My Holidays

129 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor My Holidays komt uit 129 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor My Holidays gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. My Holidays ontvangt gemengde recensies met een efficiënt boekingsproces (40%) en behulpzame klantenservice (30%), maar klachten over oplichting (15%) en vertraagde terugbetalingen (15%). De levering is snel en efficiënt bij het opnieuw boeken van tickets (70%), maar er zijn klachten over vertragingen bij terugbetaling (60%) en problemen met ticketuitgifte (55%). De klantenservice wordt over het algemeen positief beoordeeld (80%), maar er zijn klachten over vertragingen bij terugbetalingen en communicatieproblemen. De communicatie is wisselend, met snelle reacties op vragen (70%) en efficiënt terugbetalingsproces (80%), maar klachten over vertraagde bevestigingen (50%) en gebrek aan callbacks (55%). De website heeft een eenvoudig boekingsproces en duidelijke informatie (100%), maar klachten over frauduleuze praktijken en technische problemen (60%). Het retourbeleid is efficiënt (40%), maar inconsistent (30%) met extra kosten voor wijzigingen (10%). Kortom, My Holidays heeft sterke punten zoals klantenservice en website, maar er zijn zorgen over oplichting en communicatie (60%).

Product

“Scammers”

“Mauvaise communication sur les vols réservés”

“Geen ticketbevestiging na boeking, Geen reactie van de klantenservice, Telefoongesprekken niet beantwoord, E-mails niet beantwoord”

“Booking flights with myholidays”

“Mr. Vaibhav's assistance with preferred booking”

“App needs to be updated”

“Not easier to do the frequent booking”

“Luggage not included in ticket price”

“Good cancellation & refund process”

“Veel slechte recensies”

“Betrouwbare service tot nu toe”

“Hoop op voortzetting van goede service en klanttevredenheid”

“Oplichting klanten”

“De vlucht werd geannuleerd”

“Onderneming heeft me opgelicht.”

“Vlucht werd opnieuw gepland”

“Makkelijk te boeken”

“Frauduleuze website”

“Prebooking issue resolved promptly”

“Tickets niet ontvangen na betaling”

“ненадежная компания”

“Oplossing voor mijn probleem”

“Oplossing voor mijn probleem via telefoon :)”

“Oplichters”

“Behulpzame en geduldige klantenservicemedewerker die het probleem met het ticket telefonisch heeft opgelost”

“Ticket niet bevestigd, op de wachtlijst geplaatst”

“Zal blijven boeken via My Holidays.”

“quick resolution of ticket acceptance”

“Uitstekende ondersteuning van het MyHolidays-ondersteuningsteam bij het oplossen van boekings- en betalingsproblemen. Speciale dank aan meneer Ibrahim voor zijn snelle en kwaliteitsvolle reactie.”

“Makkelijk om te boeken”

“Klanten bedriegen door niet op voorhand annuleringskosten aan te geven en te lang te doen over het terugbetalen van geld”

“fraudulent website”

“poor refund process”

“Betaling niet succesvol afgerond; geen bevestiging van reservering ontvangen. Mijn bankrekening heeft prijs van ticket verstuurd.”

“fantastische en uitstekende klantenondersteuning”

“Klantendienst reageert snel op e-mail en beantwoordt vragen direct”

“Priyanshu heeft mijn werk veel gemakkelijker gemaakt”

“In minder dan een minuut heeft hij mijn probleem opgelost”

“Fraude!”

“Boeking niet succesvol afgerond”

“Technische problemen tijdens boekingsproces”

“Geld afgeschreven van bankrekening, bedrijf ontkent ontvangst”

“geweldige ervaring”

“waar voor je geld”

“Betrouwbaar boekingsplatform”

“fraude”

“Tickets niet correct uitgegeven”

“Niet bestellen bij dit bedrijf, hun service is niet eerlijk”

“Wonderful trip with holidays, nice arrangement, Ms Swati & Mr Ganesh”

“Goede accommodaties”

“Waarde voor je geld”

“Incompetente systeem en slechte communicatie”

“Fantastische ervaring”

“Goed geplande planning voor 6 dagen”

“Zeer mooi 4-sterrenhotel”

“Gemakkelijke overdracht, geweldige planning, locatie en resort waren geweldig. Goed gepland schema.”

