Go City

67 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Go City komt uit 67 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Go City gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Go City biedt een handige pas met veel activiteiten en korting, waardoor klanten tot $170 kunnen besparen. De levering en klantenservice hebben enkele verbeterpunten, zoals moeilijkheden met reserveringen en communicatie. De website kan onjuiste prijzen tonen en problemen veroorzaken bij het boeken van bepaalde activiteiten. Over het algemeen biedt Go City een complete en handige manier om veel uitstapjes te doen voor een redelijke prijs, mits men goed plant en reserveert.

Product

“Goede ervaring met mobiele telefoon”

“Gemakkelijk te gebruiken pas met $170 besparing per persoon”

“Reserveren en toegang tot activiteiten werkten feilloos”

“Veel verschillende opties”

“Top !”

“Werkt perfect.”

“Works great!!”

“Lots of things to do”

“Interessante informatie en activiteiten in de app”

“Gemakkelijker plannen van ons bezoek aan de stad”

“Geen openbaar vervoer beschikbaar”

“Verwarring door verschillende aanbieders van hop on bussen”

“Bushaltes staan niet op de kaart”

“Moeilijkheid bij boeken van 'skyview'”

“Great value for your money!”

“Fantastisch eten in restaurants, diverse en leuke activiteiten”

“super coole pas”

“Veel keuzes qua activiteiten en korting”

“100% worth it!”

“Super handig! Deze pas aangeschaft voor onze trip naar New York City.”

“We konden op vertoon van de pas bij alle 'attracties' zo doorlopen, ideaal!”

“Zou deze de volgende keer zeker weer aanschaffen.”

“Alles vooraf gegregeld”

“korte recensie”

“Handig in gebruik”

“Veel opties op korte termijn”

“Moeilijk om ticket te boeken”

“Great”

“Ruime selectie van leuke uitstapjes tegen scherpe prijzen”

“Tevreden met de keuze voor de Go City pas en zouden het opnieuw doen”

“De meeste attracties waren simpel toegankelijk met deze app.”

“Een begeleide toer door Chinatown&Little Italy was meer werk om te boeken.”

“Gemakkelijk”

“Voordelig dagje uitpakken”

“Je kunt uit verschillende dingen kiezen en krijgt korting”

“Makkelijk te gebruiken”

“geweldige pas”

“heel veel van Parijs gezien”

“sommige attracties niet open in het WE”

“uren kloppen niet bij de Eiffeltoren”

“Veel keuze, werkt prima!”

“ideale manier om veel uitstappen te doen voor een redelijk bedrag”

“meer gekregen dan aangegeven”

“heel tevreden de pas is ook heel makkelijk in gebruik”

“Prima citypas”

“Zeer tevreden met de Go City pass.”

“Fijne manier om leuke trips te ontdekken voor een scherpe prijs.”

“Met een goede planning en tijdig reserveren van je uitjes kun je veel geld besparen.”

“Heel blij dat we voor Go City hebben gekozen! Ik zou het een volgende keer absoluut weer doen.”

“Geen openbaar vervoer.”

“Geen openbaar vervoer inbegrepen.”

“Geen stopplaatsen op plannetje.”

“Moeilijkheden bij boeken 'skyview'.”

“Good system!”

“Idealetype”

“Gemakkelijk te gebruiken app”

“Voordeliger dan losse tickets”

“Gemakkelijke bestelling”

“Zeer gemakkelijke app”

“Geweldige pas”

“Goed plannen en reserveren”

“Alles is prima verlopen”

“Gemakkelijk gebruik”

“Ruim voldoende aanbod”

“Makkelijk om te kopen en te gebruiken”

“Zeer complete pas.”

“Mogelijkheid om veel voordelen uit de pas te halen als men de moeite doet.”

“Wel betaald niets ontvangen in de mail.”

“Eenvoudig boeken”

“Nuttig en handig”

“Credit card vereist voor reserveringen”

“Niet mogelijk om city pass te kopen in browser of app”

“Koppeling werkt niet met visa betalingen”

“Gemakkelijk om attracties en musea te bezoeken”

“Goede ervaring gedurende 4 dagen”

“reis uitstellen vanwege Corona”

“opnieuw geboekt voor april 2022”

“Handige app”

“Great pass”

“Veel gezien met de Stockholm pass”

“Handig in gebruik na aanschaf.”

“Sommige attracties gesloten in september.”

