AWeber

110 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor AWeber komt uit 110 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor AWeber gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. AWeber is een gebruiksvriendelijk e-mailmarketingplatform dat beginner-vriendelijk is en waardevolle tips biedt voor e-mailcampagnes, met gemiddeld positieve feedback van 70%. Het helpt bij het opbouwen van een abonneelijst, maar kan duur zijn en heeft soms klachten over gebrek aan transparantie en scamgedrag. De e-maillevering is redelijk goed (80%), maar kan berichten in spam veroorzaken (60%). Klantenservice wordt over het algemeen hoog gewaardeerd (70%), maar sommige klanten klagen over onprofessioneel gedrag. Over het algemeen lijkt AWeber professioneel gerund te worden (80%), met goede klantenondersteuning en teamondersteuning, maar er zijn betaalbaardere alternatieven beschikbaar (70%).

Product

“Unable to create an account, Cards getting declined”

“Generate the money”

“Grote speler in de sector”

“Andere bedrijven kunnen betere oplossingen bieden”

“Reliable for years”

“Platform usability improved”

“Gebruiksvriendelijk e-mailmarketingplatform”

“Betrouwbaar e-mail marketingplatform”

“Used to be a good email marketing platform”

“Importing customer lists has become a nightmare”

“Better alternatives available like Active Campaign and Mailchimp”

“Gebruiksvriendelijke site en goede ondersteuning”

“Goede keuze voor e-mailmarketing en waardevolle lijsten”

“Taking my money after account closure”

“System improvements affecting mailing campaigns”

“Delayed closure of account and continued billing”

“Intuïtief en krachtig e-mailmarketingplatform met alles wat ik nodig heb nu en in de toekomst. Eenvoudige migratie. Makkelijk te navigeren interface. Krachtige segmentatie en automatisering. Toenemende mogelijkheden - nieuwe AI-functies en constante verbetering. Integreert naadloos in mijn site en andere tools die ik gebruik. Zeer kosteneffectief - eerlijke prijsstelling. Echt blij met deze beslissing.”

“Duidelijk en overzichtelijk systeem, zelfs voor beginners”

“Gebruiksgemak van de landingspagina-bouwer maakt het opzetten van professionele e-mailcampagnes eenvoudig.”

“AWeber heeft geholpen bij het opbouwen van een responsieve abonneelijst.”

“Verschillende tips beschikbaar op de blog voor campagnes.”

“Betrouwbare dienst”

“unsuitable choice for email marketing”

“Scammed by Aweber”

“Lost money following video link”

“Website shut down after upgrade”

“Creating and managing autoresponder sequences is complicated”

“Limited automation features and customization options”

“Good experience so far but concerned about negative reviews”

“plenty of alternatives available”

“Aweber heeft mijn account gesloten en ik deed niets verkeerd.”

“Ze hadden niet de beleefdheid om me toe te staan in te loggen en gewoon mijn e-mails te kopiëren om ze naar een andere service te verhuizen.”

“Wat ze moesten doen was me waarschuwen dat ik geen e-mails meer kon sturen, en me een paar dagen de tijd geven om in te loggen en mijn inhoud te kopiëren zodat ik niet alles opnieuw hoef te maken.”

“Het is niet grappig om dit te doen met mensen.”

“Double sign-up required on free version”

“Great service at a great price”

“Allows for effective email marketing at a fair price”

“Simple to work with Aweber”

“User-friendly for total newbies in E-Mail marketing”

“AWESOME in assisting”

“Emily heeft geholpen om mijn landingspagina te optimaliseren en in te stellen, en liet me zien hoe ik deze op sociale media kon publiceren en delen.”

“Gemakkelijk te gebruiken software”

“snel opgelost probleem”

“AWeber's support helped with wrapping text around an image”

“Great product”

“eases online work”

“zeer duidelijke stapsgewijze instructies”

“biedt alles wat je nodig hebt om AWeber te promoten als voorstander of wat je ook mag promoten in je eigen bedrijf”

“veel tools om van AWeber de beste e-mailprovider te maken om je mee aan te melden”

“Sjablonen die kunnen helpen bij het maken van je leadpagina's, landingspagina's, aanmeldingsformulieren en het gebruik van banneradvertenties en videoadvertenties, etc. voor al je campagnepromoties.”

“Highly recommend using Aweber”

“user-friendly interface”

“easy to use”

“AWeber helped me build out a highly responsive list of subscribers.”

“I use their landing page builder so that I pre-sell products I promote on email sequences... And everything is done within the platform.”

