Canal Digitaal Reviews

: 117
2% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-02-15
Vreemd dat er zoveel slechte e
Vreemd dat er zoveel slechte ervaringen zijn. Vandaag telefonisch mijn abonnement (schotel) laten...Lees verder
Bram

Relevantste negatieve review

  2024-05-09
Opzeggen wordt onmogelijk gema
Over het algemeen goed alleen wanneer je wilt opzeggen werkt de URL in de app opeens niet meer, i...Lees verder
Bram

Review met meeste stemmen

  2023-06-01
Code voor gratis kijken? Toch
Met een code voor 3 maanden gratis aangemeld. Kreeg bijna meteen een incasso, dus abonnement mete...Lees verder
Atte

Reviews (117)

  (10)

 (3)

  (8)

  (11)

  (85)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Transponderlijst gewijzigd?

    Wij hebben een abonnement op Canaldigitaal. Soms hebben we een uitzending gemist en helaas niet opgenomen op onze ontvanger. Dan kunnen we nog binnen een week terug kijken. Dat is handig met een app op de telefoon en dan casten naar de tv (het moet wel een tv zijn die daar geschikt voor is, de lijst hiervan bekijk je op hun website). Wat ik wel lastig vind is dat je de transponderlijst niet op de website vinden kan. Want je kunt wel twee zenders tegelijk opnemen, maar meer opnemen kan wel maar dan moeten er twee op dezelfde transponder zitten. En die lijst is volgens mij veranderd, dus nieuwe downloaden.... maar waar? Ik zet maar een datum, maar daar worstel ik de laatste maand al mee.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Overgestapt naar canaal digitaal...ben…

    Overgestapt naar canaal digitaal...ben sinds kort overgestapt naar canaal digitaal en wat ik over de service van hun wil zeggen is dat ik super tevreden ben heb een tv abonnement afgesloten voor schotel tv..... Even mijn ervaring is dat met bestellen was dat ik zeer vriendelijk werd geholpen door verschillende medewerkers van hun en de levering binnen een dag thuis had heb zelf alles geplaatst met goede beschrijvingen en wat telefonisch contact werkt alles 100%. De schotel en ook het tv abonnement met zelfs..... Handy.... Pc...laptop.... Enz.... Dus canaal digitaal ik ben een zeer tevreden klant..... Groetjes sjeng.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Al vele jaren klant van cd en kan me…

    Al vele jaren klant van cd en kan me niet echt vinden in al die negatieve reacties. Wat betreft slecht of geen beeld,dan moet je toch echt naar je eigen apparatuur kijken. Ik heb altijd perfect beeld en storingen komen maar heel zelden voor. Alleen is het jammer dat er elke keer zenders verdwijnen uit het pakket. Tv kijken word nog eens een luxe. Het zou allemaal GRATIS moeten zijn. DAT VIND IK.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ik voel mezelf een beetje stom

    Ik voel mezelf een beetje stom. Jaren gezocht naar een app om ESPN op te kunnen kijken. ( mobiel dus ) Zat ik vorige week ff te google of ik PSV AJAX kon zien kwam ik bij Canaal Digitaal uit. Werkt fantastisch. ook het koppelen op je tv thuis werkt ideaal. Waarom kon ik dit niet eerder vinden?. Ik voel mij echt een beetje dom, lol. 5 sterren zijn 5 sterren te weinig.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Opzeggen wordt onmogelijk gemaakt

    Over het algemeen goed alleen wanneer je wilt opzeggen werkt de URL in de app opeens niet meer, is er geen chat service waar naar wordt verwezen.... Belachelijk.. Hopelijk lukt het annuleren van het abonnement via Instagram. Hele nare nasmaak van dit bedrijf


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geen (technische) kennis van zaken

    Belde i.v.m. Storing, geen signaal voor NPO. 1 & 3, Veronica, Net 5 en nog een paar. De dame aan de telefoon wilde eerst alles van mij weten en liet me vervolgens enkele kunstjes doen, tv. aan, tv. uit, coaxkabel eruit, weer erin, enfin, uiteraard storing NIET opgelost. Wat blijkt, nadat een monteur, die er wel verstand van heeft, het Qoad Monoblock LNB., die de signalen van de Schotelantenne ontvangt, bleek defect. Tevens vertelde hij mij dat als de voorgaande genoemde zenders geen signaal hebben, het Qoad Blok defect is. Resumé, de dame, van CanalDigital, heeft helemaal geen ervaring en/of technische kennis. Een heel simpele vraag zou nog beantwoord kunnen worden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Top die Canal Digitaal

    Heb nu 3 jaar tv van CD, standaard tv pakket, nooit geen problemen gehad, nooit een storing, ook mooi dat je een app op je telefoon kan krijgen. Vandaag mijn pakket opgewaardeerd naar BOMVOL, voor 3e extra, nou echt heel erg goed zo, ik heb geen tv en kijk alles via de computer. Een aanrader, alle zenders, nooit een storing en een klantenservice die te bereiken is.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aanpassing abonnement naar kijken via internet en smart-tv