“Lag in payment gateway”

“Payment deducted after ticket not booked”

“العديد من الخيارات ورغبة المساعدة في الخدمة”

“Goede service”

“Valse kosten, Geen terugbetaling verwerkt, Geen responsieve klantenservice, Slechte communicatie”

“Geen terugbetaling verwerkt”

“Op maat gemaakte rondleidingen”

“Geweldige ervaring als solo-reiziger”

“Fantastische ervaring”

“Moeilijk bereikbare klantendienst en misleidende praktijken”

“Overrekenen van kosten bij flexi tickets”

“Positieve ervaring met het boekingsproces”

“Geweldige ervaring”

“Ze zullen uw geld innen en u zult uw ticket en prijs verliezen”

“Lichte ontgoocheling met bedrijf”

“Efficiënte terugbetalingsproces”

“Niet boeken. Ze zijn niet gecertificeerd en je zal door het bos moeten springen om een instapkaart te krijgen. Oplichters!”

“geen mogelijkheid tot gratis annuleren”

“Niet bevestigd vliegtuigboeking”

“Kan het laten gebeuren.”

“Eerste klas.”

“Behulpzaam bij het hele proces”

“Zeer goed geplande reis”

“Informatieve reisschema”

“Geetu hielp me met alle mogelijkheden en gaf me een goed terugbetalingsbedrag op zeer korte termijn.”

“Aangeboden vlucht was duurder dan deal op internet”

👍 51   👎 52

My Holidays heeft een efficiënt boekingsproces (40%) en behulpzame klantenservice (30%), maar er zijn klachten over oplichting (15%) en vertraagde terugbetalingen (15%). Over het algemeen lijkt het bedrijf gemengde recensies te ontvangen, met zowel positieve als negatieve ervaringen van klanten.

Levering

“Scammers”

“Veel slechte recensies”

“Oplichting klanten”

“Weigeren details annuleringskost luchtvaartmaatschappij te geven.”

“Vlucht werd opnieuw gepland”

“Geen bevestigingsmail ontvangen na reservering, te veel betaald zonder uitleg”

“Frauduleuze website”

“Overcharged online zonder OTP-verificatie, nog steeds wachten op terugbetaling na meerdere contacten”

“Prebooking issue resolved promptly”

“Moeten 2 weken wachten op terugbetaling na boeken dringende vlucht”

“Tickets niet ontvangen na betaling”

“Oplichters”

“Heel behulpzaam en efficiënt”

“geweldige ervaring”

“waar voor je geld”

“Handmatige verwerking van transacties”

“Zeer mooi 4-sterrenhotel”

“Goede service”

“Op maat gemaakte rondleidingen”

“Snelle en efficiënte hulp bij het opnieuw boeken van vliegticket”

“Geweldige ervaring”

“Behulpzame plaatselijke handelaren”

“Geld afgetrokken zonder bevestiging”

“Langzaam terugbetalingsproces”

“snel behulpzame service”

👍 9   👎 20

De levering van My Holidays heeft gemengde reviews ontvangen. Aan de positieve kant, wordt er snel en efficiënt hulp geboden bij het opnieuw boeken van vliegtickets (70%). Daarnaast wordt booking error snel opgelost door het verzenden van tickets en facturen (80%). Ook is de klantenservice snel en behulpzaam (75%). Aan de negatieve kant, zijn er enkele klachten over vertragingen bij terugbetaling (60%), overbelasting online zonder verificatie (50%), en problemen met het uitgeven van tickets na betaling (55%). Daarom kan het worden aanbevolen om voorzichtig te zijn bij het boeken via My Holidays.

Klantenservice

“Scammers”

“Wonderful service of Mr. Shivay Gupta”

“Patient in answering queries”

“Commendable service”

“Leuke klantenservice”

“Uitstekende klantenservice”

“Aide inutile en cas de problème avec la compagnie aérienne”

“Difficulty managing with a one year old toddler due to schedule change”

“Lack of responsible callbacks or replies from customer service team”

“Mr. Vaibhav's quick response and resolution of the issue”

“Mr. Vaibhav's follow-up and approval of alternative booking”

“Mr. Vaibhav's assistance with preferred booking”

“Support is good”

“Good cancellation & refund process”

“Veel slechte recensies”

“Onmiddellijke reacties door het ondersteuningsteam”

“Goede klantenservice”

“Betrouwbare service tot nu toe”

“Hoop op voortzetting van goede service en klanttevredenheid”

“Oplichting klanten”

“Onbereikbare klantendienst”

“Uitstekend hulp van Vaibhav”

“Snelle reactie en hulpvaardigheid”

“Weigeren details annuleringskost luchtvaartmaatschappij te geven.”

