0% Zou hier weer kopen

Relevantste negatieve review

  2024-05-13
Tuicars reageert niet of nauwe
Tuicars reageert niet of nauwelijks op berichten. Daarnaast als er een reactie komt geeft deze in...Lees verder
Steef

Reviews (31)

  (0)

 (0)

  (8)

  (8)

  (15)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tuicars reageert niet of nauwelijks op…

    Tuicars reageert niet of nauwelijks op berichten. Daarnaast als er een reactie komt geeft deze inhoudelijk geen antwoord op mijn vraag. Ze betalen rekeningen welke verzekerd zouden moeten zijn niet terug. Dacht goed te zitten met Tui als tussenpersoon maar je kan nog beter direct met een verhuurder schakelen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn Huurauto bij een verhuurbedrijf

    Tijdens de kerstvakantie heb ik een auto gehuurd bij een verhuurbedrijf in Lissabon. Toen ik de auto terugbracht, bleek er schade aan de bumper te zijn. Hierdoor moest ik mijn eigen risico van 600€ betalen. Ik heb geprobeerd om deze schade te claimen bij het verhuurbedrijf, maar dat verliep niet vlot. Het duurde lang voordat ik contact kon krijgen, enkel via e-mail, en er werd amper gereageerd. Uiteindelijk leek het proces van de claim te starten, maar het verliep erg traag. De persoon die mijn aanvraag behandelde, vroeg drie keer om dezelfde bijlagen die ik al bij de eerste mail had meegestuurd. Toen alles eindelijk compleet was en ik vroeg hoe het verder zou verlopen, kreeg ik geen reactie meer. Dit was medio januari en ondanks vele e-mails en contact met het verhuurbedrijf in Nederland, bleef de situatie hetzelfde. TUI Nederland verwees me steeds naar hetzelfde e-mailadres waar ik geen antwoord op kreeg, en een Duits telefoonnummer vertelde me dat ze niet verantwoordelijk waren en dat ik een klacht moest indienen. Kortom, ik was erg teleurgesteld in de service van het verhuurbedrijf en zal in de toekomst mijn auto weer huren via een ander bedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    A car rental place was closed

    Een autoverhuurbedrijf was gesloten. Ze reageerden niet op mijn e-mails en ik kon nergens hun telefoonnummer vinden. Echt balen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Schade huurauto en geen service TUI cars

    In kerstvakantie auto gehuurd via Tui cars bij Europcar in Lissabon. Bij inleveren bleek er schade aan de bumper te zijn. Dat koste mijn eigen risico van 600€. Via Tui cars kon ik dit claimen. En toen begon de ellende. Eerst om contact te krijgen( alleen per mail en daar wordt nauwelijks op gereageerd) Uiteindelijk leek het te gaan lopen, kreeg iemand die de aanvraag in ontvangst nam en drie keer naar dezelfde bijlagen vroeg die al bij de eerste mail zaten. Toen ze uiteindelijk alles had, en ik vroeg hoe nu de verdere afhandeling zou gaan lopen, kwam er geen reactie meer. Dat was medio januari.Inmiddels vele mails verder en ook contact gezocht met TUI in Nederland nog steeds niets. Tui Nederland verwijst me naar hetzelfde emailadres waar ik geen reactie krijg, een duits telefoonnummer vertelt dat ze niet gaan over tui cars en dat ik maar een klacht moet indienen. Ik heb nog nooit zo’n bedrijf meegemaakt en ga in het vervolg mijn auto weer huren via Sunny Cars. Update: uiteindelijk mijn schade vergoed gekregen en excuusmail ontvangen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    NOOIT MEER TUICARS. DRAMA!!

    Tuicars heeft mijn reservering ondergebracht bij Europcar. Éénmaal aangekomen op de luchthaven was het geld van de autohuur al afgeschreven en hoefde ik alleen nog de borg te betalen. Echter kon de borg uitsluitend en alleen betaald worden met de creditcard. Mijn pas werkte niet op het betaalapparaat van Europcar, en daarmee was er geen manier om de borg te betalen. Ik ben ervan overtuigd dat het niet aan mijn pas ligt, want ik kan er overal mee betalen, tot aan de kleinste lokale supermarkt etc.. Ik stond dus vast en moest uiteindelijk toch de bus nemen naar het appartement. Toen begon de ellende, want volgens Europcar moet ik het geld terughalen bij Tui cars, maar die geven niet thuis! Ik ben al 4 weken bezig om het geld terug te krijgen, en als klap op de vuurpijl kreeg ik gister een email dat het mijn schuld was dat ik de borg niet contant kon betalen ! (?) Pardon! Dit was letterlijk wat ik voorstelde toen mijn creditcard niet werkte, maar dit werd ter plekke geweigerd door de Europcar medewerker. Het verhaal wordt dus omgedraaid om maar geen geld terug te hoeven geven. Het is verschrikkelijk! Nooit meer Tui cars voor mij. Op de Canarische eilanden gewoon ter plekke Cicars boeken. Is veel sneller en goedkoper