“My campaigns look professional & are easily setup with drag & drop features.”

“My online business is certainly moving forward with AWeber. Congrats!”

“Great customer service and team support”

“Good company”

“Been with AWeber since 2004”

“Never felt need to switch”

“Ease of use for technical users”

“Fraudulent behavior, Lack of transparency, Poor customer service”

“Unusable service, Lack of response”

“Fraudulent behavior, Lack of accountability”

“Solid company”

“Good open rates on free trial”

“Accusations of being a scam”

“Good and easy to use”

“Free version has complete functionality”

“Great product”

“Smooth integration with platform”

“Support helped with packages”

“Easy to integrate”

“Lots of statistics available on dashboard and app”

“Helped migrate my list”

“Helps quickly create prototypes and test against email list”

“Useful for my subscriber base”

“Noodzaak om nieuwe automatiseringen elders op te zetten”

“Affordable prices with included automations”

“Limited functionality for subscriber tracking”

“DONT DO EMAIL MARKETING WITH AWEBER.”

“Arbitraire klantenlijst afwijzingen”

“Geen verborgen facturering meer.”

“Tonen totaal aantal abonnees.”

“Alternatieven met betere prijzen en functies.”

“Aweber verlaten voor betere alternatieven.”

“Regret trying AWeber”

“Poor open rate”

“Difficulty uploading customer list”

“Rip off”

“AWeber should be avoided”

“Ideal for email marketing with valuable lists”

“Betrouwbaar, Gemakkelijk te Gebruiken, Uitstekende Klantenondersteuning”

“Robust email platform with features”

“Holds list hostage until payment”

“Aan de top van dit vakgebied, maar er zijn betaalbaardere alternatieven”

“Sends OK”

“Easy to use capture pages”

“Great for beginners in email marketing”

“Best AR, works great, perfect email delivery”

“God kvalitet og tilfredshed til en god pris”

“Delivery is significantly better compared to other autoresponder companies”

👍 72   👎 31

AWeber is een gebruiksvriendelijk e-mailmarketingplatform dat het opzetten van professionele e-mailcampagnes eenvoudig maakt dankzij de landingspagina-bouwer. Het heeft geholpen bij het opbouwen van een responsieve abonneelijst en biedt waardevolle tips op de blog voor campagnes. Hoewel het een betrouwbaar platform is met uitstekende klantenondersteuning en een duidelijk en overzichtelijk systeem, zijn er toch betaalbaardere alternatieven beschikbaar en wordt het soms beschuldigd van scamgedrag en gebrek aan transparantie. Over het algemeen is AWeber een goede keuze voor e-mailmarketing, vooral voor beginners, met een gemiddeld positieve feedback van 70%.

Levering

“Redelijk goede e-maillevering”

“Berichten belanden soms onverklaarbaar in spammap”

“Putting new accounts on quarantine without notification”

“Importing customer lists has become a nightmare”

“Taking my money after account closure”

“AWeber heeft geholpen bij het opbouwen van een responsieve abonneelijst.”

“Geen negatieve opmerkingen.”

“terrible experience with impersonal customer support”

“Deliverability issues with emails ending up in spam folders”

“plenty of alternatives available”

“banning everyone”

“Stopped email campaigns due to spelling error in Tags”

“Excellent service”

“Great customer service and team support”

“Fraudulent behavior, Lack of transparency, Poor customer service”

“Fraudulent behavior, Lack of accountability”

“Helped migrate my list”

“Opties gaan naar spamfolder”

“Geen reactie op problemen met downloads”

“Noodzaak om nieuwe automatiseringen elders op te zetten”

“Great deliverability”

“Confirmation email goes to SPAM and cant be removed.”

“Adres wordt meegestuurd met e-mail”

“Langdurige setup tijd”

“Closed account without notice, Not refunding, Blocking support”

“Alternatieven met betere prijzen en functies.”

“AWeber should be avoided”

“Well-run and professional”

“Onnodige kosten voor ongeldige e-mailadressen en afgekeurde lijst import”

“Took money without permission”

“Holds list hostage until payment”

“Best AR, works great, perfect email delivery”

“Delivery is significantly better compared to other autoresponder companies”

👍 12   👎 21

AWeber heeft geholpen bij het opbouwen van een responsieve abonneelijst (100%). Redelijk goede e-maillevering (80%), maar berichten belanden soms onverklaarbaar in de spammap (60%). Klanten klagen over onnodige kosten en ongeldige e-mailadressen (40%), terwijl anderen te maken hebben met langdurige setup tijd (20%). Het platform lijkt echter professioneel gerund te worden (80%) met goede klantenservice en teamondersteuning (90%). Alternatieven met betere prijzen en functies zijn ook beschikbaar (70%).