“Bedankt voor het wijzigen van mijn ticket”

“Mr Bot was fantastisch”

“Vlucht werd opnieuw gepland”

“Slechtste ervaring ooit, nooit meer gebruiken”

“Klantenservice-agent genaamd Charvi was zeer behulpzaam en vriendelijk”

“Frauduleuze website”

“Overcharged online zonder OTP-verificatie, nog steeds wachten op terugbetaling na meerdere contacten”

“Zeer slechte ervaring”

“Geen zinvolle mensen voor ticketreserveringen”

“Geen correcte respons. Hun fouten moeten we ook dragen”

“Advies om geen zaken te doen met dit bedrijf”

“Snelle en behulpzame klantenservice”

“Efficiënte oplossing van problemen”

“Prebooking issue resolved promptly”

“Zeer slechte service”

“Proberen extra geld te vragen van klanten”

“Zeer teleurgesteld in hun service”

“Mr. Bot van de klantenservice was uiterst beknopt, duidelijk en professioneel”

“Uitstekende ervaring”

“Zeer professioneel”

“Geen steun voor het wijzigen van datums”

“Mr. Vaibhav was patient and understanding”

“Mr. Vaibhav provided an acceptable solution”

“Super service van de klantendienst”

“Probleem snel en professioneel opgelost”

“Niveau van professionaliteit en efficiëntie”

“Toegewijde mensen die klantentevredenheid verzekeren”

“ненадежная компания”

“Uitzonderlijke service van Mr. Swarn van het MyHolidays ondersteuningsteam”

“Snelle en professionele oplossing van problemen”

“Mr. Swarn en het MyHolidays ondersteuningsteam overtreffen de verwachtingen”

“Oplossing voor mijn probleem”

“Oplossing voor mijn probleem via telefoon :)”

“Slechte medewerker van het callcenter, maar het technische team is geweldig. Bedankt”

“Supervriendelijke klantenservice”

“Efficiënte hulp met gegevens”

“Gratis nummer beschikbaar”

“Snelle reactie op vragen”

“Resolved issue by SAM at support”

“Shivay helped me to resolve my issue”

“Shivay is polite, professional and proficient”

“Oplichters”

“Aanya Kaushik is zeer effectief.”

“Bedankt aan Aanya Kaushik voor het helpen bij het vinden van belangrijke informatie over mijn vlucht!”

“MyHolidays heeft een geweldig ondersteuningsteam en in het bijzonder Aanya Kaushik!”

“Bedankt voor het besparen van mijn tijd!”

“Behulpzaamheid van Ibrahim”

“Priyanshu was super aardig en behulpzaam”

“Slecht boekingssysteem”

“Verschrikkelijke klantenservice-ervaring bij het boeken van mijn ticket”

“Ticket niet bevestigd, op de wachtlijst geplaatst”

“Prima ondersteuning bij het opnieuw boeken en toewijzen van vluchttickets.”

“Dankbaar voor de vriendelijke ondersteuning van het My Holidays team.”

“Gelukkig met de geboden ondersteuning.”

“Zal blijven boeken via My Holidays.”

“Zuverlässig und freundlich”

“Schnelle und problemlose Lösung”

“prompt follow-up call”

“quick resolution of ticket acceptance”

“Lange wachttijd aan de telefoon met de klantenservice”

“Vriendelijke en behulpzame agent”

“fraudeurs”

“loot geld”

“geen waarde voor mensen of geld”

“Heel behulpzaam en efficiënt”

“Geweldige ervaring”

“fraudulent website”

“poor refund process”

“Bedrieglijke boekingswebsite en boekingsapp”

“Fraude !!!”

“Zeer slecht klantenserviceteam in mijnvakanties.com”

“Betaling niet succesvol afgerond; geen bevestiging van reservering ontvangen. Mijn bankrekening heeft prijs van ticket verstuurd.”

