ik zeker weer bij hen boeken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop foutieve tickets

    Per ongeluk heb ik 5 tickets gekocht in plaats van 4 voor een evenement. Na het contacteren van de klantendienst kreeg ik snel een reactie en een goed aanbod. Ze hebben de verkeerde aankoop geannuleerd en het geld terugbetaald, zodat ik de juiste tickets opnieuw kon bestellen. De hele zaak werd dus heel goed opgelost door Fever, ik ben zeer tevreden over de klantenservice en de geboden oplossing.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Goed geregeld bij aankoop foutieve ticketten

    ik heb per vergissing voor "Margritte Immersive experience" in Brussel 5 tickets gekocht ipv 4 tickets. (1 vol tarief, dus foutief en 4 senior tickets die correct zijn). Na een tussenkomst werd er een perfect voorstel gedaan door Fever, namelijk de foutieve aankoop schrappen (en terugbetalen), nadat ik de juiste ticketten opnieuw had besteld. Op deze manier zeer goed geregeld.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zeer tevreden over de snelle afhandeling

    Over de afhandeling ben ik zeer tevreden. Ik heb de dag na mijn bericht meteen duidelijke en uitgebreide reactie gekregen. De oplossing voor het probleem vond ik heel prettig en stelde mij meteen gerust. Ik had per ongeluk twee tickets te veel gekocht. Dezelfde dag als ik het bericht had ontvangen was het bedrag al op mijn rekening gestort. Super. Erg bedankt Fever!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zoals reeds gemeld is de soepelheid van…

    Zoals reeds gemeld is de soepelheid van FEVER zeer goed om de klant het goed en aangenaam te maken Lutgart


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Top service!

    Top service!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Het was sprookjesachtig met al die…

    Het was sprookjesachtig met al die kaarsen op een prachtige locatie SS Rotterdam. We hebben enorm genoten van de mooie voorstelling. Complimenten voor de organisatoren! Bravo.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geweldige show mooie muziek

    Het was een top avond lekker meegezongen. Ze speelden fantastisch.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zeer mooi concert

    Zeer mooi concert , in een zeer indrukwekkend decor waar een rustgevende sfeer was door de vele kaarsen


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Sing-along

    Ik vond nergens de mogelijkheid om een publieke review te schrijven van de candlelight concert van ABBA (in Antwerpen), vandaar dat ik mijn ervaring graag zo deel. Ik keek heel hard uit om een aangenaam strijkkwartet ABBA te horen spelen als ABBA-fan. Misschien ben ik er met verkeerde verwachtingen naartoe gegaan, want de artiesten gaven aan dat iedereen mocht meezingen en meeklappen. Ik had liever de strijkers gehoord dan de (vals) meezingende mensen naast mij en off-beat geklap van de zaal. Voor dit budget van ticketprijs had ik geen sing-along verwacht. De artiest die het aan elkaar praatte was niet zo charismatisch of vlot, en vaak slecht verstaanbaar. Het was geen slechte ervaring, maar mij ik geef het graag mee dat iedereen zijn/haar verwachtingen realistisch zijn. Het kan ook aan het strijkkwartet hebben gelegen, misschien is dit niet het geval bij andere artiesten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Prachtige, sfeervolle muziekuitvoering

    Prachtige ambiance in utrecht . Zeer behulpzame gastheer en gastvrouw. Sfeervol.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geen contact mogelijk

    Geen contact mogelijk Ik probeer al meer dan een week contact op te nemen om een datum te wijzigen zonder resultaat. Ik probeerde via de 'live chat', via mail, via een contactformulier, via telefoon. Kan iemand aub contact met mij opnemen?


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Parking grote nul voor 5euro -kapotte bloemen geen nota !!!

    Na een aantal evenementen geboekt te hebben met feverup vandaag Floralia in Groot Bijgaarden! Deze keer bijzonder ontevreden !!! Parking op te beginnen al ‘5 euro betaald’ en hebben zonder privilege ons ergens onder een brug moeten parkeren. Geen enkele nota ook gekregen dat door het slechte weer het grootste deel van de bloemen vernietigd was. Dit krijgt nog een staartje !


Anderen bekeken ook