Klantenservice

“They banned my inactive account”

“Reliable for years”

“Happy with services”

“Would recommend”

“Behulpzame en duidelijke medewerker”

“Betrouwbaar e-mail marketingplatform”

“Gebruiksvriendelijke site en goede ondersteuning”

“Livechat die de tijd neemt om naar je te luisteren”

“Taking my money after account closure”

“Refusal of discount for degraded service”

“Delayed closure of account and continued billing”

“Uitstekende klantenservice en ondersteuning”

“Snel en efficiënt probleemoplossing”

“Account terminated within minutes then told no refund!!”

“Unacceptable account termination response”

“No refund for services not rendered”

“Unfair treatment regarding account closure and refund”

“Expecting a refund based on chargeback guidelines”

“Gebruiksgemak van de landingspagina-bouwer maakt het opzetten van professionele e-mailcampagnes eenvoudig.”

“Handige live chat-functionaliteit”

“They are banning users without reason”

“They are deeming contacts suspicious without cause”

“Paranoid company attitude towards customer data”

“terrible experience with impersonal customer support”

“misleading pricing with hidden fees and sudden price increases”

“unsuitable choice for email marketing”

“Scammed by Aweber”

“Lost money following video link”

“Customer service response unsatisfactory”

“Aweber not taking responsibility for scam”

“Appalling service”

“very negative customer service”

“Unhelpful customer support with delays in response”

“No response to abuse report”

“Zero intolerance policy not followed”

“Claiming moral high ground without action”

“Very bad and not fair decisions”

“Will close your account any time and you will lose everything you did”

“Stupid service”

“Amanda was very responsive and helpful”

“Ze kunnen je op elk moment afsluiten zonder een reden te geven.”

“Gebrek aan transparantie over redenen voor afsluiting van het account.”

“Geen duidelijke communicatie over schending van voorwaarden.”

“Onrechtvaardige beëindiging van het account zonder uitleg.”

“Close accounts without explanation or checking facts”

“permanent ban without reason”

“rude and not informative communication”

“Great customer service”

“great customer services”

“Terrible service”

“banning everyone”

“verkeerd beschuldigd van het kopen van leads”

“account gesloten zonder juiste communicatie”

“geen refund gekregen na sluiting van account”

“onprofessioneel gedrag van Aweber”

“ignorant en onacceptabel gedrag”

“discussie met betaling en contacten na sluiting account”

“Great service at a great price”

“Fast and friendly support that always solves problems”

“Most awesome customer support”

“Quick and effective solutions from Andrew and Jordan”

“Efficiënte en tijdige reacties van Mary”

“Behulpzaam bij problemen met e-mailaanmelding en lettergrootte”

“AWESOME in assisting”

“positive and eager to help”

“Amanda was wonderful”

“Amanda responded quickly to my question”

“Helpful assistance in updating account information”

“Easy to follow solution provided by Amanda W.”

“Prompt response from Aweber support”

“Excellente klantenservice van Amanda W”

“Very helpful answer!”

“Amanda was excellent in helping me resolve the issue”

“I was able to create a new password and log in”

“Thank you so much for your help”

“Excellent service”

“Love the service”

“Fabulous thank you”

“Amanda was professional”

“Excellent level service provided by her”

“Customer service that listens!”

“Always available and always helpful”

“quick response and problem solved without additional explanations”

“Professionele en behulpzame ondersteunende medewerkers”

“Snelle reactietijd van klantenservice”

“Kayla was so helpful and understanding.”

“Going to drop another great review for Kayla.”

“snel opgelost probleem”

“instantly available AWeber chat support”

“hugely helpful support for landing page formatting”

“AWeber's support helped with wrapping text around an image”

“quick and very responsive”

“problem solved in minutes”

“thank you Jokima!”

“Great product”

“helpful customer service”

“eases online work”

“Terrific customer service”

“Helpful and patient staff”

“Great service”

“Super helpful customer service”

“Efficient problem-solving”

“great help with assistance for issues”

“Customer service was fantastic”

“Highly recommend using Aweber”

“extensive help section with great videos”

“great for working late into the night or over weekends”

“Support & feedback are also top in their class.”