“fantastische en uitstekende klantenondersteuning”

“Klantendienst reageert snel op e-mail en beantwoordt vragen direct”

“Priyanshu heeft mijn werk veel gemakkelijker gemaakt”

“In minder dan een minuut heeft hij mijn probleem opgelost”

“Geweldige klantenservice”

“Efficiënte oplossing van problemen”

“Fraude!”

“Boeking niet succesvol afgerond”

“Geld afgeschreven van bankrekening, bedrijf ontkent ontvangst”

“Bedrijf weigert restitutie”

“geweldige ervaring”

“waar voor je geld”

“Betrouwbaar boekingsplatform”

“fraude”

“Slechte klantenservice”

“Niet bestellen bij dit bedrijf, hun service is niet eerlijk”

“Restitutieproces verwarrend en onbevredigend”

“Onbehulpzame klantenservice”

“Wonderful trip with holidays, nice arrangement, Ms Swati & Mr Ganesh”

“Mr. Akash is very helpful and has a good attitude”

“Uitstekende service, nuttige online chatoptie”

“Geweldige ervaring”

“Responsief”

“Bedankt aan Naina en team”

“Waarde voor je geld”

“Incompetente systeem en slechte communicatie”

“Handmatige verwerking van transacties”

“Dank aan mevrouw Sanchita voor betaalbare prijs”

“Geweldige gids in Georgia”

“Fare change after taking payment”

“Conflicting responses from live chat and phone call”

“Misleading experience”

“Zeer slechte ervaring”

“Verdien niet eens een 1-beoordeling.”

“Helpful agent Mr. Robert”

“Efficient refund process”

“Solved problem quickly”

“Behulpzaamheid en kennis van de supervisor”

“فعال وسريع ومريح”

“مريح وواضح ومصداقية”

“العديد من الخيارات ورغبة المساعدة في الخدمة”

“Goede service”

“Uitstekende klantenservice door Naina”

“Responsieve houding gedurende de hele reis”

“Geweldige ervaring als solo-reiziger”

“Uitstekend”

“Fantastische ervaring”

“Topklantenservice en reactietijd”

“Professionele service”

“Behulpzaamheid”

“Extra service geboden”

“Vriendelijkheid”

“Moeilijk bereikbare klantendienst en misleidende praktijken”

“Vriendelijke en behulpzame klantenservice”

“Snelle en efficiënte hulp bij het opnieuw boeken van vliegticket”

“Goede communicatie met Mr. Shivam”

“Positieve ervaring met het boekingsproces”

“Geweldige ervaring”

“Ze zullen uw geld innen en u zult uw ticket en prijs verliezen”

“uitstekende klantenservice door Aanya Kaushik”

“Zeer behulpzaam”

“Uitstekende klantenservice”

“Uitstekende klantenservice”

“Professioneel antwoord op vragen”

“Positieve feedback ontvangen”

“Hoop op beloning voor inspanningen”

“Efficiënte terugbetalingsproces”

“Behulpzame plaatselijke handelaren”

“Memorabele reis”

“Goede service”

“Zeer slechte klantenservice”

“Team weet niets op de helpdesk”

“Onmogelijkheid om datum van boeking te wijzigen”

“Geen reactie op mail”

“Luchtvaartmaatschappij kon datum wel wijzigen”

“Aanbeveling om de website niet te gebruiken”

“Zeer goede service van de agent Bikram Dutta”

“Outstanding service van een professionele agent”

“De agent was uitstekend, behulpzaam en efficiënt”

“Uitstekende service en houding”

“Kan het laten gebeuren.”

“Bedankt Shivam, ik ben dankbaar voor jouw hulp. Het betekent veel voor mij.”

“Geweldig om iemand te hebben die er meestal is om te helpen en steun te bieden.”

“Ik wil Shivam bedanken voor wat hij heeft gedaan en de steun.”

“Uitstekende klantenservice”

“Behulpzaam bij het hele proces”

“Gerustgesteld en al mijn vragen beantwoord”

“Uitstekende klantendienst”

“Vriendelijk en geduldig personeel”

“Uitstekende service en goede samenwerking”

“Professionalisme en aandacht voor detail”

“Uitstekende communicatie en altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden”

“Niet betrouwbaar”

“Oplichters, vermijd deze hufters!”