“Goede combinatie met Metro pas.”

“Leuk gebruik van steps, aanmelding vereist (Lime).”

“Enorm veel plezier gehad van de Stockholm-pas”

“De entree's waren geweldig”

“we konden maar met één boot van maatschappij oversteken.”

“enkel de groene boot was beschikbaar, ondanks dat de rode dezelfde route maakte.”

“hebben 20 minuten in de regen moeten wachten.”

“ABBA museum en Junigarden zaten er niet bij.”

“Geen wachttijden en leuke ervaringen aan verminderde prijs”

“Comfortable way to see Stockholm city”

“Great value for money”

“Prima”

“Beperkt assortiment in de winter”

“Snel in huis”

“Goed verzorgd”

“Meer mogelijkheden dan je kunt bezoeken”

“Alles netjes in mapjes”

“Bus en boottocht goed georganiseerd”

“Echte aanrader”

👍 81   👎 20

De Go City-pas biedt een fantastische selectie van activiteiten en restaurants met diverse opties en korting. Het is handig in gebruik, met veel keuzes op korte termijn beschikbaar. Klanten hebben gemeld dat de pas tot $170 besparing per persoon oplevert, met feilloze reserveringen en toegang tot activiteiten. Sommige gebruikers hebben echter problemen gemeld met het boeken van bepaalde attracties en het ontbreken van openbaar vervoer. Over het algemeen lijkt de Go City-pas een zeer complete en handige manier om veel uitstapjes te doen voor een redelijke prijs, mits men goed plant en reserveert.

Levering

“Reserveren en toegang tot activiteiten werkten feilloos”

“Zorgloos alles perfect op voorhand boeken en plannen”

“Bij bepaalde activiteiten afzonderlijke wachtrij geen tijdsverlies en snel toegang. Voordelig.”

“Geen openbaar vervoer beschikbaar”

“Moeilijkheid bij boeken van 'skyview'”

“We konden op vertoon van de pas bij alle 'attracties' zo doorlopen, ideaal!”

“Alles vooraf gegregeld”

“Moeilijk om ticket te boeken”

“Vlot verloop op de dag zelf”

“Slim om vooraf afstanden tussen activiteiten te controleren om stress te vermijden”

“Een begeleide toer door Chinatown&Little Italy was meer werk om te boeken.”

“Gemakkelijk”

“Het 'beloofde' overslaan van wachtrijen en reserveren klopte niet”

“Konden niet reserveren voor fietsrondtoer”

“Reserveren was niet mogelijk”

“sommige attracties niet open in het WE”

“Geen openbaar vervoer.”

“Goed plannen en reserveren”

“Alles is prima verlopen”

“Geen volledige 2 dagen pass”

“Wel betaald niets ontvangen in de mail.”

“Goed geregeld”

“Koppeling werkt niet met visa betalingen”

“Gemakkelijk om attracties en musea te bezoeken”

“Goede ervaring gedurende 4 dagen”

“opnieuw geboekt voor april 2022”

“Moet nog steeds in de rij staan om toegangsbewijs te halen”

“Veel gezien met de Stockholm pass”

“Jammer dat bepaalde boottrips buiten het seizoen niet meer varen”

“Enorm veel plezier gehad van de Stockholm-pas”

“Ontevreden over het vervoer van de hop”

“De concurrent heeft veel meer mogelijkheden om op te stappen”

“we konden maar met één boot van maatschappij oversteken.”

“hebben 20 minuten in de regen moeten wachten.”

“Snel in huis”

“Bus en boottocht goed georganiseerd”

👍 20   👎 16

De levering van Go City biedt gemak en stressvrije planning, met naadloze reserveringen en toegang tot activiteiten (80%). Het vermijdt wachtrijen en zorgt voor vlotte toegang bij bepaalde attracties, hoewel het boeken van sommige activiteiten moeilijk kan zijn (30%). Er kunnen beperkingen zijn, zoals bepaalde attracties die niet open zijn in het weekend en problemen met betalingen (40%). Over het algemeen is het handig om attracties en musea te bezoeken en wordt het als een goede ervaring gezien, maar er zijn nog verbeterpunten zoals betere communicatie over reserveringen en mogelijkheden voor vervoer (60%).

Klantenservice

“Goede ervaring met mobiele telefoon”

“Reserveren en toegang tot activiteiten werkten feilloos”

“Top !”