“Great customer service and team support”

“Good company”

“Been with AWeber since 2004”

“Never felt need to switch”

“Great customer service”

“High quality service”

“Recommended by many clients”

“Account cancelled without reason, payment not refunded”

“Fraudulent behavior, Lack of transparency, Poor customer service”

“No refund, Money stolen, Lack of response”

“Solid company”

“Poor customer service with refund”

“Accusations of being a scam”

“Support helped with packages”

“Very receptive and helpful staff”

“Positive and helpful staff attitude”

“Fast support”

“Helped migrate my list”

“Late night help”

“Support in different timezones”

“Help during crisis mode”

“Refus de désactiver la confirmation optin double”

“Geen accomodatie voor specifiek verzoek”

“Geen reactie op problemen met downloads”

“Tips om spamfolder te checken is geen goede oplossing”

“Nooit opnieuw Aweber aanbevelen”

“Friendly customer support”

“Support team just send articles, didn't solve problems.”

“Won't get refund for canceling within free trial period”

“Keeps account active for 3 months without permission”

“Unethical practices”

“Arbitraire klantenlijst afwijzingen”

“Puzzelachtig gedrag bij afwijzingen”

“Waarde voor tijd”

“Bad Customer Service”

“No Technical Support”

“Unwillingness to help with Integration details”

“Lack of support in creating developer account”

“Closing Accounts due to poor customer service”

“Reluctance to assist with integration details”

“Declined responsibility regarding integration details”

“Uncooperative with creating necessary details for software integration”

“Closed account without notice, Not refunding, Blocking support”

“Geen verborgen facturering meer.”

“Gebrek aan transparantie bij facturering.”

“Aweber verlaten voor betere alternatieven.”

“Terrible experience”

“Regret trying AWeber”

“Charged without cancellation”

“Refusal of refund”

“Lack of integrity”

“AWeber should be avoided”

“Good support with livechat and articles”

“Knowledgeable customer service agents”

“Well-run and professional”

“Betrouwbaar, Gemakkelijk te Gebruiken, Uitstekende Klantenondersteuning”

“Took money without permission”

“Incompetence and greed”

“Professional customer service”

“Excellent Service”

“Great for beginners in email marketing”

“Good customer service leading to my reinstatement”

👍 93   👎 77

De klantenservice van AWeber wordt over het algemeen hoog gewaardeerd. De ondersteuning wordt als professioneel, behulpzaam en efficiënt beschouwd, met snelle probleemoplossing en vriendelijk personeel. Echter, enkele klanten hebben geklaagd over onprofessioneel gedrag, onduidelijke communicatie, en het sluiten van accounts zonder reden of terugbetaling. Dit kan resulteren in een gebrek aan transparantie en vertrouwen bij sommige gebruikers. (70%)

Communicatie

“Generate the money”

“Grote speler in de sector”

“Reliable for years”

“Platform usability improved”

“Behulpzame en duidelijke medewerker”

“Gebruiksvriendelijk e-mailmarketingplatform”

“Betrouwbaar e-mail marketingplatform”

“Used to be a good email marketing platform”

“Putting new accounts on quarantine without notification”

“Livechat die de tijd neemt om naar je te luisteren”

“System improvements affecting mailing campaigns”

“Account terminated within minutes then told no refund!!”

“Unacceptable account termination response”

“Unfair treatment regarding account closure and refund”

“Expecting a refund based on chargeback guidelines”

“Gebruiksgemak van de landingspagina-bouwer maakt het opzetten van professionele e-mailcampagnes eenvoudig.”

“Verschillende tips beschikbaar op de blog voor campagnes.”

“Handige live chat-functionaliteit”

“They are deeming contacts suspicious without cause”

“Paranoid company attitude towards customer data”

“unsuitable choice for email marketing”

“Scammed by Aweber”

“Lost money following video link”

“Customer service response unsatisfactory”

“Aweber not taking responsibility for scam”

“Misleading marketing strategy”

“No response to abuse report”

“Zero intolerance policy not followed”

“Lack of communication on progress”

“Claiming moral high ground without action”

“Amanda was very responsive and helpful”

“Good experience so far but concerned about negative reviews”

“Ze kunnen je op elk moment afsluiten zonder een reden te geven.”

“Misleidende reclame over waar je hun link kunt plaatsen.”

“Gebrek aan transparantie over redenen voor afsluiting van het account.”

“Geen duidelijke communicatie over schending van voorwaarden.”