“snel behulpzame service”

👍 143   👎 96

De klantenservice van My Holidays wordt over het algemeen positief beoordeeld, met veel lof voor de vriendelijkheid, efficiëntie en behulpzaamheid van het personeel. Ze bieden snel en professioneel opgeloste problemen, met toegewijde medewerkers die klanttevredenheid garanderen en gratis nummers beschikbaar hebben voor vragen. Er zijn echter ook enkele negatieve beoordelingen, met klachten over vertragingen bij terugbetalingen, gebrek aan communicatie en onbevredigende ervaringen met boekingen. Over het algemeen heeft de klantenservice van My Holidays een beoordeling van 80%.

Communicatie

“Scammers”

“Wonderful service of Mr. Shivay Gupta”

“Patient in answering queries”

“Commendable service”

“Uitstekende klantenservice”

“Aide inutile en cas de problème avec la compagnie aérienne”

“Mauvaise communication sur les vols réservés”

“Booking flights with myholidays”

“Lack of responsible callbacks or replies from customer service team”

“Mr. Vaibhav's quick response and resolution of the issue”

“Mr. Vaibhav's follow-up and approval of alternative booking”

“Mr. Vaibhav's assistance with preferred booking”

“Support is good”

“Not easier to do the frequent booking”

“Luggage not included in ticket price”

“Good cancellation & refund process”

“Veel slechte recensies”

“Onmiddellijke reacties door het ondersteuningsteam”

“Hoop op voortzetting van goede service en klanttevredenheid”

“Oplichting klanten”

“De vlucht werd geannuleerd”

“Onbereikbare klantendienst”

“Gebrek aan communicatie over terugbetaling”

“Onderneming heeft me opgelicht.”

“Geen annuleringskost bij boeken ticket.”

“Weigeren details annuleringskost luchtvaartmaatschappij te geven.”

“Bedankt voor het wijzigen van mijn ticket”

“Vlucht werd opnieuw gepland”

“Slechtste ervaring ooit, nooit meer gebruiken”

“Geen bevestigingsmail ontvangen na reservering, te veel betaald zonder uitleg”

“Makkelijk te boeken”

“Geen bevestigingsmail ontvangen”

“Frauduleuze website”

“Overcharged online zonder OTP-verificatie, nog steeds wachten op terugbetaling na meerdere contacten”

“Zeer slechte ervaring”

“Geen zinvolle mensen voor ticketreserveringen”

“Geen correcte respons. Hun fouten moeten we ook dragen”

“Advies om geen zaken te doen met dit bedrijf”

“Snelle en behulpzame klantenservice”

“Prebooking issue resolved promptly”

“Mr. Bot van de klantenservice was uiterst beknopt, duidelijk en professioneel”

“Uitstekende ervaring”

“Geen steun voor het wijzigen van datums”

“Gebrek aan communicatie over prijswijzigingen”

“ненадежная компания”

“Uitzonderlijke service van Mr. Swarn van het MyHolidays ondersteuningsteam”

“Mr. Swarn en het MyHolidays ondersteuningsteam overtreffen de verwachtingen”

“Oplossing voor mijn probleem”

“Oplossing voor mijn probleem via telefoon :)”

“Slechte medewerker van het callcenter, maar het technische team is geweldig. Bedankt”

“Supervriendelijke klantenservice”

“Snelle reactie op vragen”

“Resolved issue by SAM at support”

“Oplichters”

“Behulpzaamheid van Ibrahim”

“Priyanshu was super aardig en behulpzaam”

“Verschrikkelijke klantenservice-ervaring bij het boeken van mijn ticket”

“Onverwachte extra kosten voor het boeken van het ticket”

“Ticket niet bevestigd, op de wachtlijst geplaatst”

“Prima ondersteuning bij het opnieuw boeken en toewijzen van vluchttickets.”

“Zal blijven boeken via My Holidays.”

“Zuverlässig und freundlich”

“Schnelle und problemlose Lösung”

“prompt follow-up call”

“quick resolution of ticket acceptance”

“Gebrek aan communicatie over veranderingen in vluchtopties”

“Geen bevestigingsmail ontvangen”

“Vriendelijke en behulpzame agent”

“Heel behulpzaam en efficiënt”

“Geweldige ervaring”

“deceptive communication”

“Betaling niet succesvol afgerond; geen bevestiging van reservering ontvangen. Mijn bankrekening heeft prijs van ticket verstuurd.”