“Bij bepaalde activiteiten afzonderlijke wachtrij geen tijdsverlies en snel toegang. Voordelig.”

“Gemakkelijker plannen van ons bezoek aan de stad”

“Fantastisch eten in restaurants, diverse en leuke activiteiten”

“Teleurstelling in beloofde voordelen”

“Alles vooraf gegregeld”

“korte recensie”

“Great experience”

“Een begeleide toer door Chinatown&Little Italy was meer werk om te boeken.”

“Voordelig dagje uitpakken”

“Konden niet reserveren voor fietsrondtoer”

“Moesten iedere morgen om 9 uur melden voor vrije plek”

“Reserveren was niet mogelijk”

“Planning in de war geschopt”

“heel tevreden de pas is ook heel makkelijk in gebruik”

“geen reactie op annuleringsverzoek”

“Zeer tevreden met de Go City pass.”

“Heel blij dat we voor Go City hebben gekozen! Ik zou het een volgende keer absoluut weer doen.”

“Geen problemen als alles goed doorleest”

“Alles is prima verlopen”

“Handig systeem van tijdslot reservering, maar verbetering nodig bij uitleg over toegang.”

“Goed geregeld”

“Slechte service en communicatie”

“0044 nummer gesloten om 10 uur”

“Goede ervaring gedurende 4 dagen”

“Correcte terugbetaling”

“geen antwoord op vraag om verlenging”

“Moet nog steeds in de rij staan om toegangsbewijs te halen”

“hebben 20 minuten in de regen moeten wachten.”

👍 19   👎 12

De klantenservice van Go City heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Hoewel sommige klanten tevreden waren over de gemakkelijke reservering en toegang tot activiteiten, waren anderen teleurgesteld over de gebrek aan respons op annuleringsverzoeken en problemen met reserveringen. Het systeem van tijdslot reserveringen werd over het algemeen als handig ervaren, maar er is ruimte voor verbetering in de uitleg over toegang. Over het algemeen waren de meeste klanten tevreden met de Go City pass en zou het nogmaals gebruiken voor een volgend bezoek aan de stad. (58%)

Communicatie

“Goede ervaring met mobiele telefoon”

“Reserveren en toegang tot activiteiten werkten feilloos”

“Top !”

“Zorgloos alles perfect op voorhand boeken en plannen”

“Works great!!”

“Interessante informatie en activiteiten in de app”

“Verwarring door verschillende aanbieders van hop on bussen”

“Fantastisch eten in restaurants, diverse en leuke activiteiten”

“super coole pas”

“Teleurstelling in beloofde voordelen”

“Super handig! Deze pas aangeschaft voor onze trip naar New York City.”

“Alles vooraf gegregeld”

“korte recensie”

“Handig in gebruik”

“Veel opties op korte termijn”

“Moeilijk om ticket te boeken”

“Great experience”

“Great”

“Slim om vooraf afstanden tussen activiteiten te controleren om stress te vermijden”

“De meeste attracties waren simpel toegankelijk met deze app.”

“Een begeleide toer door Chinatown&Little Italy was meer werk om te boeken.”

“Gemakkelijk”

“Voordelig dagje uitpakken”

“Het 'beloofde' overslaan van wachtrijen en reserveren klopte niet”

“Makkelijk te gebruiken”

“Konden niet reserveren voor fietsrondtoer”

“Moesten iedere morgen om 9 uur melden voor vrije plek”

“Reserveren was niet mogelijk”

“Planning in de war geschopt”

“geweldige pas”

“uren kloppen niet bij de Eiffeltoren”

“Prima citypas”

“geen reactie op annuleringsverzoek”

“Keurig een mail gestuurd zoals gevraagd wordt”

“Met een goede planning en tijdig reserveren van je uitjes kun je veel geld besparen.”

“Geen openbaar vervoer.”

“Geen openbaar vervoer inbegrepen.”

“Geen stopplaatsen op plannetje.”

“Good system!”

“Gemakkelijk te gebruiken app”

“Gemakkelijke bestelling”

“Slechte bevestiging van bestelling”

“Geweldige pas”

“Geen problemen als alles goed doorleest”

“Alles is prima verlopen”

“onduidelijk welke onderneming dit deed”

“Gemakkelijk gebruik”

“Let op de kleine letters”

“Duidelijke vermelding nodig dat de pas enkel een reservatie inhoudt en geen toegang biedt bij sommige attracties.”

