Pierre & Vacances Reviews
Reviews (14)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Mijn verblijf in Benalmadena
Ik heb echt genoten van mijn verblijf in Benalmadena! De mensen bij de receptie waren zo vriendelijk, het schoonmaakpersoneel deed goed werk en het appartement was echt mooi. De keuken was goed uitgerust, we hadden zelfs een bad waar we echt van genoten hebben, en een groot balkon met uitzicht op zee. De temperatuur in januari was perfect, rond de 16-17 graden.
Aankoop ski-chalet L'Hevana
Het ski-chalet L'Hevana is echt geweldig! De voorzieningen om zelf te koken zijn top en de ligging in het centrum van Meribel is perfect. Het is maar een korte wandeling naar de skiliften, dus super handig. Het personeel was echt hulpvaardig en het privé parkeren was ook heel handig. En dan nog die stijlvolle uitstraling van het chalet, gewoon prachtig.
Verblijven in verschillende Pierre en Vacances locaties.
Het verblijf in Résidence du Golf was echt top! Het was lekker rustig daar, hoog boven de stad met een prachtig uitzicht op Deauville en Trouville. En het was super dichtbij, gewoon een paar stappen van de Villa Gardenia (het verblijf).
Vakantie in Spanje
Ik ben echt mega blij met mijn vakantie in Spanje! Geen tegenvallers, super goede tips van de klantenservice medewerker. Als alle reisbureaus zo top zouden zijn, dan zou op vakantie gaan echt veel relaxter zijn!
Aankoop terugbetaling
Na een vreselijke ervaring met de klantenservice en de terugbetalingsafdeling, moet ik echt mijn teleurstelling uiten. Na drie maanden wachten op mijn terugbetaling en meer dan 15 telefoontjes naar de klantenservice, lijkt er nog steeds geen actie te worden ondernomen. Het ergste is dat ik steeds opnieuw moet vragen om mijn bankgegevens en er gewoon geen antwoord komt op mijn e-mails. De communicatie verloopt super stroef en ik voel me echt compleet genegeerd.
Moeilijkheden met terugbetalingen
Ik vind het echt niet leuk dat ze bij die ene plek waar ik een vakantie had geboekt, zo moeilijk deden over het terugbetalen van mijn geld. De klantenservice wordt blijkbaar uitbesteed aan een bedrijf dat ook andere grote bedrijven heeft als klant, maar die echt niet goed omgaat met klachten en terugbetalingen. Ze houden mensen gewoon aan het lijntje en doen moeilijk. Ik ben na 3 maanden vertrokken bij die plek omdat ik het niet meer aankon. De training van het personeel duurt slechts 8 dagen en er is veel verloop. Bah, echt niet oké.
Vakantiebestemmingen in Frankrijk
De website was heel fijn en handig. Alle info stond er duidelijk op en was makkelijk te vinden. De prijs-kwaliteitverhouding was top. Ik kom zeker terug!
Reservatie Pont Royal met verlaagde prijs en 'prijs garantie'
Ik wou mijn vakantie boeken bij dat bedrijf voor Pont Royal. Ze hadden 'n deal met 50% korting. Ik vulde al m'n gegevens in, maakte 'n screenshot van de vakantie met de juiste data en totale kosten. Jammer genoeg crashte m'n pc en kon ik niet verder doen. Toen ik terug inlogde, was de vakantie terug naar de normale prijs zonder de korting. Gelukkig had ik nog altijd de screenshot van de lagere prijs met de juiste data.
Verblijf in Pierre Vacances Mottaret Meribel
Het verblijf was echt teleurstellend. Het appartement was helemaal niet zoals ze het hadden voorgesteld en het was duidelijk niet goed onderhouden. Er was echt niet genoeg ruimte voor 4 personen, laat staan voor 5 zoals ze beweerden. Eigenlijk was het alleen geschikt voor 2 personen. We konden de slaapkamerdeur zelfs niet sluiten omdat het bed in de weg stond. En het gebouw rook echt raar in de liften en gangen. Toen we aankwamen, wenste een vertrekkende gast ons sarcastisch 'Succes', we snapten meteen wat hij bedoelde. Er was gewoon te weinig ruimte in deze vervallen en overvolle appartementen.