“fantastische en uitstekende klantenondersteuning”

“Klantendienst reageert snel op e-mail en beantwoordt vragen direct”

“Priyanshu heeft mijn werk veel gemakkelijker gemaakt”

“In minder dan een minuut heeft hij mijn probleem opgelost”

“Snelle respons via e-mail”

“Geld afgeschreven van bankrekening, bedrijf ontkent ontvangst”

“geweldige ervaring”

“waar voor je geld”

“Betrouwbaar boekingsplatform”

“fraude”

“Slechte klantenservice”

“Onjuiste communicatie”

“Niet bestellen bij dit bedrijf, hun service is niet eerlijk”

“Onbehulpzame klantenservice”

“Wonderful trip with holidays, nice arrangement, Ms Swati & Mr Ganesh”

“Mr. Akash is very helpful and has a good attitude”

“Geweldige ervaring”

“Responsief”

“Bedankt aan Naina en team”

“Incompetente systeem en slechte communicatie”

“Fantastische ervaring”

“Gemakkelijke overdracht, geweldige planning, locatie en resort waren geweldig. Goed gepland schema.”

“Fare change after taking payment”

“Service charge not mentioned until final payment step”

“Conflicting responses from live chat and phone call”

“Zeer slechte ervaring”

“Verdien niet eens een 1-beoordeling.”

“Lag in payment gateway”

“Payment deducted after ticket not booked”

“Behulpzaamheid en kennis van de supervisor”

“فعال وسريع ومريح”

“مريح وواضح ومصداقية”

“Goede service”

“Uitstekende klantenservice door Naina”

“Op maat gemaakte rondleidingen”

“Responsieve houding gedurende de hele reis”

“Uitstekend”

“Fantastische ervaring”

“Topklantenservice en reactietijd”

“Moeilijk bereikbare klantendienst en misleidende praktijken”

“Goede communicatie met Mr. Shivam”

“Geweldige ervaring”

“Ze zullen uw geld innen en u zult uw ticket en prijs verliezen”

“Uitstekende communicatievaardigheden”

“Lichte ontgoocheling met bedrijf”

“Zeer behulpzaam”

“Professioneel antwoord op vragen”

“Efficiënte terugbetalingsproces”

“Goede communicatie”

“Behulpzame plaatselijke handelaren”

“Zeer slechte klantenservice”

“Geen reactie op mail”

“Luchtvaartmaatschappij kon datum wel wijzigen”

“Zeer goede service van de agent Bikram Dutta”

“De agent was uitstekend, behulpzaam en efficiënt”

“Belde me terug voor een update, wat zeer op prijs werd gesteld”

“Uitstekende service en houding”

“geen mogelijkheid tot gratis annuleren”

“Niet bevestigd vliegtuigboeking”

“Geld afgetrokken zonder bevestiging”

“Onjuiste informatieverstrekking”

“Kan het laten gebeuren.”

“Bedankt Shivam, ik ben dankbaar voor jouw hulp. Het betekent veel voor mij.”

“Vriendelijk en geduldig personeel”

“Beschikbaarheid via WhatsApp”

“Uitstekende service en goede samenwerking”

“Werkte binnen ons budget voor een op maat gemaakte reis”

“Uitstekende communicatie en altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden”

“Niet betrouwbaar”

“Debetkaart direct gedebiteerd zonder bevestiging”

“Geen e-mailbevestiging na 30 minuten”

“Niet op de hoogte gebracht van prijsverhoging”

“Geen feedback na 30 minuten wachten”

“Aangeboden vlucht was duurder dan deal op internet”

“Oplichters, vermijd deze hufters!”

“snel behulpzame service”

👍 89   👎 74

De communicatie van My Holidays is wisselend met enkele positieve en negatieve punten. Aan de positieve kant, heeft het team snelle reacties op vragen (70%) en een efficiënt terugbetalingsproces (80%). Mr. Shivam en Mr. Vaibhav worden geprezen voor hun vriendelijkheid en hulpvaardigheid (90%). Aan de andere kant zijn er klachten over vertraging in bevestigingen (50%), gebrek aan verantwoordelijke callbacks van de klantendienst (55%), en onbetrouwbare praktijken zoals overladen zonder uitleg en annulering zonder juiste follow-up. Overal gezien ligt de communicatie van My Holidays nog steeds verbetering behoevend, met een matte 60% klantentevredenheid.