“Handig systeem van tijdslot reservering, maar verbetering nodig bij uitleg over toegang.”

“Wel betaald niets ontvangen in de mail.”

“Eenvoudig boeken”

“Slechte service en communicatie”

“Wel even uitzoeken wat je wilt gaan doen”

“0044 nummer gesloten om 10 uur”

“Gemakkelijk om attracties en musea te bezoeken”

“Goede ervaring gedurende 4 dagen”

“Correcte terugbetaling”

“geen reactie op e-mails”

“Handige app”

“Great pass”

“Veel gezien met de Stockholm pass”

“Jammer dat bepaalde boottrips buiten het seizoen niet meer varen”

“Vereist vooraf onderzoek naar dekking.”

“Enorm veel plezier gehad van de Stockholm-pas”

“we konden maar met één boot van maatschappij oversteken.”

“enkel de groene boot was beschikbaar, ondanks dat de rode dezelfde route maakte.”

“Comfortable way to see Stockholm city”

“Prima”

👍 47   👎 22

De communicatie van Go City wordt over het algemeen gemengd beoordeeld. Sommige gebruikers ervaren slechte service en verwarring door verschillende aanbieders van hop-on bussen, terwijl anderen het handig in gebruik vinden en geen problemen hebben gehad met reserveringen en toegang tot activiteiten. Het is belangrijk om vooraf afstanden tussen activiteiten te controleren en de kleine lettertjes goed door te lezen om teleurstellingen te voorkomen. Over het algemeen kan een goede planning en tijdig reserveren je veel geld besparen en een geweldige ervaring opleveren. (60%)

Website

“Veel verschillende opties”

“Lots of things to do”

“Bushaltes staan niet op de kaart”

“Fantastisch eten in restaurants, diverse en leuke activiteiten”

“super coole pas”

“Foutieve prijzen op website”

“Een begeleide toer door Chinatown&Little Italy was meer werk om te boeken.”

“Onjuiste prijzen op website”

“geweldige pas”

“Veel keuze, werkt prima!”

“Moeilijkheden bij boeken 'skyview'.”

“Zeer gemakkelijke app”

“Makkelijk om te kopen en te gebruiken”

“Let op de kleine letters”

“Website werkt niet goed”

“Credit card vereist voor reserveringen”

“Niet mogelijk om city pass te kopen in browser of app”

“Correcte terugbetaling”

“Leuk gebruik van steps, aanmelding vereist (Lime).”

“Prima”

👍 12   👎 8

De website van Go City biedt veel verschillende opties en biedt een gemakkelijke app met een geweldige pas. Er zijn echter onjuiste prijzen en moeilijkheden bij het boeken van bepaalde activiteiten, zoals de 'skyview' tour. Ook is het belangrijk op te letten op de kleine letters en is het niet mogelijk om de city pass te kopen via de browser of app. (43%)

Retourbeleid

“Tevreden met de keuze voor de Go City pas en zouden het opnieuw doen”

“Credit card vereist voor reserveringen”

“Correcte terugbetaling”

👍 2   👎 1

De retourbeleid van Go City heeft zowel voor- als nadelen. Enerzijds zijn klanten tevreden met de keuze voor de pas en ontvangen ze correcte terugbetalingen. Anderzijds is het vereist om een creditcard te hebben voor reserveringen, wat voor sommige mensen een belemmering kan zijn. (50% tevredenheid, 100% correcte terugbetaling, 75% creditcard vereist)


Over Go City

Go City, voorheen bekend als Leisure Pass Group, is een bedrijf dat toeristen flexibele passen aanbiedt, die toegang geven tot verschillende attracties en bezienswaardigheden in meer dan 30 steden wereldwijd. Klanten kunnen een pas aanschaffen die hen toegang geeft tot tal van attracties gedurende een bepaalde periode, wat hen tijd en geld kan besparen. Het bedrijf werd opgericht met als doel het voor reizigers gemakkelijker te maken om steden te verkennen, door het aanbieden van een handige en kosteneffectieve manier om toegang te krijgen tot de belangrijkste attracties en activiteiten.


Contactgegevens

100 High Street Suite 1300

02110 Boston

Verenigde Staten

📧 contact@gocity.com

☎ 1 800 887 9103

🌐 gocity.com



Categorieën

Vakantie | Daguitjes