Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Rail Europe heeft een overzichtelijke en gemakkelijk te gebruiken website (80%), met goede uitleg van tickets en een gemakkelijk betalingsproces waarmee geld bespaard kan worden (90%). Echter zijn de prijzen plots gestegen en kan de zoekfunctie beter (70%). De klantenservice laat te wensen over en de website kan verwarrend en moeilijk te gebruiken zijn (60%). Het bestellen online verloopt vlot en makkelijk, maar de website kan nogal verwarrend zijn en traag werken (70%). Het ontbreken van perrons en eindstations in de routebeschrijving kan een nadeel zijn (50%). Over het algemeen is het een overzichtelijke website met gemakkelijk bestelproces, maar er zijn nog verbeterpunten voor een optimale gebruikerservaring.