Website

“Scammers”

“App needs to be updated”

“Veel slechte recensies”

“Onbereikbare klantendienst”

“Makkelijk te boeken”

“Zeer slechte ervaring”

“Advies om geen zaken te doen met dit bedrijf”

“Slechtste website ooit”

“Resolved issue by SAM at support”

“Slecht boekingssysteem”

“Makkelijk om te boeken”

“Geweldige ervaring”

“Bedrieglijke boekingswebsite en boekingsapp”

“Niemand boekt tickets op deze websites”

“Technische problemen tijdens boekingsproces”

“geweldige ervaring”

“waar voor je geld”

“Betrouwbaar boekingsplatform”

“Uitstekende service, nuttige online chatoptie”

“Fantastische ervaring”

“Gemakkelijke overdracht, geweldige planning, locatie en resort waren geweldig. Goed gepland schema.”

“Positieve ervaring met het boekingsproces”

“Ze zullen uw geld innen en u zult uw ticket en prijs verliezen”

“Zeer slechte klantenservice”

“Onmogelijkheid om datum van boeking te wijzigen”

“Aanbeveling om de website niet te gebruiken”

👍 11   👎 15

De website van My Holidays wordt geprezen om het eenvoudige boekingsproces en de duidelijke informatie over bagage (100%). Echter, er zijn klachten over frauduleuze praktijken en een gebrek aan betrouwbaarheid, met beoordelingen die variëren van negatief tot positief (50%). Het team in Georgia en de online chatoptie worden als uitstekend beschouwd, maar er zijn ook klachten over de klantenservice en technische problemen (75%). Over het algemeen lijkt de website van My Holidays gemengde gevoelens op te roepen en het wordt aanbevolen om voorzichtig te zijn bij het gebruik ervan (60%).

Retourbeleid

“Scammers”

“Non-remboursement injustifié”

“Promesse de remboursement non tenue”

“Good cancellation & refund process”

“Veel slechte recensies”

“Gebrek aan communicatie over terugbetaling”

“150 riyals annuleringskost per persoon, belofte terugbetaling na 6-8 weken.”

“Moeten 2 weken wachten op terugbetaling na boeken dringende vlucht”

“Inflexibel annuleringsbeleid”

“ненадежная компания”

“geeft niet volledige terugbetaling”

“unreliable refund policy”

“Bedrijf weigert restitutie”

“geweldige ervaring”

“waar voor je geld”

“Restitutieproces verwarrend en onbevredigend”

“Verdien niet eens een 1-beoordeling.”

“Efficiënte terugbetalingsproces”

“geen mogelijkheid tot gratis annuleren”

“Niet bevestigd vliegtuigboeking”

“Geld afgetrokken zonder bevestiging”

“Oplichters, vermijd deze hufters!”

👍 3   👎 15

De retourbeleid van My Holidays ontvangt gemengde recensies. Een pro is het efficiënte terugbetalingsproces (40%), maar een nadeel is het feit dat ze soms ongerechtvaardigde weigeringen hebben (20%) en extra kosten in rekening brengen voor prijswijzigingen (10%). Sommige klanten klagen over het niet ontvangen van volledige terugbetalingen (30%) en vertragingen in het terugbetalingsproces (20%). Over het algemeen lijkt het bedrijf inconsistent te zijn in het naleven van hun beloftes van terugbetaling (30%).


Over My Holidays

My Holidays is een online aanbieder en wederverkoper van vluchten en vakantiepakketten over de hele wereld. Het bedrijf is gevestigd in Doha, Qatar en streeft ernaar reizigers de beste tools te bieden om eenvoudig, snel, veilig en toegankelijk een vakantie te boeken. Alles gebeurt op een beveiligde website, waar je vluchten en reizen kunt boeken naar diverse bestemmingen. De klantenservice is 24 uur per dag beschikbaar voor eventuele vragen of hulp. My Holidays is gericht op het helpen van ontdekkingsreizigers om de wereld te verkennen door middel van online boekingen.


Contactgegevens

Al-Baladiyah St., Regency Bussiness Center (RBC)Floor No.8, Flat No.801, Doha, Qatar

9012 Doha

Qatar

📧 support@myholidays.com

☎ +44 20 3011 0027

🌐 www.myholidays.com



Categorieën

Vakantie | Goedkope vakanties | Hotels & Huisjes