“Close accounts without explanation or checking facts”

“permanent ban without reason”

“rude and not informative communication”

“banning everyone”

“verkeerd beschuldigd van het kopen van leads”

“account gesloten zonder juiste communicatie”

“Double sign-up required on free version”

“Fast and friendly support that always solves problems”

“Allows for effective email marketing at a fair price”

“Most awesome customer support”

“Quick and effective solutions from Andrew and Jordan”

“Efficiënte en tijdige reacties van Mary”

“Behulpzaam bij problemen met e-mailaanmelding en lettergrootte”

“AWESOME in assisting”

“positive and eager to help”

“Amanda was wonderful”

“Amanda responded quickly to my question”

“Easy to follow solution provided by Amanda W.”

“Stopped email campaigns due to spelling error in Tags”

“Prompt response from Aweber support”

“Excellente klantenservice van Amanda W”

“Amanda was excellent in helping me resolve the issue”

“Excellent service”

“Love the service”

“Fabulous thank you”

“Amanda was professional”

“Customer service that listens!”

“Always available and always helpful”

“quick response and problem solved without additional explanations”

“Professionele en behulpzame ondersteunende medewerkers”

“Snelle reactietijd van klantenservice”

“Kayla was so helpful and understanding.”

“Going to drop another great review for Kayla.”

“snel opgelost probleem”

“instantly available AWeber chat support”

“quick and very responsive”

“Terrific customer service”

“Clear communication”

“great help with assistance for issues”

“Helpful guidance and advice provided by Emily G.”

“user-friendly interface”

“AWeber helped me build out a highly responsive list of subscribers.”

“I have followed various tips from their blog about what to do & what to avoid.”

“Support & feedback are also top in their class.”

“My online business is certainly moving forward with AWeber. Congrats!”

“Great customer service and team support”

“Good company”

“Never felt need to switch”

“Ease of use for technical users”

“Fraudulent behavior, Lack of transparency, Poor customer service”

“No refund, Money stolen, Lack of response”

“Unusable service, Lack of response”

“Fraudulent behavior, Lack of accountability”

“Solid company”

“Good open rates on free trial”

“Alleged unsolicited email issue”

“Smooth integration with platform”

“Easy to integrate”

“Very receptive and helpful staff”

“Positive and helpful staff attitude”

“Lots of statistics available on dashboard and app”

“Fast support”

“Helped migrate my list”

“Helps quickly create prototypes and test against email list”

“Late night help”

“Support in different timezones”

“Help during crisis mode”

“Refus de désactiver la confirmation optin double”

“Opties gaan naar spamfolder”

“Tips om spamfolder te checken is geen goede oplossing”

“Limited functionality for subscriber tracking”

“Confirmation email goes to SPAM and cant be removed.”

“Support team just send articles, didn't solve problems.”

“Adres wordt meegestuurd met e-mail”

“Geen verborgen facturering meer.”

“Tonen totaal aantal abonnees.”

“Gebrek aan transparantie bij facturering.”

“Aweber verlaten voor betere alternatieven.”

“Terrible experience”

“Good support with livechat and articles”

“Knowledgeable customer service agents”

“Onnodige kosten voor ongeldige e-mailadressen en afgekeurde lijst import”

“Deceive pricing on order page”

“Aan de top van dit vakgebied, maar er zijn betaalbaardere alternatieven”

“Sends OK”

“some emails get caught in the spam folder”

“Easy to use capture pages”

“Best AR, works great, perfect email delivery”

“Delivery is significantly better compared to other autoresponder companies”

“Good customer service leading to my reinstatement”

👍 78   👎 48

AWeber heeft een gebruiksvriendelijk e-mailmarketingplatform (80%) met een handige live chat-functionaliteit en behulpzame medewerkers. Ze zijn betrouwbaar en hebben een grote speler in de sector, maar er zijn betaalbaardere alternatieven beschikbaar. Hun customer service is snel en effectief, maar soms kunnen accounts zonder reden worden afgesloten en is er een gebrek aan transparantie in communicatie over accountafsluitingen. Over het algemeen lijkt het platform goed te werken, met een goede ondersteuning voor online bedrijven.

Website

“Unable to create an account, Cards getting declined”

“Generate the money”

“Gebruiksvriendelijk e-mailmarketingplatform”

“Used to be a good email marketing platform”

“Gebruiksvriendelijke site en goede ondersteuning”

“Duidelijk en overzichtelijk systeem, zelfs voor beginners”

“AWeber heeft geholpen bij het opbouwen van een responsieve abonneelijst.”

“Geen negatieve opmerkingen.”

“Handige live chat-functionaliteit”

“Website shut down after upgrade”

“User interface is clunky and unintuitive”

“Good experience so far but concerned about negative reviews”

“Misleidende reclame over waar je hun link kunt plaatsen.”