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Probleem met creditcards

    Wat een nachtmerrie zeg! We hadden gewoon een simpel probleem met onze creditcards, maar het leek alsof we tegen een muur liepen toen we probeerden contact op te nemen met dat bedrijf. Telefoon? Verbinding verbroken. E-mail? Geen antwoord, tenzij we bleven aandringen. En het ergste van alles, we krijgen slechts de helft van ons geld terug terwijl de medewerker ter plaatse beloofde dat we alles zouden terugkrijgen. Echt belachelijk!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn ervaring met autoverhuur

    Tijdens mijn recente ervaring met autoverhuur werd mijn reservering doorgegeven aan een ander bedrijf. Bij aankomst op de luchthaven was het geld al van mijn rekening afgeschreven en moest ik enkel nog de waarborg betalen. Jammer genoeg kon dit enkel met een creditcard, die niet werkte op het betaalapparaat. Dit zorgde voor een lastige situatie waarin ik vastzat en uiteindelijk de bus moest nemen. Het terugkrijgen van het geld bleek een langdurig proces en er werd zelfs geïmpliceerd dat het mijn fout was. Dit gebrek aan klantenservice en verantwoordelijkheid is teleurstellend en frustrerend. Het voelde alsof er geen echte oplossing werd aangeboden en ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in autoverhuurbedrijven geschaad en ik zal zeker beter research doen voor mijn volgende reis.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    incassobureau

    Wij hadden een auto gehuurd en gekozen voor automatische incasso. Echter is het bedrag nooit afgeschreven en toen ik naar hen hier overbelde en ze eindelijk een keer te pakken kreeg, zeiden ze dat ze uberhaupt geen reservering konden wat resulteerde dat wij binnen een dag nog een andere auto moesten regelen. Nu ruim drie jaar later, krijgen wij een incassobureau op ons af omdat we nooit betaald hebben volgens hen, terwijl zij zelf aangaven dat er geen reservering was en zelf hen meerdere keren gemaild en gebeld en krijgen geen reactie behalve die ene keer toen ze ons vertelden dat er geen reservering te vinden was. Ook toen op het vliegveld nog naar hen gezocht, maar ook toen niet te vinden, dus nu willen ze dat ik ga betalen voor een auto, die ik nooit gekregen heb.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Autohuur in Canada

    Onlangs heb ik een auto gehuurd via Tui Cars voor mijn reis naar Canada. Toen we in Vancouver aankwamen, bleek de auto die we hadden geboekt niet beschikbaar te zijn en kregen we een kleiner model aangeboden. Omdat onze bagage niet in de auto paste, moesten we ter plaatse $1000 betalen voor een upgrade. Na ons verblijf hebben we de auto zonder schade ingeleverd en kregen we te horen dat alles in orde was en dat de borg, samen met de kosten van de upgrade, zou worden terugbetaald. Helaas hebben we dit geld ($1400 in totaal) nooit teruggekregen, ondanks herhaalde pogingen om contact op te nemen met zowel Tui als Alamo. Het gebrek aan respons van beide organisaties heeft ons teleurgesteld en we voelen ons niet goed behandeld als klanten. Het is jammer dat we nu andere stappen moeten ondernemen om ons geld terug te krijgen. Deze ervaring met Tui Cars heeft ons sterk beïnvloed en we zullen in de toekomst waarschijnlijk ergens anders op zoek gaan voor autoverhuur.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bijzonder slechte service!!

    Bijzonder slechte service!!! Auto een dag te laat geleverd, tank half leeg, interieur was smerig en stonk, kofferklep kon niet open en veel beschadigingen aan de auto. Direct een klacht gemeld, geen reactie, na viermaal mailen uiteindelijk reactie en na twee maanden willen ze 67 euro vergoeden van de 484 voor vijf dagen huur. Absoluut geen aanrader.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verhuur bedrijf was dicht

    Verhuur bedrijf was dicht. Tui reageert niet op meerdere mails. Telefoon nummer nergens te vinden. Heel slecht.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reservering mislukt

    Het lijkt wel alsof dat bedrijf gewoon niet te bereiken is. Ik wou eigenlijk een reservatie maken, maar omdat ze zo moeilijk te bereiken zijn, durfde ik het niet aan te pakken. Het is echt frustrerend als je als klant geen contact kan opnemen met een bedrijf om iets te regelen. Ik snap gewoon niet hoe een bedrijf zo slecht bereikbaar kan zijn in deze moderne tijd waar communicatie zo belangrijk is om klanten te behouden.


Anderen bekeken ook