Aankoop met cheque-vakantie
Betaal nooit meer met cheque-vakantie nadat je online hebt betaald, ze betalen gewoon niet terug. Ik heb twee maanden geleden mijn cheques opgestuurd en ze vinden altijd wel een of ander excuus om niet te betalen. Echt schandalig, oplichterij!
Boeking met problemen
Ik heb onlangs een verblijf geboekt voor 3 nachten, maar toen we aankwamen, waren we een beetje teleurgesteld. We hadden een tweepersoonskamer geboekt met een tweepersoonsbed, maar bij aankomst bleken de bedden gescheiden te zijn. Ook werkte de satelliettelevisie niet goed, waardoor we geen toegang hadden tot de Italiaanse zenders, hoewel het signaal oké leek. Het leek erop dat de Italianen niet echt welkom waren en de kamer werd slechts om de 3 nachten schoongemaakt, wat niet was aangegeven bij het inchecken. Het eten was ook niet geweldig en de sfeer in het hotel was niet zoals gehoopt. Er is zeker nog ruimte voor verbetering op het gebied van algemene hotelnormen.
Verblijf in Origo Mare Fuerteventura
Wat een vreselijke ervaring! Mijn moeder en ik verbleven in dit hotel en we hebben beiden ons been gebroken tijdens ons verblijf. De paden in het hotel waren hobbelig en beschadigd, wat ervoor zorgde dat we ongelukkige ongevallen hadden. De medewerkers waren helemaal niet behulpzaam en leken niet te geven om onze situatie. We moesten zelfs onze eigen taxi betalen naar het ziekenhuis, omdat het hotel probeerde ons te laten betalen voor het huren van een rolstoel! Het gebrek aan verantwoordelijkheid en zorg van het personeel was echt choquerend. En de discriminatie die ik heb ervaren van een medewerker genaamd Luciana was absoluut onaanvaardbaar. Sinds ons laatste gesprek hebben we zelfs niets meer gehoord van de directeur van het hotel. Kortom, een verschrikkelijke ervaring die ik niemand zou aanraden.
Klachten niet serieus genomen
Geboekt een duur hotel in Avoriaz vanwege een ski vakantie via Pierre et Vacances. Ruim 5000 euro betaald, met de hoop dat we dan wel zouden kunnen skien omdat het zo hoog is. Het appartement geboekt met de tekst: "Appartement 6 personen - 2 slaapkamers - Balkon". Met balkon dus. Voor ons is ene balkon belangrijk. Zonder balkon zou ik niet geboekt hebben. Bij aankomst bleek het balkon om veiligheidsreden afgesloten. Dit is nooit met ons gecommuniceerd door Pierre et Vacances. Pierre et Vacances stelde dat ze hiervoor een korting van 5% zouden hebben gegeven. Dit is pertinent onwaar! Het staat niet op de factuur en wij hebben hier nooit bericht over ontvangen. Mails gestuurd ter plaatse, receptie gesproken, achteraf klachten ingediend. Maar ze blijven zeggen dat wij hiervoor korting zouden hebben gehad en dat ze niets meer voor ons kunnen doen. Kortom: Waardeloze organisatie. Ze luisteren niet en nemen je niet serieus als je een klacht indient! Voor mij nooit meer Pierre et Vacances.
Reis Belle dune
Door COVID werd de reis binnen de daarvoor voorziene tijdspanne geannuleerd. Annulering werd bevestigd en binnen 8 weken zouden wij onze betaling terug ontvangen. Nu 15 weken later is dit nog steeds het geval niet. Bijkomstig is de organisatie zeer moeizaam bereikbaar en kunnen medewerkers niet verder helpen.
Review met meeste stemmen
Reis Belle dune
Lees verder