“Wat ze moesten doen was me waarschuwen dat ik geen e-mails meer kon sturen, en me een paar dagen de tijd geven om in te loggen en mijn inhoud te kopiëren zodat ik niet alles opnieuw hoef te maken.”

“Als ik al dat materiaal opnieuw moet maken, zal ik er ook voor zorgen dat andere mensen het weten.”

“banning everyone”

“Double sign-up required on free version”

“Fast and friendly support that always solves problems”

“Helpful assistance in updating account information”

“hugely helpful support for landing page formatting”

“AWeber's support helped with wrapping text around an image”

“Sjablonen die kunnen helpen bij het maken van je leadpagina's, landingspagina's, aanmeldingsformulieren en het gebruik van banneradvertenties en videoadvertenties, etc. voor al je campagnepromoties.”

“Bekijk hun trainingsvideo's en andere informatie op de website”

“extensive help section with great videos”

“AWeber helped me build out a highly responsive list of subscribers.”

“I use their landing page builder so that I pre-sell products I promote on email sequences... And everything is done within the platform.”

“My campaigns look professional & are easily setup with drag & drop features.”

“I have followed various tips from their blog about what to do & what to avoid.”

“My online business is certainly moving forward with AWeber. Congrats!”

“Good company”

“Good open rates on free trial”

“Easy to integrate”

“Helps quickly create prototypes and test against email list”

“User-friendly”

“Limited functionality for subscriber tracking”

“Confirmation email goes to SPAM and cant be removed.”

“Duidelijk tonen op het scherm “We zullen uw account SCHORSEN als u een geschraapte lijst importeert.””

“Closed account without notice, Not refunding, Blocking support”

“Good support with livechat and articles”

“Deceive pricing on order page”

👍 27   👎 13

De website van AWeber is een gebruiksvriendelijk e-mailmarketingplatform dat heeft geholpen bij het opbouwen van een responsieve abonneelijst. Het systeem is duidelijk en overzichtelijk, zelfs voor beginners, en biedt handige live chat-functionaliteit. Helaas zijn er klachten geweest over het niet kunnen aanmaken van een account en betalingsproblemen, maar over het algemeen lijkt het een goed bedrijf met behulpzame ondersteuning. (80%)

Retourbeleid

“Account terminated within minutes then told no refund!!”

“No refund for services not rendered”

“Unfair treatment regarding account closure and refund”

“Expecting a refund based on chargeback guidelines”

“Geen negatieve opmerkingen.”

“Tellen en in rekening brengen voor uitgeschreven e-mails”

“Denial of refund”

“Good experience so far but concerned about negative reviews”

“Onrechtvaardige beëindiging van het account zonder uitleg.”

“geen refund gekregen na sluiting van account”

“discussie met betaling en contacten na sluiting account”

“Account cancelled without reason, payment not refunded”

“Poor customer service with refund”

“Won't get refund for canceling within free trial period”

“Closed account without notice, Not refunding, Blocking support”

👍 2   👎 13

De Return Policy van AWeber heeft enkele positieve aspecten, zoals geen negatieve opmerkingen en goede ervaringen tot nu toe. Echter zijn er ook enkele negatieve punten, zoals het in rekening brengen voor uitgeschreven e-mails, geen refund voor diensten die niet zijn geleverd, en onrechtvaardige beëindiging van accounts zonder uitleg. Over het algemeen lijkt de Return Policy van AWeber gemengde reacties te krijgen, met enkele klanten die geen refund hebben ontvangen na sluiting van hun account en anderen die teleurgesteld zijn in de klantenservice rondom refunds. (50%)


Over AWeber

AWeber is een Amerikaans bedrijf dat gespecialiseerd is in e-mailmarketingdiensten voor kleine en middelgrote ondernemingen. Opgericht in 1998 door Tom Kulzer, biedt het bedrijf tools voor het maken van e-mailcampagnes, nieuwsbrieven, automatische antwoordberichten en segmentatiefunctionaliteiten om klantengroepen te beheren. Daarnaast biedt AWeber integraties met verschillende webplatformen om de marketingefficiëntie te maximaliseren. Het staat bekend om zijn gebruiksvriendelijkheid en klantenservice.


Contactgegevens

1100 Manor Drive

18914 Chalfont

Verenigde Staten

📧 help@aweber.com

☎ (877) 293-2371

🌐 aweber.com



Categorieën

Overige diensten | Diensten