    Het is echt vreemd dat zoveel mensen slechte ervaringen hebben. Ik heb vandaag mijn abonnement aangepast zodat ik via internet en smart-tv kan kijken en ik ben echt blij. De klantenservice was echt vriendelijk en hielp me snel met al mijn vragen. Ik snap niet waarom anderen zo'n moeilijke ervaring hebben gehad, alles verliep bij mij vlot en eenvoudig!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geweldige ervaring met de 3-IN-1 TV APP…

    Geweldige ervaring met de 3-IN-1 TV APP op smartphone, smart tv en tablet. Steeds te gebruiken op verschillende locaties met een maximum van 5 devices en dat maar voor 14.95 EUR per maand. Al ruim 30 jaar klant, eerst met schotel, maa de app is veel beter (opnemen, begin gemist, terug spoelen en nooit problemen met ontvangst door slecht weer).


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Goede kwaliteit en kwantiteit voor een redelijke prijsMeestal schrijf ik geen reviews over…

    Meestal schrijf ik geen reviews over producten. Ik zie hier bijna geen 1 goede review staan, terwijl ik deze dienst (tv app) nu een maand probleemloos gebruik. Goede beeldkwaliteit, voldoende zenders, tv terugkijken, begin gemist en espn kanalen voor een schappelijke prijs. Nog geen problemen ervaren. 👍


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vanaf de nieuwe app al meteen n groot…

    Vanaf de nieuwe app al meteen n groot DRAMA. Dat los je toch op als je leest dat er klachten zijn? Live uitzendingen lopen niet, haperend beeld, app loopt vast. Kijk dan maar es sport zonder dat je gek wordt. 👎👎👎👎


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Al 30 jaar klant

    Al 30 jaar klant , maar de klant heeft altijd ongelijk bij canaldigital. Ze laten je rustig een uur in de wacht zitten , en beeindigen dan gewoon de chat . Het is al raar dat je decoder maar 4 jaar mee gaat en dan komt er 1 waarbij je bij elk programma een pin moet invoeren , achtelijk gewoon . En dan net voor Kerst in beeld krijgen , dat ik geen rechten heb . MIjn geduld was toen wel op en dacht weg er mee . Betalen mag je wel , maar met een oplossing komen , ho maar .


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    + 10 jaar lid

    + 10 jaar lid, nu gaan we verhuizen naar een plek waar we geen schotel mogen en kunnen. Nu wordt er aangegeven dat mijn abonnement nog loopt tot november en ik het zelf vorig jaar nog heb verlengd, wat niet zo is. Opzeggen per maand moet dus gewoon kunnen. Erg brutale medewerker aan de telefoon gehad, die alleen maar denkt aan geld.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    App Canal + niet in het buitenland !!!!

    Ik probeer op alle manieren de Canal+ app op onze tv in het buitenland te krijgen. Onmogelijk ook niet via de browser terwijl de oude ap prima werkte in het buitenland. Kom met een oplossing voor de klanten in het buitenland!!!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    1 ster is nog teveel

    Heb mijn abbonement stopgezet, met inachtneming van de opzegtermijn van een maand. Wat schetst mijn verbazing: het abbonement loopt nog 3 weken tot de einddatum, wordt je al afgesloten. Geen tv meer kunnen kijken, maar wel betalen...


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Heb mijn abbonement afgezegd

    Heb mijn abbonement afgezegd, alles netjes betaald, krijg je maand later op je rekening te zien dat er nog steeds geld automatisch wordt afgestort..,


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Canal Digital laat hun buitenlandse…

    Canal Digital laat hun buitenlandse klanten in de steek door de app te sluiten en te verhuizen naar canalplus.nl app die in het buitenland niet te downloaden is. SCHANDALIG !!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    overstap van canal digitaal naar canal + plus werkt voor geen meter

    op 21 maart een mail gehad dat ik van het canal digitaal account naar het canal + account ga. Dus met mijn inloggegevens (volgens mail hetzelfde gebleven) een canal + account aangemaakt. bij ieder inlog vlieg ik er uit en kom terug op canal digitaal account. de tv app canal + is op mijn tv nergens te vinden (via www.) appstore e t c en dus ook niet bij te voegen. dus ook niet te gebruiken 2 keer contact met klantenservice gehad, mail gekregen, waar je helemaal niets mee opschiet dus vanaf 21. 3. 24 t/m 6.4. 24 mee bezig, helaas ..... tot nu zonder succes


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Al klant? = extra duur

    Wil je voor 2 maanden wegens overstap een espn abbonoment afsluiten via canal+, zit ik direct verbonden aan een contract van 12 maanden omdat ik al klant ben, leuke reclame met je per maand opzegbaar. En nog bijzondere dat je je eigen klanten nog extra erbij naaid


Anderen bekeken ook